Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-19
Poznań: Przetarg na dostawę sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń sieciowych i akcesoriów komputerowych do Pierwszego Urzędu Skarbowego w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 293495 - 2010; data zamieszczenia: 19.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Poznaniu , ul. Chłapowskiego 17/18, 60-965 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6578213, faks 061 6578220.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pus.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg na dostawę sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń sieciowych i akcesoriów komputerowych do Pierwszego Urzędu Skarbowego w Poznaniu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń sieciowych i akcesoriów komputerowych j/n. Zakres dostawy obejmuje: 1) Komputer - jednostka centralna (zgodnie z zał. nr 8) : 44 szt. 2) Komputer - jednostka centralna (zgodnie z zał. nr 9) : 30 szt. 3) Monitor LCD (zgodnie z zał. nr 10) : 54 szt. 4) Licencja otwarta MS Office GOLP : 10 szt. 5) Drukarka laserowa (zgodnie z zał. nr 11) : 10 szt. 6) Notebook (zgodnie z zał. nr 12) : 6 szt. 7) Zasilacz UPS (zgodnie z zał. nr 13) : 4 szt. 8) Drukarka laserowa (zgodnie z zał. nr 14) : 9 szt. 9) Ładowarka do akumulatorów (zgodnie z zał. nr 15) : 3 szt. 10) Akumulatory do myszy bezprzewodowych (zgodnie z zał. nr 16) : 20 szt. 11) Skaner (zgodnie z zał. nr 17) : 4 szt. 12) Licencja programu Fine Reader 10 Professional Edition : 4 szt. 13) Switch zarządzalny (zgodnie z zał. nr 18) : 2 szt. 14) Wentylator na procesor (zgodnie z zał. nr 19) : 20 szt. 15) Zasilacz do komputera (zgodnie z zał. nr 20) : 20 szt. 16) Dysk twardy (zgodnie z zał. nr 21) : 10 szt. 17) Dysk twardy (zgodnie z zał. nr 22) : 10 szt. 18) Karta sieciowa (zgodnie z zał. nr 23) : 10 szt. 19) Klawiatura komputerowa (zgodnie z zał. nr 24) : 20 szt. 20) Mysz komputerowa (zgodnie z zał. nr 25) : 20 szt. 21) Pendrive (zgodnie z zał. nr 26) : 5 szt. 22) Kość pamięci (zgodnie z zał. nr 27) : 3 szt. 23) Podkładka pod mysz optyczną : 20 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.72.20 - Podkładki pod myszy 30.23.72.30 - Pamięci 30.23.71.35 - Karty sieciowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.23.46.00 - Pamięć flash 48.77.10.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 12.000,00 zł. Wadium wniesione w formie pieniężnej w PLN należy wpłacić na rachunek Zamawiającego: NBP o/o Poznań 89101014690000261391200000.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór zał. nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o złożenie w/w dokumentu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby Wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich trzech lat jako Wykonawca przynajmniej trzy dostawy sprzętu komputerowego na kwotę min. 200.000,00 zł brutto dla jednej dostawy a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Zamawiający wymaga złożenia wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw sprzętu komputerowego na kwotę min. 200.000,00 zł brutto dla jednej dostawy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wzór zał. nr 28 do SIWZ). Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w w/w dokumencie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór zał. nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o złożenie w/w dokumentu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór zał. nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o złożenie w/w dokumentu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór zał. nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o złożenie w/w dokumentu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pus.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pierwszy Urząd Skarbowy w Poznaniu ul. Chłapowskiego 17/18, 60-965 Poznań, Dział Spraw Ogólnych - pok. 203..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Pierwszy Urząd Skarbowy w Poznaniu ul. Chłapowskiego 17/18, 60-965 Poznań, Sekretariat - pok. 213..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych oraz zapewnienie sal konferencyjnych dla celów spotkania w układzie zadaniowym.
- Oczyszczanie urządzeń podczyszczających wody opadowe oraz studzienek ściekowych wraz z przykanalikami w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 182 (ul. Kościuszki) w m. Czarnków
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Rozbiórka i budowa mostu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 2025P na rzece Trojanka w m. Murowana Goślina, gm. Murowana Goślina
- Zakup i dostawa tablic i znaków informacyjnych oraz drogowych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
- Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku A1, A3, A20- Archiwum, B1, B4 Politechniki Poznańskiej przy ul. Piotrowo 5 w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa macierzy produkcyjnej.
- Dostawa sprzętu komputerowego, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych dla Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu
- Dostawa komputerów, monitorów LCD oraz oprogramowania Oracle Database Standard Edition 2
- Dostawa wyposażenia komputerowego oraz edukacyjnego do szkół podstawowych na terenie Gminy Dzwola w ramach projektu "Szkoły równych szans w Gminie Dzwola"
- Utworzenie Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej z ilością 12-tu miejsc opieki dla dzieci do lat 3, 98-273 Klonowa, Kuźnica Błońska 9
- Dostawa 18 sztuk laptopów z oprogramowaniem
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.