eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › dostawa artykułów biurowych, materiałów ekspoatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów oraz nośników do przechowywania danych



Ogłoszenie z dnia 2006-01-17

POZYCJA 2931

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: dostawa artykułów biurowych, materiałów ekspoatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów oraz nośników do przechowywania danych

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Akademii Medycznej im. Karola Marcinkowskiego, Samodzielny Publiczny Zakład, do kontaktów: - sprawy merytoryczne - Marek Krystek, tel. 061 8419567 - sprawy formalne - Grażyna Czekalska, tel. 061 8419294, ul. Polna 33, 60-535 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8419294, fax 061 8419620, e-mail: gczekalska@gpsk.am.poznan.pl, htpp://www.gpsk.am.poznan.pl/dzp. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Akademii Medycznej im. K. Marcinkowskiego, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Dział Zamówień Publicznych, Budynek Techniczny, pokój nr 104, wejście E1, Grażyna Czekalska, ul. Polna 33, 60-535 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8419294, fax 061 8419620, e-mail: gczekalska@gpsk.am.poznan.pl, htpp://www.gpsk.am.poznan.pl/dzp. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Akademii Medycznej im. K. Marcinkowskiego, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Kancelaria Ogólna - pokój nr 317, III piętro Budynek Wielofunkcyjny, wejście D1, Grażyna Czekalska, ul. Polna 33, 60-535 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8419294, fax 061 8419620, e-mail: gczekalska@gpsk.am.poznan.pl, htpp://www.gpsk.am.poznan.pl/dzp.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa artykułów biurowych, materiałów ekspoatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów oraz nośników do przechowywania danych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa artykułów biurowych, materiałów ekspoatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów oraz nośników do przechowywania danych z podziałem na części; 1. Część Nr 1 - artykuły biurowe, 2. Część Nr 2 - papier do drukarek, papier kserograficzny, papier kancelaryjny, papier komputerowy, 3. Część Nr 3 - koperty do zdjęć RTG, 4. Część Nr 4 - etykiety samoprzylepne, 5. Część Nr 5 - materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek i faksów, 6. Część Nr 6 - nośniki do przechowywania danych. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny A. M. im. K. Marcinkowskiego, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Poznaniu, przy ul. Polnej 33. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 21.12.54.00 - Papier do drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.30 - Papier do drukowania Oryginalny kod CPV: 21.12.53.00 - Papier do pisania Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.20 - Papier do pisania Oryginalny kod CPV: 21.12.56.92 - Papier kserograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny Oryginalny kod CPV: 21.23.23.00 - Koperty Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.92.30 - Koperty Oryginalny kod CPV: 30.19.28.00 - Etykiety samoprzylepne Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.28.00 - Etykiety samoprzylepne Oryginalny kod CPV: 30.23.31.70 - Nośniki do przechowywania Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia określony w SIWZ. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12; data rozpoczęcia: 01.04.2006; data zakończenia: 31.03.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Wadium - 4 110.00 PLN dla całości zamówienia. Informacja o wysokości wadium dla poszczególnych części zawarta w specyfikacji. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: - spełniają warunki określone art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 w/w ustawy, - złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, - spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia wymagania.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 28.02.2006, cena - 12.20 PLN. Podana cena dotyczy odbioru SIWZ z siedziby Zamawiającego, przy ul. Polnej 33. W przypadku wysyłki SIWZ, jej cena zwiększy się o koszt przesłania. Płatność przelewem na rachunek wskazany w dołączonej do specyfikacji fakturze. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 01.03.2006 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.03.2006, godzina 09:30, siedziba Zamawiającego przy ul. Polnej 33 - Sala Konferencyjna w Budynku Wielofunkcyjnym Szpitala (wejście D1) - IV piętro.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 06.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.