eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łubowo › budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Imielno, Lednogóra gm. Łubowo - etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-23

POZYCJA 29303

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łubowo: budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Imielno, Lednogóra gm. Łubowo - etap II Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy Łubowo, do kontaktów: Kaźmierski Andrzej, Łubowo 1, 62-260 Łubowo, woj. wielkopolskie, tel. 061 4275930, fax 061 4275858, e-mail: lubowo@iq.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lubowo.pl; tomhart@lubowo.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Imielno, Lednogóra gm. Łubowo - etap II. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Imielno, Lednogóra - gmina Łubowo. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Imielno, Lednogóra gm. Łubowo ETAP II o łącznej długości 15404mb oraz 6 przepompowni ścieków. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: - wpis do ewidencji działalności gospodarczej (lub równoważny dokument) - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 Ustawy - zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w opłatach - zaświadczenie ZUS o nie zaleganiu ze składkami - wykaz osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia - zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ - dokumenty stwierdzające, ze osoby będące wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia (kandydaci na kierowników robót winni posiadać aktualne uprawnienia budowlane w specjalności budowy kanalizacji sanitarnych, robót elektrycznych i robót drogowych, należy wykazać również przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa) - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykaz robót z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje) - zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ - referencje od banku finansującego oferenta wraz z informacją potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - pozostałe dokumenty zgodnie z wykazem załączników do SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.23 - Przepompownie ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie: a) Imielno: - sieć kanalizacyjna PCV o śr. 200mm, w ilości 3547mb - przyłącza kanalizacyjne PCV o śr. 160mm w ilości 1017mb/66szt - rurociąg tłoczny PE o śr. 63mm, w ilości 1680mb - rurociąg tłoczny PE o śr. 75mm, w ilości 310mb - 2 przepompownie ścieków na sieci w ilości: PS-2 - 1szt i PSX - 1szt b) Lednogóra - sieć kanalizacyjna PCV o śr. 200mm, w ilości 4904mb - przyłącza kanalizacyjne PCV o śr. 160mm w ilości 1690mb/132szt - rurociąg tłoczny PE od PS-1 o śr. 90mm, w ilości 590mb - rurociąg tłoczny PE od PS-2 o śr. 110mm, w ilości 1101mb - rurociąg tłoczny PE od PS-3 o śr. 90mm, w ilości 480mb - rurociąg tłoczny PE od PS-5 o śr. 63mm, w ilości 85mb - 4 przepompownie ścieków na sieci: PS-1 - 1szt, PS-2 - 1szt, PS-3 - 1szt, PS-5 - 1szt 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 29.08.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Oferent jest zobowiązany złożyć wadium w formie określonej przez Ustawę, przy czym w przypadku wpłacenia wadium w formie pieniężnej poniższą kwotę należy wpłacić w na konto Zamawiającego: Wielkopolski Bank Spółdzielczy w Łubowie Konto nr: 74 9068 0003 0000 0101 4006 5402 najpóźniej w dniu przetargu: 29 czerwca 2007r, do godz. 10.00. Kwota wadium wynosi 60.000,00 zł (sześćdziesiąttysięcyzłotych). Kopia dokumentu potwierdzającego złożenie wadium powinna być dołączona do oferty. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, 3) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji: kierownika budowy , 4) wykażą się odpowiednim potencjałem ekonomicznym, 5) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej 6) w przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone wyżej 7) Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Komisja przetargowa sprawdzi czy wymagany dokument jest zawarty w ofercie a następnie dokona oceny jego aktualności i treści w nim zawartych pod kątem wymaganych informacji. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: - wpis do ewidencji działalności gospodarczej (lub równoważny dokument) - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 Ustawy - zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w opłatach - zaświadczenie ZUS o nie zaleganiu ze składkami - wykaz osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia - zgodnie z zał. nr 4 SIWZ - dokumenty stwierdzające, ze osoby będące wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia (kandydaci na kierowników robót winni posiadać aktualne uprawnienia budowlane w specjalności budowy kanalizacji sanitarnych, robót elektrycznych i robót drogowych, należy wykazać również przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa) - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykaz robót z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje) - zgodnie z zał. nr 3 SIWZ - referencje od banku finansującego oferenta wraz z informacją potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - pozostałe dokumenty zgodnie z wykazem załączników do SIWZ 2. Dokumenty, o których mowa w niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy (na każdej ze stron dokumentu). 3. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. 4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubowo.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelewem na konto Urzędu Gminy Łubowo - WBS Łubwoo nr konta: 31 9068 0003 0000 0101 4006 5400 wysyłka pocztowa- odbiór osobisty - na wniosek pobranie ze strony internetowej - bezpłatne. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.06.2007, godzina 10:15, Sala Sesyjna Urzędu Gminy Łubowo, 62-260 Łubowo 1.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.