eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Przetarg na dostawę sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń sieciowych i akcesoriów komputerowych do Pierwszego Urzędu Skarbowego w Poznaniu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-19

Poznań: Przetarg na dostawę sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń sieciowych i akcesoriów komputerowych do Pierwszego Urzędu Skarbowego w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 293495 - 2010; data zamieszczenia: 19.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Poznaniu , ul. Chłapowskiego 17/18, 60-965 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6578213, faks 061 6578220.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pus.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg na dostawę sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń sieciowych i akcesoriów komputerowych do Pierwszego Urzędu Skarbowego w Poznaniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń sieciowych i akcesoriów komputerowych j/n. Zakres dostawy obejmuje: 1) Komputer - jednostka centralna (zgodnie z zał. nr 8) : 44 szt. 2) Komputer - jednostka centralna (zgodnie z zał. nr 9) : 30 szt. 3) Monitor LCD (zgodnie z zał. nr 10) : 54 szt. 4) Licencja otwarta MS Office GOLP : 10 szt. 5) Drukarka laserowa (zgodnie z zał. nr 11) : 10 szt. 6) Notebook (zgodnie z zał. nr 12) : 6 szt. 7) Zasilacz UPS (zgodnie z zał. nr 13) : 4 szt. 8) Drukarka laserowa (zgodnie z zał. nr 14) : 9 szt. 9) Ładowarka do akumulatorów (zgodnie z zał. nr 15) : 3 szt. 10) Akumulatory do myszy bezprzewodowych (zgodnie z zał. nr 16) : 20 szt. 11) Skaner (zgodnie z zał. nr 17) : 4 szt. 12) Licencja programu Fine Reader 10 Professional Edition : 4 szt. 13) Switch zarządzalny (zgodnie z zał. nr 18) : 2 szt. 14) Wentylator na procesor (zgodnie z zał. nr 19) : 20 szt. 15) Zasilacz do komputera (zgodnie z zał. nr 20) : 20 szt. 16) Dysk twardy (zgodnie z zał. nr 21) : 10 szt. 17) Dysk twardy (zgodnie z zał. nr 22) : 10 szt. 18) Karta sieciowa (zgodnie z zał. nr 23) : 10 szt. 19) Klawiatura komputerowa (zgodnie z zał. nr 24) : 20 szt. 20) Mysz komputerowa (zgodnie z zał. nr 25) : 20 szt. 21) Pendrive (zgodnie z zał. nr 26) : 5 szt. 22) Kość pamięci (zgodnie z zał. nr 27) : 3 szt. 23) Podkładka pod mysz optyczną : 20 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.72.20 - Podkładki pod myszy 30.23.72.30 - Pamięci 30.23.71.35 - Karty sieciowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.23.46.00 - Pamięć flash 48.77.10.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 12.000,00 zł. Wadium wniesione w formie pieniężnej w PLN należy wpłacić na rachunek Zamawiającego: NBP o/o Poznań 89101014690000261391200000.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór zał. nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o złożenie w/w dokumentu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich trzech lat jako Wykonawca przynajmniej trzy dostawy sprzętu komputerowego na kwotę min. 200.000,00 zł brutto dla jednej dostawy a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Zamawiający wymaga złożenia wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw sprzętu komputerowego na kwotę min. 200.000,00 zł brutto dla jednej dostawy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wzór zał. nr 28 do SIWZ). Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w w/w dokumencie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór zał. nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o złożenie w/w dokumentu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór zał. nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o złożenie w/w dokumentu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór zał. nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o złożenie w/w dokumentu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pus.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pierwszy Urząd Skarbowy w Poznaniu ul. Chłapowskiego 17/18, 60-965 Poznań, Dział Spraw Ogólnych - pok. 203..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Pierwszy Urząd Skarbowy w Poznaniu ul. Chłapowskiego 17/18, 60-965 Poznań, Sekretariat - pok. 213..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.