eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › modernizacja budynku gminnego z przeznaczeniem na świetlicę środowiskową w Wilczopolu Kolonia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-23

POZYCJA 29295

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lublin: modernizacja budynku gminnego z przeznaczeniem na świetlicę środowiskową w Wilczopolu Kolonia Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy Głusk, do kontaktów: Kukuryk Bogusław, Wapniarska Grażyna, ul. Głuska 140, 20-380 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7518760, fax 081 7518650, e-mail: glusk_g@woi.lublin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.glusk.lubelskie.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): www.bip.lublin.pl/glusk Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja budynku gminnego z przeznaczeniem na świetlicę środowiskową w Wilczopolu Kolonia. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Wilczopole Kolonia gm. Głusk. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje remont istniejącego budynku gminnego na działce o nr ew. 230 w Wilczopolu Kolonia gm. Głusk z przeznaczeniem na świetlicę środowiskową oraz wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej i przyłącza gazowego. Powierzchnia zabudowy 331,0 m2 Powierzchnia użytkowa 285,0 m2 Kubatura 1225,0 m3 Zakres robót obejmuje : 1) roboty ogólnobudowlane : - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - wymiana posadzek z wykonaniem nowych warstw wyrównawczych i izolacji przeciwwilgociowej (wywóz gruzu na wskazane miejsce , odległość do 5 km ) - pokrycie dachu papą termozgrzewalną z ociepleniem wełną mineralną oraz wymiana obróbek blacharskich - wykonanie sufitów podwieszanych - ocieplenie budynku płytami styrosupremy gr. 10 cm oraz wykończenie tynkiem mineralnym ( cokół wys. 40 cm z tynku żywicznego ) - wewnętrzne i zewnętrzne prace malarskie 2) roboty instalacyjne : - remont instalacji wod.-kan., c.w. i c.o. - remont instalacji elektrycznej i siłowej - remont wentylacji mechanicznej - wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej wraz z przyłączem - wyposażenie kotłowni 3) wyposażenie pomieszczeń świetlicy 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.31.12.00 - Roboty w zakresie opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Remont budynku gminnego o powierzchni zabudowy 331,0 m2 Powierzchni użytkowej 285,0 m2, kubatura 1225,0 m3 Roboty ogólnobudowlane, roboty instalacyjne i wyposażenie pomieszczeń świetlicy 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.03.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5 000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) Stan prawny - Spełniają wymogi art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 164 , poz. 1163 z późn. zm. ) Prawo Zamówień Publicznych oraz warunki określone w SIWZ : - Złożą dokumenty wymienione w SIWZ, - Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy - Wykonawca, który nie złoży dokumentów potwierdzających spełnienie wymaganych przez zamawiającego warunków, zostanie wykluczony z udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z mocy art. 24 ust. 2 pkt 3 w/w ustawy. 2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - Znajdują się w kondycji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. - Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową ( tzn. środki jeszcze nie zaangażowane dla innych działań wykonawcy) w wysokości co najmniej 500.000 złotych. 3) Potencjał techniczny , niezbędna wiedza i doświadczenie - Dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem (kierownik budowy, kierownicy robót branżowych) z niezbędnymi uprawnieniami i 3 letnim doświadczeniem w poszczególnych branżach, jakie wynikają z dokumentacji technicznej ; - W okresie ostatnich pięciu lat od dnia ukazania się ogłoszenia o przetargu w BZP wykonali 3 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Powyższe winno być potwierdzone referencjami od poprzednich zamawiających Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków w postepowaniu zastosuje formę spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postepowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ustawy Prawo zamnówień publicznych. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzucona zgodnie z trescią art. 24 ust. 4 ustawy. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty (na załączonym druku - załącznik nr 1). 2.Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót, stanowiącą cenę zamówienia oraz wypełniony Wykaz stawek i narzutów (załącznik nr 2 ). 3.Oświadczenie z art.22 ust.1 pkt 1- 4, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ 4.Potwierdzenie wniesienia wadium poprzez: - kopię przelewu bankowego, jeżeli wadium wnoszone jest w pieniądzu, - oryginał dokumentu, jeżeli wadium wnoszone jest w poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. .U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. ) 5.Dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wykonania zadania (stan prawny ) oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych : 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencjidziałalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływemterminu składania ofert; 2)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczeniawłaściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 4)aktualne zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6.Dokumenty potwierdzające sytuację ekonomiczną i finansową Wykonawcy zapewniającą wykonanie zadania : 1)sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 2)informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; 3)polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zadania : 1) informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a przypadku gdy okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie . 2)wykaz osób i podmiotów (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 ) , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w jego wykonywaniu wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Dla kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych należy załączyć kserokopię uprawnień oraz zaświadczeń o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego. 3)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o których mowa w pkt. III, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - na załączniku nr 5 oraz załączeniem dokumentów (referencji - min.3 ) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Dokumenty, o których mowa powyżej należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakie może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. .U. Nr 87 poz. 605 )

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 90 2. Gwarancja 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/glusk. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.06.2007, godzina 10:05, Urząd Gminy Głusk ul. Głuska 140 20-385 Lublin (Sala Narad).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zamówienie będzie realizowane przy udziale funduszy strukturalnych Unii Europejskiej w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego w ramach Priorytetu 2 \Zrównoważony rozwój obszarów wiejskich, Działanie 2.3 \Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.