Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-23
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kraków: Komisariat Policji w Kętach, ul. Krakowska 25 - remont kompleskowy Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, do kontaktów: Tomasz Kusia Marcin Gumiela, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, fax 012 6154887; 6154219, e-mail: zzp@malopolska.policja.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.malopolska.policja.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Komisariat Policji w Kętach, ul. Krakowska 25 - remont kompleskowy. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Komisariat Policji w Kętach przy ulicy Krakowskiej 25. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych budynku Komisariatu Policji w Kętach przy ul. Krakowskiej 25 , w tym : 1) Prace rozbiórkowe, zamurowania zgodnie z dokumentacją, 2) Wymian posadzek w budynku, 3) Roboty wykończeniowe ( malowania, okładziny ścienne i posadzkowe, PCW ), zgodnie z opisem technicznym w dokumentacji, 4) Remont pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi i przemurowaniem kominów ponad dachem, 5) Wymiana stolarki drzwiowej i okiennej zgodnie z dokumentacją, 6) Wykonanie odwodnienia podworca i wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej , 7) Wymiana instalacji centralnego ogrzewania - bez kotłowni (istniejąca), 8) Wymiana instalacji wodnej i kanalizacyjnej wraz z białym montażem, 9) Montaż urządzeń klimatyzacji w budynku , 10) Wykonanie instalacji teletechnicznej, 11) Wykonanie instalacji komputerowej i kontroli dostępu, 12) Wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, 13) Wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru i napadu, 14) Wykonanie instalacji telewizji przemysłowej, 15) Wykonanie ocieplenia stropodachu, 16) Wykonanie ocieplenia budynku z wykonaniem elewacji, 17) Wykonanie remontu ogrodzenia murowanego. 2. Szczegółowy zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa projekt budowlany (załącznik nr 6 do SIWZ) a w nim w szczególności: 1) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 2) przedmiary robót. 3. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie: 1) urządzeń dla których wskazano w dokumentacji projektowo-kosztorysowej nazwy producentów oraz 2) techniki wykonania robót budowlanych, przy czym zastrzega, że oferowane zamienniki urządzeń oraz efekt prac muszą się charakteryzować co najmniej takimi samymi parametrami technicznymi (nie gorszymi), jakie zakładano w projekcie (przedmiarze). Wykonawca, który zdecyduje się na złożenie oferty równoważnej, musi liczyć się z faktem, iż zmiana urządzeń lub rozwiązań technicznych na inne, niż zakłada projekt (przedmiar), może nieść za sobą potrzebę dostosowania projektu do nowych rozwiązań w niezbędnym zakresie, wymaganym prawem budowlanym i innymi przepisami z nim związanymi. W związku z tym istnieje ryzyko poniesienia przez wykonawcę ewentualnych kosztów związanych z zastosowaniem innych rozwiązań, niż przyjęte w projekcie przy równoczesnej konieczności uzyskania stosownej zgody przez projektanta inwestycji. UWAGA: Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. 4. Wykonawca udzieli gwarancji: 1) na wykonane roboty budowlane nie krótszej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót, 2) na urządzenia, produkty i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia - jak na roboty budowlane, jednak nie krótszej niż gwarancja producenta. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie z SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.26.13.20 - Kładzenie rynien Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.13.20 - Kładzenie rynien Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia wynosi ok. 815 800,00 zł. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy i 00/100 zł.). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, czyli: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, czyli a) wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną w okresie ostatnich 5 lat (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia; - Za robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna taką robotę, podczas realizacji, której wykonano w obiektach o łącznej powierzchni min. 500m2 co najmniej roboty w zakresie ogólno - budowlanym, instalacji elektrycznych, instalacji wodno - kanalizacyjnych, instalacji centralnego ogrzewania. - Za robotę budowlaną odpowiadającą wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna taką robotę, której wartość wynosiła co najmniej 250.000,00 zł netto. b) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w tym do kierowania, nadzorowania i kontroli robót w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, - instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń wodnych/ wodociągowych, kanalizacyjnych i c.o. UWAGA: Osoby posiadające ww. uprawnienia winne przynależeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, czyli: ich obrót za ostatni rok obrotowy wynosił co najmniej 900.000 zł; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. Dokument ten należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawarte jest w druku Oferta, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Podpisanie druku Oferta przez uprawomocnionego przedstawiciela wykonawcy będzie rozumiane jako potwierdzenie spełniania warunków. 3) decyzje o nadaniu uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w tym do kierowania, nadzorowania i kontroli robót - odnoszące się do osób, które pełnić będą funkcję kierownika budowy lub kierownika robót - w specjalności: a) konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, b) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, c) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodnych/ wodociągowych, kanalizacyjnych i c.o. UWAGA! W przypadku posiadania uprawnień w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydanych nie na podstawie ustawy z dnia 7.07.1994r. Prawo budowlane, które przewidują jakiekolwiek ograniczenia, do oferty należy dołączyć opinię prawną i merytoryczną w sprawie zakresu posiadanych uprawnień budowlanych wystawioną przez Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa. 4) zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - odnoszące się do osób, które pełnić będą funkcję kierownika budowy oraz kierowników robót, 5) wykaz pracowników nadzoru, którzy będą uczestniczyć w zamówieniu, zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji w wykonywaniu zamówień jak w niniejszym postępowaniu - wg załącznika nr 3 do SIWZ, 6) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz wartości- wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 7) Dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w pkt 6 zostały wykonane należycie (np. listy referencyjne, protokoły odbioru nie stwierdzające wad i usterek). 8) części sprawozdania finansowego za ostatni rok obrotowy: 2006 (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), w postaci: rachunek zysków i strat - część zawierająca pozycję Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub pozycję Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi. W przypadku Wykonawcy niezobowiązanego do sporządzania sprawozdania finansowego zamawiający żąda innych dokumentów określających przychody za rok 2006 (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - winne zawierać kwoty z tytułu przychodów pomniejszone o podatek obrotowy VAT.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.malopolska.policja.gov.pl/przetargi.php. Opłata: Warunki i sposób płatności: Nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.06.2007, godzina 12:30, Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie Zespół ds. Zamówień Publicznych (pok. 101B) ul. Mogilska 109, Kraków.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zgodnie z art. 42 ust. 1 ustawy Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna będzie na stronie internetowej zamawiającego: http://www.malopolska.policja.gov.pl/przetargi.php od dnia zamieszczenia ogłoszenia o wszczęciu postępowania w Biuletynie Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.05.2007.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy aparatu USG w ramach realizacji programu "Inicjatywa Doskonałości - Uczelnia Badawcza" dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
- NAJEM APARATÓW DO SZTUCZNEGO WSPOMAGANIA WĄTROBY METODĄ ALBUMINOWĄ
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem urządzeń układu chłodu (drycoolery) wraz z automatyką w budynku Instytutu Zoologii i Badań Biomedycznych UJ w Krakowie przy ul. Gronostajowej 9.
- Dostawa zintegrowanego systemu do analizy fitochemicznej w ramach realizacji programu "Inicjatywa Doskonałości - Uczelnia Badawcza" dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wielokanałowego zasilacza wysokiego napięcia dla Wydziału Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego - postępowanie powtórzone II.
- Kompleksowa usługa prania wraz z transportem dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (lokalizacja: Kraków, Dębe)
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Rybnickiej 19
- (...) "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby personelu administracyjnego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. "
- Budowa 3 klas lekcyjnych w centrum oświatowo-sportowym w Rychtalu oraz budowa klas lekcyjnych wraz z biblioteką w centrum oświatowo-sportowym w Rychtalu
- Remont 6 łazienek w pokojach części hotelowej w budynku nr 1 Domu Pracy Twórczej Politechniki Morskiej w Szczecinie, Świnoujście ul. Komandorska 5
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej Im. Orła Białego przy ul. Szkolnej 10 w Wiślince, oraz przebudowa budynku Szkoły Podstawowej Im. Danuty Siedzikówny "INKI" przy ul. Mostowej 5 w Wiślinie
- Hydroizolacja dachu płaskiego budynku laboratorium
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.