eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Usługa utrzymania czystości w siedzibie Pierwszego Urzędu Skarbowego w Kielcach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-08

Kielce: Usługa utrzymania czystości w siedzibie Pierwszego Urzędu Skarbowego w Kielcach
Numer ogłoszenia: 292574 - 2012; data zamieszczenia: 08.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Kielcach , ul. Wróbla 17, 25-661 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3657114, faks 041 3455849.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pierwszy-kielce.us.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa utrzymania czystości w siedzibie Pierwszego Urzędu Skarbowego w Kielcach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi związane z utrzymaniem czystości w siedzibie Pierwszego Urzędu Skarbowego w Kielcach przy ul. Wróbla 17 określone we Wspólnym Słowniku Zamówień kodem 90910000-9 a mianowicie: 1) codzienne sprzątanie (w dni robocze) ciągów komunikacyjnych o pow. 470 m2 w tym: zamiatanie i mycie podłóg wycieranie na mokro poręczy mycie drzwi oszklonych (mycie dwustronne) 2) codzienne sprzątanie (w dni robocze) sanitariatów o pow. 120 m2 w tym: opróżnianie pojemników na śmieci, mycie podłóg, mycie luster, mycie umywalek i armatury, dezynfekcja i mycie muszli klozetowych i pisuarów, przecieranie glazury. 3) uzupełnianie (niezwłocznie po wyczerpaniu): papieru toaletowego w pojemnikach na papier (papier powinien być makulaturowo-celulozowy, dwuwarstwowy, o średnicy 18 cm, posiadać atest PZH), dozowników na mydło (mydło powinno być z kolagenem i lanoliną, zapachowe, posiadać atest PZH). ręczników papierowych (ręczniki powinny być jednowarstwowe, białe, posiadać atest PZH). 4) sprzątanie Sali obsługi interesantów o pow. 180 m2 z zastrzeżeniem ppkt. e, f: a. zamiatanie i mycie podłóg b. wycieranie na mokro poręczy c. mycie drzwi oszklonych (mycie dwustronne) d. codzienne opróżnianie pojemników na śmieci e. w części użytkowanej przez interesantów - codziennie f. w części użytkowanej przez pracowników - co drugi dzień roboczy 5) sprzątanie co drugi dzień roboczy pomieszczeń biurowych (84 pomieszczenia - 1.680 m2), z zastrzeżeniem ppkt. a): a. opróżnianie pojemników na śmieci - codziennie b. mycie podłóg, c. wycieranie kurzu z mebli, biurek, parapetów, d. wycieranie kurzu urządzeń grzewczych CO (grzejników), e. mycie drzwi, 6) sprzątanie jeden raz w miesiącu pomieszczeń pomocniczych w tym: 6 pomieszczeń archiwum 260 m2 w trybie serwisu dziennego pomieszczenia piwniczne oraz drogi komunikacyjne w piwnicach 60m2 pomieszczeń garażowo-magazynowych 66 m2 w trybie serwisu dziennego 7) mycie dwa razy w ciągu roku stolarki okiennej (wraz z myciem parapetów zewnętrznych) z zastrzeżeniem ppkt. c: a. stolarka okienna oszklona (mycie dwustronne) w ilości 136 - 415m2 b. oszklona klatka schodowa oraz 2 wykusze (wewnętrzne) - 78m2 c. oszklona klatka schodowa oraz 2 wykusze (mycie zewnętrzne jeden raz w ciągu roku) - 78m2 8) odkurzanie akt w archiwach: dwa razy w ciągu roku przy użyciu odkurzacza z filtrem Hepa - w trybie serwisu dziennego 9) maszynowe czyszczenie powierzchni z terketu 2300 m2 (jeden raz w ciągu roku). Powierzchnie z tarketu powinny być impregnowane za pomocą trzech warstw polimeru jeden raz do roku. W ciągu miesiąca polimer powinien być czterokrotnie czyszczony, uzupełniany, polerowany. Przed nałożeniem nowych warstw polimeru należy starą powłokę zmyć i oczyścić. 10) utrzymanie w czystości terenów przyległych do budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego w Kielcach o łącznej pow. 3375 m2 w tym: zamiatanie chodników, parkingu - 2575 m2, pielęgnacja terenów zielonych w okresie wiosenno-letnim 800 m2 (usuwanie chwastów, podlewanie, koszenie trawników), usuwanie liści w okresie jesiennym, odśnieżanie chodników i parkingu - 2575 m2 11) utrzymanie serwisu dziennego obejmującego*: bieżące utrzymanie czystości w obiekcie (w szczególności ciągi komunikacyjne, oraz sala obsługi interesantów) sprzątanie pomieszczeń z ograniczonym dostępem (tj. pomieszczenia nr 2, 224, 225, 226, 227, 228 * Tryb serwisu dziennego rozpoczyna się o godz. 8:00 a kończy się o godzinie 15:00 w każdym dniu roboczym..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na zasadzie spełnia albo nie spełnia w oparciu o przedstawione dokumenty wymagane w rozdz. VI SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na zasadzie spełnia albo nie spełnia w oparciu o przedstawione dokumenty wymagane w rozdz. VI SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na zasadzie spełnia albo nie spełnia w oparciu o przedstawione dokumenty wymagane w rozdz. VI SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na zasadzie spełnia albo nie spełnia w oparciu o przedstawione dokumenty wymagane w rozdz. VI SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na zasadzie spełnia albo nie spełnia w oparciu o przedstawione dokumenty wymagane w rozdz. VI SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pierwszy-kielce.us.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pierwszy Urząd Skarbowy w Kielcach ul. Wróbla 17, 25-661 Kielce tel. 041 36-57-114, fax. 041 345-58-49 pok. 104.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Pierwszy Urząd Skarbowy w Kielcach ul. Wróbla 17, 25-661 Kielce tel. 041 36-57-114, fax. 041 345-58-49 pok. 123 (I piętro Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.