eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pokrzywnica › Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych-drukarek oraz wyposażenia szkół podstawowych na terenie gminy Pokrzywnica

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-09

Pokrzywnica: Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych-drukarek oraz wyposażenia szkół podstawowych na terenie gminy Pokrzywnica
Numer ogłoszenia: 292999 - 2011; data zamieszczenia: 09.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pokrzywnica , Al. Jana Pawła II 1, 06-121 Pokrzywnica, woj. mazowieckie, tel. 023 6918721, faks 023 6918555.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych-drukarek oraz wyposażenia szkół podstawowych na terenie gminy Pokrzywnica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń wielofunkcyjnych - drukarek oraz wyposażenia szkół podstawowych na terenie gminy Pokrzywnica do realizacji zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Pokrzywnica zgodnie z projektem Lepszy start w przyszłość, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2.Przedmiot zamówienia opisany na załączniku nr 6 należy dostarczyć na koszt Wykonawcy oferty wraz z rozładunkiem do Urzędu Gminy w Pokrzywnicy, który nastepnie zostanie przekazany przez Zamawiającego nastepującym placówkom oświatowym: -Szkoła Podstawowa w Gzowie -Szkoła Podstawowa w Nowym Niestepowie -Szkoła Podstawowa w Pobyłkowie Dużym -Szkoła Podstawowa w Pokrzywnicy. 3.Przedmiot zamówienia opisany na załączniku nr 4 należy dostarczyć na koszt Wykonawcy oferty wraz z rozładunkiem do następujących placówek oświatowych : -Szkoła Podstawowa w Gzowie -Szkoła Podstawowa w Nowym Niestepowie -Szkoła Podstawowa w Pobyłkowie Dużym 4.Przedmiot zamówienia opisany na załączniku nr 5 zostanie dostarczony na koszt Wykonawcy oferty wraz z rozładunkiem do Szkoły Podstawowej w Pokrzywnicy. 5.Materiały dydaktyczne muszą spełniać warunki określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. Z 2003 r. Nr 6, poz. 69 z późn. zm.). 6.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych dzieląc zamówienie na części. 7.Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane przez siebie części lub na całość zamówienia. Oferta na każdą część zamówienia musi obejmować całość zamówienia z danej części. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części, których szczegółowy opis znajduje się w Załącznikach od Nr 5 do Nr 6 do SIWZ, tj.: 1.I część - Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych - drukarek do realizowanego projektu w szkołach Podstawowych w gminie Pokrzywnica 2. Część II - zakup i dostawa mebli szkolnych do realizowanego projektu dla szkoły Podstawowej w Pokrzywnicy 3. Część III - zakup i dostawa zestawu materiałów piśmienniczych do realizowanego projektu w szkołach podstawowych w gminie Pokrzywnica 8.Realizacja przedmiotu zamówienia dotycząca części II i III nastąpi z uwzględnieniem niniejszych postanowień: -wszystkie pomoce dydaktyczne i materiały piśmiennicze muszą być oryginalnie pakowane, kompletne, fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych -produkty, które tego wymagają muszą posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa określone w odrębnych przepisach -Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 24 miesięcy od dnia odbioru dostawy. -wszystkie nazwy własne i marki handlowe produktów zawarte w SIWZ, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, które swoją jakością są podobne i zawartością są podobne lub lepsze od wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca może zaoferować produkty o lepszych parametrach, właściwościach i cechach. Obowiązek udowodnienia, że oferowane urządzenia odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia lub stanowią standard wyższy niż wymagany w opisie przedmiotu zamówienia spoczywać będzie na Wykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. 9.Realizacja przedmiotu zamówienia dotycząca części I nastąpi z uwzględnieniem niniejszych postanowień: 1)dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, sprawne technicznie, nieeksploatowane przez innego użytkownika, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2010 r. wraz z dostawą sprzętu należy dostarczyć dokument wydany przez producenta, poświadczający datę produkcji sprzętu, wolne od wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, 2)Warunki serwisu i gwarancji, zgodnie z zapisami wynikającymi z Załącznika Nr 5 do SIWZ 3)Oferowany przez Wykonawcę sprzęt musi posiadać wymagane certyfikaty, deklaracje zgodności lub atesty dopuszczające go do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym ustawą o systemie oceny zgodności z dnia 30 sierpnia 2002 r. (t.j. Dz. U. z 2010 r. nr 138, poz. 935 ze zm.) oraz jej przepisami wykonawczymi, 4)Wykonawca po dostarczeniu przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie w razie potrzeby udzielenia krótkiej instrukcji obsługi osobom wskazanym przez dyrektora danej placówki oświatowej, 5)Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia oraz podanej ceny ofertowej zobowiązany jest dostarczyć niezbędne certyfikaty, licencje, karty gwarancyjne oraz instrukcje obsługi w języku polskim. Wymienione wyżej dokumenty Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu przy odbiorze przedmiotu zamówienia, 6)Opisane przez Zamawiającego parametry techniczne urządzeń zostały określone jako minimalne. Wykonawca może zaoferować urządzenia o lepszych parametrach, właściwościach i cechach. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia został użyty znak towarowy, patent lub pochodzenie, przyjmuje się, że wskazaniom tym towarzyszy zwrot lub równoważne. Obowiązek udowodnienia, że oferowane urządzenia odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia lub stanowią standard wyższy niż wymagany w opisie przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia na etapie składania oferty stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez komisję przetargową, która sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych (zamienników), 7)Oferowane urządzenia należy przedstawić w formie graficznej (np. fotografie, rysunki, itp.), wyciągu z folderu lub w formie kart katalogowych lub dokumentacji technicznych. Dokumenty te muszą zawierać parametry techniczne, z których jednoznacznie będzie wynikało, że urządzenia posiadają parametry nie gorsze niż wyspecyfikowane przez Zamawiającego. Przez kartę katalogową urządzenia rozumie się wydruk ze strony producenta lub autoryzowanego dystrybutora (wraz z odnośnikiem) lub oryginalną kartę papierową producenta. W przypadku braku parametru w wydruku ze strony www lub w karcie, Wykonawca musi dostarczyć kartę katalogową od producenta uwzględniającą wszystkie parametry użytkowe oferowanego urządzenia. Uzupełnieniem karty katalogowej danego urządzenia może być również oryginalna aktualna instrukcja techniczna oferowanego produktu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 39.16.00.00-1, 30.19.76.30-1, 30.19.21.21-5, 37.82.21.00-7, 22.81.62.00-5, 30.19.94.10-7, 30.19.21.25-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy, 2. Formularz cenowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pokrzywnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Pokrzywnicy, Al. Jana Pawła II 1, 06-121 Pokrzywnica, pokój nr 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2011 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy w Pokrzywnicy, Al. Jana Pawła II 1, 06-121 Pokrzywnica, pok. nr 2 ( piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, zgodnie z projektem Lepszy start w przyszłość.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych - drukarek do realizowanego projektu w szkołach Podstawowych w gminie Pokrzywnica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem 1 części zamówienia jest zakup 3 szt,. drukarek. Szczegółowy opis znajduje się na załąćzniku nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa mebli szkolnych do realizowanego projektu dla szkoły Podstawowej w Pokrzywnicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem 2 części zamówienia jest zakup mebli szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Pokrzywnicy. Szczegółowy opis znajduje się na załąćzniku nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa zestawu materiałów piśmienniczych do realizowanego projektu w szkołach podstawowych w gminie Pokrzywnica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem 3 części zamówienia jest zakup i dostawa materiałów pismienniczych dla szkół podstawowych w gminie Pokrzywnica. Szczegółowy opis znajduje się na załąćzniku nr 6 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1, 30.19.21.21-5, 37.82.21.00-7, 22.81.62.00-5, 30.19.94.10-7, 30.19.21.25-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.