Ogłoszenie z dnia 2015-10-30
Wrocław: Wdrożenie oraz utrzymanie Portalu Informacyjnego w sądach powszechnych
Numer ogłoszenia: 292562 - 2015; data zamieszczenia: 30.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Apelacyjny we Wrocławiu, ul. Energetyczna 4, 53-330 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7987777, faks 071 7987714.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wdrożenie oraz utrzymanie Portalu Informacyjnego w sądach powszechnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem Umowy jest usługa wdrożenie Portalu Informacyjnego w lokalizacjach wyszczególnionych w Liście Dystrybucyjnej (Załączniku nr 2 do Umowy) oraz świadczenie usługi wsparcia technicznego i serwisu (utrzymanie) dla Zamawiającego oraz Użytkowników Końcowych wyszczególnionych w Załączniku nr 6 do Umowy. 2. Przedmiot Umowy w szczególności obejmuje: a. instalację, konfigurację i wdrożenie Portalu Informacyjnego w sądach powszechnych zgodnie z Listą Dystrybucyjną (Załączniku nr 2 do Umowy); b. udzielenie gwarancji na produkty będące efektem niniejszej Umowy, w tym na prawidłowe działanie Systemu we wszystkich lokalizacjach, w których Portal Informacyjny zostanie wdrożony, na okres 26 (dwadzieścia sześć) miesięcy liczonych od dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego realizacji Umowy bez zastrzeżeń; c. świadczenie usługi wsparcia technicznego i serwisu dla Zamawiającego oraz dla Użytkowników Końcowych Systemu w lokalizacjach wyszczególnionych w Załączniku nr 6 do Umowy, na zasadach określonych w § 9 Umowy, przez okres 26 (dwadzieścia sześć) miesięcy począwszy od pierwszego dnia następnego miesiąca po podpisaniu bez zastrzeżeń Protokołu Odbioru Końcowego realizacji Umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.20.00.00 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu 48.51.60.00 - Pakiety oprogramowania do wymiany danych 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Comarch Polska S.A., ul. Jana Pawła II 39 a, Kraków, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 323577,23 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 398000,00
Oferta z najniższą ceną: 398000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 398000,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi następująca okoliczność, tj. w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe zostało udzielone Wykonawcy: COMARCH POLSKA S.A. z siedzibą w Krakowie, przy Alei Jana Pawła II 39 A, 31-864 Kraków w trybie przetargu nieograniczonego w wyniku przeprowadzenia postępowania pod nazwą /Wdrożenie oraz utrzymanie Portalu Informacyjnego w sądach powszechnych (Znak sprawy postępowania: Z-362-6/2-14) - umowa nr 241/2014 z 12 września 2014 r. Przedmiotem zamówienia podstawowego była usługa wdrożenie Portalu Informacyjnego w lokalizacjach wyszczególnionych w Liście Dystrybucyjnej /Załączniku nr 2 do Umowy/ oraz świadczenie usługi wsparcia technicznego i serwisu (utrzymanie) dla Zamawiającego oraz Użytkowników Końcowych wyszczególnionych w Załączniku nr 6 do Umowy oraz modyfikacje Systemu. Przedmiot umowy w szczególności obejmuje instalację, konfigurację i wdrożenie Portalu Informacyjnego w sądach powszechnych zgodnie z Listą Dystrybucyjną /Załączniku nr 2 do Umowy/, przygotowanie materiałów dla usługi szkoleń e-learningowych dla wymiaru sprawiedliwości w zakresie dotyczącym Portalu Informacyjnego, udzielenie gwarancji na produkty będące efektem niniejszej Umowy, w tym na prawidłowe działanie Systemu we wszystkich lokalizacjach, w których Portal Informacyjny zostanie wdrożony, na okres 36 miesięcy liczonych od dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego realizacji Umowy bez zastrzeżeń, świadczenie usługi ,wsparcia technicznego i serwisu dla Zamawiającego oraz dla Użytkowników Końcowych Systemu w lokalizacjach wyszczególnionych w Załączniku nr 6 do Umowy, na zasadach określonych w § 9 umowy, przez okres 36 miesięcy począwszy od pierwszego dnia następnego miesiąca po podpisaniu bez zastrzeżeń Protokołu Odbioru Końcowego realizacji Umowy oraz modyfikacje Systemu o łącznej fakultatywnej pracochłonności do 4000 osobogodzin w czasie trwania Umowy. Do wdrożenia pozostało obecnie 75 sądów powszechnych. Przedmiotem zamówienia uzupełniającego jest usługa wdrożenie Portalu Informacyjnego w lokalizacjach wyszczególnionych w Liście Dystrybucyjnej (Załączniku nr 2 do Umowy) oraz świadczenie usługi wsparcia technicznego i serwisu (utrzymanie) dla Zamawiającego oraz Użytkowników Końcowych wyszczególnionych w Załączniku nr 6 do Umowy oraz modyfikacje Systemu, co w szczególności obejmuje instalację, konfigurację i wdrożenie Portalu Informacyjnego w sądach powszechnych zgodnie z Listą Dystrybucyjną /Załączniku nr 2 do Umowy/. Udzielenie gwarancji na produkty będące efektem niniejszej Umowy, w tym na prawidłowe działanie Systemu we wszystkich lokalizacjach, w których Portal Informacyjny zostanie wdrożony, na okres 26 (dwadzieścia sześć) miesięcy liczonych od dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego realizacji Umowy bez zastrzeżeń oraz świadczenie usługi wsparcia technicznego i serwisu dla Zamawiającego oraz dla Użytkowników Końcowych Systemu w lokalizacjach wyszczególnionych w Załączniku nr 6 do Umowy, na zasadach określonych w § 9 Umowy, przez okres 26 /dwadzieścia sześć/ miesięcy począwszy od pierwszego dnia następnego miesiąca po podpisaniu bez zastrzeżeń Protokołu Odbioru Końcowego realizacji Umowy. Wykonawca wykona zamówienie uzupełniające, które będzie zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zgodność zamówienia uzupełniającego wynika z tożsamości rodzajowej z przedmiotem zamówienia podstawowego. Należy także stwierdzić, że istnieje zgodność nazw i kodów opisujących przedmiot zamówienia uzupełniającego z przedmiotem zamówienia podstawowego. Wartość przedmiotowego zamówienia uzupełniającego nie przekracza równowartości 50 % wartości zamówienia podstawowego. Biorąc pod uwagę wszystkie przedstawione wyżej okoliczności należy stwierdzić, że spełniona została przesłanka określona w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych, uzasadniająca wybór Wykonawcy w trybie zamówienia z wolnej ręki.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa akumulatorów typu LiFePO4 do SKMP/C
- Remont pomieszczeń w żłobku nr 7 przy ul. Drukarskiej 9 we Wrocławiu.
- 07600 pn. "Park Leonarda da Vinci - etap 5 + oraz uzupełnienie innych projektów na Gądowie Małym"
- SZP/242-087/2024 Dostawa chłodzonego modułu PMT pracującego w zakresie 950nm - 1700nm wraz z zasilaczem i układem chłodzenia w ramach potrzeb Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Diagnostyka stanu nawierzchni sieci dróg wojewódzkich wg WDSN administrowanych przez DSDiK we Wrocławiu.
- TP 38/24 DOSTAWA TESTÓW DO BADAŃ UKŁADU KRZEPNIĘCIA wraz z dzierżawą analizatórów
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa licencji na oprogramowanie Adobe dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
- Cyfryzacja usług medycznych poprzez modernizację infrastruktury teleinformatycznej w Zespole Opieki Zdrowotnej w Ropczycach
- Usługa stałej, 24 miesięcznej obsługi serwisowej tomografu komputerowego, rezonansu magnetycznego, serwera syngo.via oraz mammografu.
- Zakup licencji Microsoft Office 365 wraz z prawem do aktualizacji oraz świadczeniem usługi wsparcia.
- [D/18/2024/A] Zakup i dostawa licencji na oprogramowania dla UO w ramach projektu naukowego pt. Badania archeologiczne w kościele pw. Podwyższenia Świętego Krzyża w Opolu (...)
- Przedłużenie subskrypcji oraz dostawa licencji oprogramowania programistycznego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.