eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Obrowo › Budowa stadionu sportowego w Głogowie - I etap - boisko do piłki nożnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-25

Obrowo: Budowa stadionu sportowego w Głogowie - I etap - boisko do piłki nożnej
Numer ogłoszenia: 292252 - 2009; data zamieszczenia: 25.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Obrowo , Obrowo 54, 87-126 Obrowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6786022, faks 056 6786022 w. 35.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.obrowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa stadionu sportowego w Głogowie - I etap - boisko do piłki nożnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Budowa stadionu sportowego w Głogowie - I etap - boisko do piłki nożnej. 1. Zakres robót obejmuje: - boisko piłkarskie o nawierzchni z trawy naturalnej, - nawodnienie, - piłkochwyty, - obrzeża, - oświetlenie. Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja techniczna i szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót stanowiących załączniki do SIWZ nr 7, 8 i 9..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości: 15.000 zł (piętnaście tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W tym celu wykonawca składa stosowne oświadczenie podpisane przez osoby uprawnione do jego reprezentowania na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. b) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Z treści dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki wykonawca spełnił. 2. Wykonawcy muszą wykazać, że: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. wykonali w okresie ostatnich 3 lat podobne zamówienia (min. 2) oraz udokumentują, że w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali zamówienia, o wartości co najmniej przedłożonej oferty, podając nazwy, adresy zamawiających oraz rodzaje sprzętu zrealizowanych w ramach tych zamówień..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca powinien przedłożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: a) formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; b) kosztorys ofertowy. Oferent opracuje kosztorys ofertowy w oparciu o dokumentację techniczną i przedmiar robót zawierający podstawę wyceny; c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert; e) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystanie wzoru załącznika nr 2 do SIWZ; f) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zmówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) oświadczenie o dysponowaniu co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w niżej wymienionych specjalnościach wraz z zaświadczeniami o przynależności do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa i ich uprawnieniami - załącznik nr 3 do SIWZ, w niżej wymienionych specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlane - kierownik budowy, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych; 2) wykaz robót budowlanych wykonanych i zakończonych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie obiektu sportowego o nawierzchni z trawy naturalnej wraz z systemem nawadniania z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - min. 2 szt. (referencje, protokoły odbioru, itp.) -wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ; 3) wykaz sprzętu i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ; 4) wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych, które należy dołączyć do oferty: - certyfikat jakości wydany przez producenta systemu nawadniającego wystawiony na wykonawcę, potwierdzający przygotowanie do montażu systemu nawadniającego na boiskach piłkarskich; 5) podpisany projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ; 6) pełnomocnictwo do złożenia oferty i lub podpisania umowy, jeżeli prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Złożenie pełnomocnictwa na piśmie wymaga opłacenia opłaty skarbowej w wysokości 17,0 zł przelewem na konto Urzędu Gminy Obrowo - Bank Spółdzielczy w Grębocinie nr 18 9491 0003 0020 0006 0091 0001 lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem dokumentu rejestracyjnego, z którego wynika, że pełnomocnik taki został zgłoszony do rejestru lub ewidencji działalności. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i opatrzone datą. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.obrowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Obrowo 87-126 Obrowo 54.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Obrowo (sekretariat) 87-126 Obrowo 54.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.