Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-16
Świętochłowice: Kompleksowe ubezpieczenie
Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej
Zespół Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach
Numer ogłoszenia: 293582 - 2011; data zamieszczenia: 16.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Chorzowska 38, 41-605 Świętochłowice, woj. śląskie, tel. 032 2453338, faks 032 7707435.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe ubezpieczenie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zespół Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: kompleksowe ubezpieczenie Szpitala: Część 1 a) obowiązkowe ubezpieczenie świadczeniodawcy udzielającego świadczeń opieki zdrowotnej b) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności i posiadania mienia, w tym OC za produkt i OC pracodawcy, Część 2 a) ubezpieczenie mienia ( w tym sprzętu i aparatury medycznej) od ognia i innych zdarzeń losowych, kradzieży z włamaniem, rabunku i dewastacji, oraz ubezpieczenie gotówki od kradzieży z włamaniem, rabunku w lokalu oraz w transporcie. b) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk. Szczegółowy zakres ubezpieczenia określono w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 2. Wspólny Słownik Zamówień: 66510000-8: usługi ubezpieczeniowe. 3. Każdy Wykonawca przedstawi tylko jedną ofertę, w której musi być zaoferowana tylko jedna cena. 4. Zamówienie składa się z 2 zadań. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na każde z zadań (1, 2 lub oba łącznie). 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Umowa ubezpieczenia w niniejszym postępowaniu zawarta zostanie za pośrednictwem Fincon Sp. z o.o., ul. Barona 30, 41 -300 Tychy, który działa jako pełnomocnik w niniejszym postępowaniu. Zezwolenie Ministra Finansów nr 1270/03 roku, potwierdzone decyzją Komisji Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych z dnia 12.11.2003r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do wartości 10% zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; wykazując, iż posiada zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (ustawa z dnia 22.05.2003r. o działalności ubezpieczeniowej Dz. U. Nr. 124 poz. 1151 z pózn. zm.) W celu potwierdzenia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności, Wykonawca dołączy do oferty kserokopię zezwolenia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej co najmniej w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia na podstawie złożonych oświadczeń metodą spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) formularz ofertowy- załącznik nr 2 do SIWZ. b) PEŁNOMOCNICTWO - określające zakres działania pełnomocnika. c) Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 3 do SIWZ. d) Podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 4 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach, 41-605 Świętochłowice, ul. Chorzowska 38, pok. nr 19.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach, 41-605 Świętochłowice, ul. Chorzowska 38, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część 1- kompleksowe ubezpieczenie Szpitala.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) obowiązkowe ubezpieczenie świadczeniodawcy udzielającego świadczeń opieki zdrowotnej b) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności i posiadania mienia, w tym OC za produkt i OC pracodawcy,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część 2 -kompleksowe ubezpieczenie Szpitala.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) ubezpieczenie mienia ( w tym sprzętu i aparatury medycznej) od ognia i innych zdarzeń losowych, kradzieży z włamaniem, rabunku i dewastacji, oraz ubezpieczenie gotówki od kradzieży z włamaniem, rabunku w lokalu oraz w transporcie. b) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŚWIĘTOCHŁOWIC
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych i dezynfekcyjnych z wynajmem bielizny oraz odzieży wraz z zapewnieniem systemu RFID UHF lub równoważnego na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Święto (...)
- Dostawa pojazdu osobowego o napędzie elektrycznym dla potrzeb Straży Miejskiej w Świętochłowicach
- Zakup (dostawa) w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej przyczepy specjalnej zabudowanej maszyną do przerobu asfaltu (recyklerem)
więcej: przetargi w Świętochłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług ubezpieczenia rzecz Gminy Korzenna oraz jej jednostek organizacyjnych", z podziałem na części.
- Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Miasta Wejherowa wraz z jednostkami organizacyjnymi - Ubezpieczenie mienia, komunikacyjne, NNW oraz odpowiedzialności cywilnej Gminy Miasta Wejherowa
- "Ubezpieczenie Miasta Orzesze"
- Usługa ubezpieczenia Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Choszcznie (2 części)
- Zawarcie umowy na kompleksowe ubezpieczenie Zakładu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mysłowicach na lata 2024 - 2025
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Poddębice wraz z jednostkami z podziałem na III części.
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.