eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych z nadrukiem i logo promocyjnym w ramach realizowanego projektu Marka EkoLublin - II części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-16

Lublin: Wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych z nadrukiem i logo promocyjnym w ramach realizowanego projektu Marka EkoLublin - II części
Numer ogłoszenia: 293512 - 2011; data zamieszczenia: 16.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lublin , Pl. Łokietka 1, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4663000, faks 081 4663001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych z nadrukiem i logo promocyjnym w ramach realizowanego projektu Marka EkoLublin - II części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych z nadrukiem i logo promocyjnym w ramach realizowanego projektu Marka EkoLublin - II części. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1 przedstawienie Zamawiającemu próbek kolorów i materiałów, które będą użyte do wykonania przedmiotu umowy oraz wykonanie wszystkich prototypów gadżetów wykonywanych podczas realizacji zamówienia. 2.2. wykonanie gadżetów promocyjnych po akceptacji przez Zamawiającego przedłożonych prototypów; 2.3. dostawę gadżetów do siedziby Zamawiającego - Urząd Miasta Lublin, Wydział Projektów Nieinwestycyjnych, ul. Leszczyńskiego 14, 20-069 Lublin. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.4. Część I - wykonanie następujących gadżetów promocyjnych: a) Koszulka - typ: T-shirt; gramatura minimum 190g, kolor czarny (rozmiary damskie i męskie), biały (rozmiary dziecięce), koszulka zapakowana w worek foliowy; Nadruk: technika - sitodruk; nadruk z przodu - logo ekoLublin (3 kolory: Pantone 369C, Pantone 485C, Biały - rozmiary damskie i męskie, Czarny - rozmiary dziecięce); nadruk na karku - sygnet ekoLublin (2 kolory: Pantone 369C, Pantone 485C); nadruk na rękawku - loga unijne (1 kolor: Biały - rozmiary damskie i męskie, Czarny - rozmiary dziecięce ); Rozmiary:męskie i damskie: S, M, L, XL; dziecięce na wzrost: 116,134,140,152 Nakład 500 sztuk - damskie: M-35 szt., L-35 szt., XL-10 szt.; - męskie: L-10 szt., XL-30 szt., XXL-20 szt; - dziecięce: wzrost 116 - 90 szt., wzrost 134 - 90 szt., wzrost 140 - 90 szt., wzrost 154 - 90 szt. b) Plansza edukacyjna - Gra planszowa - gra planszowa + instrukcja + pionki + kostki + żetony o średnicy 10 mm w + pudełko; grubość planszy min. 1,9 mm (tektura kaszerowana, łączenie i brzegi płócienne, nadruk na papierze kredowym naklejonym na tekturę, całość ofoliowana) składany na 2 części; cztery drewniane różnokolorowe pionki, których podstawą jest okrąg o średnicy 10 mm; 2 kostki do gry; 24 kartonowe żetony w kształcie koła o średnicy 10 mm, w trzech kolorach (granatowe - 12 szt., szare - 8 szt., czerwone - 4 szt.); instrukcja - 4 strony formatu A5; 4 woreczki strunowe o wymiarach 70 x 100 mm; opakowanie gry - karton. Instrukcja do gry wraz z projektem zostanie dostarczona po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą Wymiary: format A3, składany na 2 części; nadruk: pełny kolor CMYK Nakład 100 sztuk Część II - wykonanie następujących gadżetów promocyjnych: a) Komplet konferencyjny (elementy wchodzące w skład kompletu: organizer, kalendarz książkowy na 2012 rok, wizytownik albumowy, teczka typu aktówka) - Nakład 100 kompletów. b) Organizer - materiał: skóra ekologiczna; kolor: czarny; zamknięcie na zatrzask magnetyczny; wyposażenie: kieszonki na wizytówki lub karty kredytowe, uchwyt na długopis; wkład kalendarzowy i systemowy; system kalendarza: tydzień na dwóch stronach, w min. dwóch językach (POL, ANG); kolorowe foliowane registry: Plany, Notes, Ważne, Finanse, Osobiste, Informacje (POL, ANG) oraz wkładka teleadresowa; Wymiary: format A6; Nadruku: technika: tłoczenie na zewnętrznej stronie okładki + tampondruk wewnątrz organizera na wewnętrznej stronie okładki. c) Kalendarz książkowy na 2012 rok - okładka: piankowa, foliowana, matowa; kolor okładki: zgodnie z projektem; blok kalendarza szyty oraz dodatkowo klejony; papier: chamois 70g/m2; kolorystyka wnętrza: szaro-czerwona; wyklejki papier 140g/m2; wycinane registry kciukowe; jedna tasiemka - czerwona) układ: 1 dzień na stronie, sobota i niedziela na 1 stronie; kalendarium min 2 języczne (PL, ANG), imieniny i święta, znaki zodiaku, fazy księżyca, wschody i zachody słońca, część informacyjna: plan roczny 2011, 2012, 2013, plan urlopowy, jednostki miar, odległości między miastami, ważne adresy internetowe, telefony alarmowei informacyjne, tel. numery kierunkowe (międzymiastowe i międzynarodowe), kalendarz stuletni, strefy czasowe, plan miesięczny na rok 2013; dodatkowe wyposażenie: mapy na wyklejce - z przodu mapa Europy, z tyłu - mapa Polski; notes teleadresowy zintegrowany z blokiem; Wymiary: format A5; Nadruku: technika: offset, nadruk w pełnym kolorze CMYK; nadruki unijne na wyklejce; d) Wizytownik albumowy - Materiał: skóra ekologiczna; kolor czarny; na zewnętrznej stronie (na środku) metalowa plakietka (miejsce na grawer); wyposażony w kieszonkę na wizytówki osobiste, wkład z folii na min. 72 wizytówki;Wymiary: 23 x 12,5 x 1,6 cm (tolerancja rozmiarowa 2 cm); Nadruk: technika: grawer (na metalowej plakietce logo ekoLublin), tampondruk (na wewnętrznej stronie okładki nadruki unijne - 1 kolor: Biały); e) Teczka typu aktówka - Materiał: skóra ekologiczna; zamykana na zamek błyskawiczny; rączka na grzbiecie teczki; wyposażenie: kieszeń na dokumenty A4 zamykana na zamek, płaska kieszeń; uchwyt na długopis, min 3 kieszonki na wizytówki, ring poczwórny na dokumenty; Wymiary: Min. 38 x 27 x 6,5 cm; Nadruk: technika: tłoczenie na zewnątrz + tampondruk wewnątrz teczki (miejsce do ustalenia).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 25.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jako spełniajacy warunki udziału w postepowaniu zostana ocenieni wykonawcy, którzy wykażą wykonanie min. 2 usług polegających na wykonaniu gadżetów promocyjnych o łącznej wartości minimalnej 5 000,00 zł brutto w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 5. W sytuacji, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 6. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III. 4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2. Zakazana jest istotna zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem pkt. 3 3. Strony przewidują zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie - o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 12, po dokonaniu wpłaty 5,00 zł w budynku UM przy ul. Wieniawskiej 14 lub za zaliczeniem pocztowym (5,00 zł + koszt przesyłki).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2011 godzina 09:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie finansowane ze środków Unii Europejskiej Projekt Marka EkoLublin realizowany w ramch Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2.Termin wykonania zamówienia - do 25 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy, w tym: - 2 dni kalendarzowych na przekazanie materiałów Wykonawcy - 5 dni kalendarzowych od daty przekazania Wykonawcy materiałów na przedstawienie Zamawiającemu celem uzyskania akceptacji próbek kolorów i materiałów, - 4 dni kalendarzowe na akceptację przez Zamawiajacego przedłożonych prototypów, - 14 dni kalendarzowych od dnia akceptacji prototypów na wykonanie przedmiotu zamówienia. 3. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 3.1.W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Agnieszka Stępień - Wydział Projektów Nieinwestycyjnych Urzędu Miasta Lublin, ul. Dolna 3-Maja 5, pok. Nr 302, tel. (081) 466 28 55. 3.2.W zakresie procedury: p. Anna Ziółkowska - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 12, telefon (081) 466-30-17.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.