eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › przebudowa i modernizacja drogi powiatowej nr 2912E(24156) w gminie Andrespol

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-23

POZYCJA 29301

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łódź: przebudowa i modernizacja drogi powiatowej nr 2912E(24156) w gminie Andrespol Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiat Łódzki Wschodni reprez. przez Zarząd Powiatu, do kontaktów: Dariusz Łukowiak, Halina Wyżnikiewicz, Marzena Michalak, ul. Sienkiewicza 3, 90-954 Łódź, tel. 0-42 6337191, 6335575, fax 0-42 6329311, e-mail: admin@lodzkiwschodni.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): lodzkiwschodni.pl Adres profilu nabywcy (URL): lodzkiwschodni.pl/przetarg.htm Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa i modernizacja drogi powiatowej nr 2912E(24156) w gminie Andrespol. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Powiat Łódzki Wschodni. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania \Przebudowa i modernizacja drogi powiatowej nr 2912E (24156) w gminie Andrespol\. Roboty prowadzone będą w gminie Andrespol na terenie trzech sołectw: Bedoń, Andrespol i Wiśniowa Góra na odcinku od km 0+000 do km 3+780 z możliwością wykorzystania nawierzchni na niektórych odcinkach. Natomiast roboty dotyczące wykonania ścieżki rowerowej na odcinku od km 0+308 do km 3+969. 2. Wykonawca będzie działał zgodnie z procedurami jakie są określone w \Warunkach Kontraktu na budowę dla Robót Budowlanych i Inżynieryjnych Projektowanych przez Zamawiającego\ /FIDIC - 1999/ oraz w \Warunkach Szczegółowych\, w zakresie uprawnień i obowiązków określonych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz wynikających z aktualnych przepisów ustawy \Prawo budowlane\. 3. W czasie trwania realizacji projektu \Przebudowa i modernizacja drogi powiatowej nr 2912E (24156) w gminie Andrespol\ będzie realizowana przez Gminę Andrespol inwestycja polegająca na wykonaniu robót kanalizacji sanitarnej. Wykonawca robót kanalizacji sanitarnej, działający na zlecenie gminy Andrespol, wykona roboty polegające na zerwaniu nawierzchni drogi, wykonaniu odcinka kanalizacji sanitarnej wraz z zagęszczeniem gruntu. Przewidywany termin realizacji inwestycji - do dnia 31 sierpnia 2007 roku. Wykonawca robót drogowych będzie zobowiązany do wykonania podbudowy na tym odcinku wraz z położeniem nawierzchni oraz robót związanych z wykonaniem ścieżek rowerowych, chodników oraz położeniem warstwy ścieralnej. Podstawowe parametry drogi. - droga klasy \Z\ (zbiorcza) według \Warunków\, - prędkość projektowa: 50 km/godz, - szerokość w liniach rozgraniczających: 20,0 m, - szerokość pasa ruchu : 3,0 m, - ilość psów ruchu: 2, - spadek poprzeczny nawierzchni: daszkowy, - szerokość poboczy gruntowych: 0,75m, - szerokość chodnika: 2,0 m, - skrajnia pionowa : 4,50 m ( min. 3,50 m), - kategoria ruchu: KR-2. - droga o jednakowej szerokości 6,0 m, w krawężnikach betonowych na ławie z oporem. Nawierzchnia drogi. Do rozbiórki przewidziano w całości istniejącą nawierzchnię od km 3+061 do km 3+985,50 i zbudowanie na tym odcinku nowej. Na pozostałych odcinkach zakwalifikowano do wymiany tylko warstwy bitumiczne , pozostaje istniejąca podbudowa w większości z brukowca. Należy wykonać konstrukcję nawierzchni jezdni dla ruchu KR-2 przy liczbie osi obliczeniowych 100 kN mniejszej od 12, z następującymi warstwami: - warstwę ścieralną z betonu asfaltowego gr. 5,0 cm, - podbudowę zasadnicza z betonu asfaltowego gr. 9,0 cm, - podbudowę pomocniczą z tłucznia kamiennego gr. 15,0 cm. Poszerzenie jezdni do 6,00 m od km 3+985,50 do km 4+028 wykonać o konstrukcji jw. Pełną konstrukcję nawierzchni należy wykonać na skrzyżowaniach z drogami bocznymi. Dodatkowo należy wykonać: - chodniki i ścieżki rowerowe (istniejący chodnik należy poszerzyć do szerokości 2,0m), - zjazdy indywidualne do posesji położonych przy drodze o nawierzchni z kostki brukowej betonowej na podbudowie z tłucznia, - zatoki autobusowe (w ilości 8 szt. nowe oraz zmodernizować istniejące zatoki), - parkingi (dwa parkingi dla samochodów osobowych (dla 15 i 19 pojazdów) oraz zatokę postojową przy jezdni (dla 10 pojazdów). Odwodnienie drogi. W celu odwodnienia odcinka ul. Brzezińskiej od km 0+000 do torów PKP należy wybudować w km 0+182,26 ściek podchodnikowy \trapezowy\. Na odcinku od torów PKP należy wykonać remont istniejących studzienek z wpustami deszczowymi. Od km 1+790,22 (ul. Klonowa) do km 2+626,20 i od 2+983 do km 3+061 (ul. Brzozowa) należy wykonać nowe odcinki kanalizacji deszczowej ze studzienkami i wpustami zgodnie z dokumentacją. Kolektor zlokalizowano poza jezdnią w pasie ścieżki rowerowej, nowe odcinki należy połączyć z istniejącymi. Na istniejącym odcinku kanalizacji należy wyremontować zbudowane studzienki z wpustami. Dodatkowo należy wykonać studzienki : w km 2+908, 2+980, i 2+984 łącząc je z kolektorem. Odcinek drogi od km 3+121,0 będzie odwadniany przez system studzienek ściekowych z wpustami połączony ze studniami chłonnymi zlokalizowanymi poza jezdnia. Dodatkowo należy wykonać: - remont istniejących studzienek z wpustami deszczowymi oraz regulację pionową studzienek, studnie chłonne, czyszczenie istniejących przepustów oraz remont przepustu w km 0+204,0. Przebudowa i modernizacja drogi wymagać będzie usunięcia kolizji z: - napowietrzną linią energetyczną NN (0,4 kV) , - linią telekomunikacyjną napowietrzną oraz doziemną w miejscowościach: Andrespol i Wiśniowa Góra gmina: Andrespol, - gazociągiem DN 80 i 65 średniego ciśnienia z rur stalowych wraz z przyłączami. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do wykonania: projektu organizacji ruchu, prac geodezyjnych, obsługi laboratoryjnej inwestycji. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: - Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dla potwierdzenia spełniania warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: - Bilans oraz rachunek zysków i strat, a jeżeli podlegają one badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym bilansie oraz rachunku zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu oraz rachunku zysków i strat - innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. - Informację z banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze od określonych w pkt 6.2.1. ppkt 2 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej w zakresie działalności gospodarczej związanej z wykonaniem zadania \Przebudowa i modernizacja drogi powiatowej Nr 2912E (24156) w gminie Andrespol. - Informację o kluczowych ekspertach, którzy będą skierowani do wykonania zamówienia (\Potencjał kadrowy\). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji i doświadczenia wskazanych osób (życiorysy zawodowe). Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych dla osób stanowiący personel kluczowy, oraz aktualne na dzień składania oferty zaświadczenie z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. - Informację o posiadanym potencjale technicznym (\Potencjał techniczny\) wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia. - Informację o doświadczeniu Wykonawcy (\Doświadczenie zawodowe\). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.23.13.10 - 45.23.13.10 Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60.000 Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.05.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: dla zamówienia - 68 000 PLN Słownie: sześćdziesiąt osiem tysięcy złotych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy: 1. posiadający uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2. nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.1.2004 r. (tj. Dz.U. Z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) 3. spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.1.2004 r. (tj. Dz.U. Z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) Wykonawca musi wykazać, że: - uzyskał w ostatnich trzech latach obrotowych średni roczny przychód (na podstawie \rachunków zysków i strat\ pozycja \przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów\ lub \przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi\) w wysokości nie mniejszej niż 15 mln PLN, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - za wszystkie pełne lata obrotowe z tego okresu; - posiada środki finansowe na rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 3 mln PLN. - posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 1 mln PLN. Wykonawcy składający wspólną ofertę muszą łącznie spełniać w/w warunki ekonomiczno-finansowe. Wykonawca winien posiadać lub mieć do dyspozycji co najmniej wyszczególnione w tabeli poniżej sprawne technicznie narzędzia i urządzenia niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia (jednakowe dla każdej części zamówienia): - wytwórnię mas bitumicznych zlokalizowana w odległości zapewniającej nie przekroczenie czasu 2h od załadunku do rozładunku masy z jednoczesnym spełnieniem warunku temperatury wbudowania o min. wydajności 200 t/h - szt.1, - rozkładarkę mas bitumicznych o min. wydajności > 6 m - szt.1, - walce statyczne samojezdne o min. wydajności 10 - 15 t - szt. 2, - walce ogumione samojezdne o min. wydajności 10 t - szt. 2, - równiarki o min. wydajności 170 KM - szt.1 a)Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat (licząc wstecz od daty złożenia oferty) - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał (zakończył) należycie co najmniej 2 roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem projektowi stanowiącemu przedmiot tego zamówienia (każda nie mniej niż 15 000 m2 nawierzchni ulic miejskich z SMA lub betonu asfaltowego z polimeroasfaltem, na podbudowie z kruszywa stabilizowanego mechanicznie w ramach jednego projektu). b) Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Wskazać do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: Kierownik Projektu - powinien mieć kwalifikacje: wyższe wykształcenie, co najmniej 6 lat doświadczenia zawodowego w zakresie organizacji i zarządzania robotami budowlanymi na stanowisku Kierownika Projektu, w tym celu powinien wykazać się zarządzaniem przynajmniej 2 kontraktami na roboty budowlane o wartości zbliżonej do niniejszego przedmiotu zamówienia , zrealizowanych wg warunków kontraktowych FIDIC lub równoważnych oraz co najmniej 10 letnim ogólnym doświadczeniem w kierowaniu robotami budowlanymi. Kierownik budowy i robót drogowych- powinien posiadać co najmniej 5 lat doświadczenia w kierowaniu robotami drogowymi oraz co najmniej 8 lat ogólnego doświadczenia przy pracach budowlanych. Ponadto powinien posiadać uprawnienia budowlane i należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Kierownicy robót branżowych: - energetycznych i telekomunikacyjnych, - sanitarnych, - gazociągowych powinni posiadać co najmniej 3 lata doświadczenia w kierowaniu robotami instalacyjnymi oraz co najmniej 5 lat ogólnego doświadczenia przy pracach instalacyjno-budowlanych. Ponadto powinni posiadać odpowiednie uprawnienia branżowe i należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Geodeta - powinien posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych oraz posiadać co najmniej 3 lata doświadczenia w prowadzeniu samodzielnych prac oraz co najmniej 5 lat ogólnego doświadczenia w dziedzinie geodezji i kartografii. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: według formuły spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania powyższych warunków Wykonawca załączy do wniosku następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 2, 4 i 5 - składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 6a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 6b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 6c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w tym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty i oświadczenia wymienione w tym punkcie winny być wystawione w terminach analogicznych do odpowiadających im dokumentów wymienionych w pkt 2 - 5. 7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków, dokumenty wymienione powyżej winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Dodatkowo, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz załączyć pełnomocnictwo do wniosku. 8) Wszystkie dokumenty winny być składane w języku polskim, dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Dokumenty, o których mowa w ppkt 1 winien być złożony w formie oryginału. Pozostałe dokumenty winny zostać złożone w formie oryginałów lub poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii. W przypadku Wykonawców składających wniosek wspólny, wszystkie dokumenty, o których mowa w ppkt 2,3,4,5 muszą być złożone przez każdego z nich, a oświadczenie, o którym mowa w ppkt 1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wspólnie, przy czym, oświadczenie to winno być podpisane przez każdego z tych Wykonawców lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pozostałe dokumenty , jakie maja dostarczyć Wykonawcy: a)Formularz Oferty wraz z załącznikiem do Oferty, sporządzony na podstawie wzoru zamieszczonego w Tomie I Rozdział 2 SWIZ. b)Załączniki do Oferty (nr 1 -7) przygotowane na podstawie formularzy zamieszczonych w Tomie I Rozdział 3 SWIZ c)Dowód wniesienia wadium d)Wypełnione przedmiary robót zamieszczone w Tomie IV.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: lodzkiwschodni.pl/przetarg.htm. Opłata: 250 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Warunki i sposób płatności: - w siedzibie Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Łodzi, Łódź ul. Sienkiewicza 3, VII piętro, pok. 704, - przelewem na rachunek na rachunek bankowy Wpłata na rachunek: PEKAO S.A. III Oddział w Łodzi nr 95 1240 3060 1111 0010 0504 0509. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.06.2007, godzina 10:30, Starostwo Powiatowe w Łodzi Łódź ul. Sienkiewicza 3, IX piętro pokój 908.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.