eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drzewica › Remont i budowa dróg gminnych 1. Remont fragmentu drogi gminnej w miejscowości Jelnia. 2. Budowa drogi gminnej w miejscowości Brzustowiec. 3. Budowa drogi wewnętrznej dojazdowej do gruntów rolnych wsi Giełzów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-16

Drzewica: Remont i budowa dróg gminnych : 1. Remont fragmentu drogi gminnej w miejscowości Jelnia. 2. Budowa drogi gminnej w miejscowości Brzustowiec. 3. Budowa drogi wewnętrznej dojazdowej do gruntów rolnych wsi Giełzów.
Numer ogłoszenia: 291960 - 2011; data zamieszczenia: 16.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Drzewica , ul. Staszica 22, 26-340 Drzewica, woj. łódzkie, tel. 048 3756794, faks 048 3756641.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i budowa dróg gminnych : 1. Remont fragmentu drogi gminnej w miejscowości Jelnia. 2. Budowa drogi gminnej w miejscowości Brzustowiec. 3. Budowa drogi wewnętrznej dojazdowej do gruntów rolnych wsi Giełzów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Remont fragmentu drogi gminnej w miejscowości Jelnia Rozwiązania projektowe : Parametry techniczne drogi : Klasa drogi D - ? Długość odcinka remontowanego : od hm. 0+00,00 do hm. 0+160,00 - / dł. całkowita 160,00 mb./ Szerokość w liniach rozgraniczających - ok. 4,50 - 5,00 m Szerokość istn. jezdni o naw. bitumicznej - 3,80 - 4,00 m Spadek poprzeczny jezdni - 2 % jednostronny - w stronę południową Szerokość proj. jezdni - 4,00 m. Szerokość warstwy wyrównawczo wzmacniającej z kruszywa stabilizowanego mechanicznie grub. 12-15 cm i szer. 4,10 m Spadek podłużny- zgodny z istn. niweletą Projektowane pobocza z niesortu lub tłucznia jw. szerokości min. 0,25 do 0,50 m , grub. średnia 12 cm. Planowane roboty to : -rozbiórka istn. uszkodzonej nawierzchni bitumicznej, -utwardzenie istn. podbudowy tłuczniowej walcem statycznym, -wyrównanie mechaniczne istn. nawierzchni tłuczniowej do proj. spadku poprzecznego i podłużnego, -wykonanie warstwy wyrównawczo - wzmacniającej z kruszywa 0/31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie grub. 12-15 cm, szer. 4,10 m, -wykonanie nawierzchni jednowarstwowej z bet. asf. 0/12,8 mm, grub. 4 cm, szer. 4,00 m -wykonanie poboczy szer. min. 0,25 - 0,50 m, grub. średnia 12 cm. Zadanie 2. Budowa drogi gminnej w miejscowości Brzustowiec. Parametry techniczne drogi : Klasa drogi D Długość odcinka remontowanego : 177,21 mb Szerokość proj. jezdni - 5,00 m. Spadek podłużny- zgodny z istn. niweletą Spadek poprzeczny - jednostronny 2% w kierunku prawego pasa zieleni. Projektowane pobocza z gruntu rodzimego szerokości po 2,5 m. Planowane roboty to : -wykonanie wykopów : 360 m3, -wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, grubośc warstwy po zagęszczeniu 20cm. -wykonanie warstwy wiążacej z bet. asf. 0/16 mm, grub. 4 cm, -wykonanie warstwy ścieralnej z bet. asf. 0/11 mm, grub. 4 cm -wykonanie poboczy szer. 2,5 m z gruntu rodzimego. -Wykonanie zjazdów indywidualnych ( podbudowa + warstwa ścieralna ) 100 m2. Zadanie 3. Budowa drogi wewnętrznej dojazdowej do gruntów rolnych wsi Giełzów. Parametry techniczne drogi : Klasa drogi D Długość remontowanego odcinka: 240 mb, z czego odcinek 111 mb szerokości 4,5 m z nawierzchnią asfaltową 0/16mm gr. 5 cm po zagęszczeniu na podbudowie z kruszywa łamanego gr 25 cm , z poboczami ziemnymi szerokości 0,75 i 1,0 m i rowem przydrożnym 1,25 m oraz odcinek 129 mb o szerokości 2,0 mb o nawierzchni z kruszywa łamanego 0/31 mm gr po zagęszczeniu 10 cm na podbudowie z kruszywa łamanego 0/63 gr warstwy po zagęszczeniu 15 cm) Planowane roboty to : -profilowanie podłoża : 816,8 m2, -wykonanie piaskowej warstwy odcinającej gr 15 cm : 816,8 m2, -wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego : 816,8 m2, -wykonanie warstwy ścieralnej z bet. asf. 0/11 mm, grub. 5 cm : 529 m2, -wykonanie poboczy z gruntu rodzimego. -Wykonanie rowu odwadniającego -Wykonanie przepustów ( 2 szt) dł 14 mb wraz ze ściankami czołowymi,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • ZAMAWIAJACY przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, nieobjętych zamówieniem podstawowym o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp., w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości : Zadanie 1 : 2.000 zł (dwa tysiące złotych), Zadanie 2 : 5.000 zł (pięć tysięcy złotych), Zadanie 3 : 3.000 zł (trzy tysiące złotych), Wpłaty wadium należy dokonać przelewem na konto Urzędu Gminy i Miasta w Drzewicy BS Przysucha oddział Drzewica nr 62914510114000015620000002 w terminie do dnia 3.10.2011 r. do godz. 12.00. Wadium należy wnieść zgodnie z zasadami określonymi w art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium w formie innej niż pieniądz należy zdeponować w kasie Urzędu Gminy i Miasta w Drzewicy ( II piętro ) w terminie do dnia 3.10.2011 r. do godz. 12.00.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Postanowienia umowy będą mogły zostać zmienione w stosunku do treści oferty, jeżeli wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i będą one dotyczyć następujących przypadków : a) wystąpi zmiana przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mająca wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu umowy, b) wystąpią wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające , w okresie ich występowania , realizacje przedmiotu zamówienia i mające wpływ na termin wykonania, c) wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych, mających wpływ na koszt , d) zostały ujawnione wady opracowania projektowego, o których zamawiający nie posiadał wiedzy, a które mają wpływ termin lub koszt realizacji przedmiotu zamówienia, e) zmiany osób realizujących przedmiot umowy z uwagi na niezależne od stron umowy okoliczności ( w szczególności choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne) dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy np. kierownika budowy, inspektora nadzoru, osób reprezentujących strony, f) nastąpi zmniejszenie zakresu robót i tym samym wynagrodzenia wyliczanego w oparciu o kosztorys ofertowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.drzewica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd gminy i Miasta w Drzewicy ul. Staszica 22, 26-340 Drzewica pokój nr 24.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd gminy i Miasta w Drzewicy ul. Staszica 22, 26-340 Drzewica sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont fragmentu drogi gminnej w miejscowości Jelnia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Remont fragmentu drogi gminnej w miejscowości Jelnia Rozwiązania projektowe : Parametry techniczne drogi : Klasa drogi D - ? Długość odcinka remontowanego : od hm. 0+00,00 do hm. 0+160,00 - / dł. całkowita 160,00 mb./ Szerokość w liniach rozgraniczających - ok. 4,50 - 5,00 m Szerokość istn. jezdni o naw. bitumicznej - 3,80 - 4,00 m Spadek poprzeczny jezdni - 2 % jednostronny - w stronę południową Szerokość proj. jezdni - 4,00 m. Szerokość warstwy wyrównawczo wzmacniającej z kruszywa stabilizowanego mechanicznie grub. 12-15 cm i szer. 4,10 m Spadek podłużny- zgodny z istn. niweletą Projektowane pobocza z niesortu lub tłucznia jw. szerokości min. 0,25 do 0,50 m , grub. średnia 12 cm. Planowane roboty to : -rozbiórka istn. uszkodzonej nawierzchni bitumicznej, -utwardzenie istn. podbudowy tłuczniowej walcem statycznym, -wyrównanie mechaniczne istn. nawierzchni tłuczniowej do proj. spadku poprzecznego i podłużnego, -wykonanie warstwy wyrównawczo - wzmacniającej z kruszywa 0/31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie grub. 12-15 cm, szer. 4,10 m, -wykonanie nawierzchni jednowarstwowej z bet. asf. 0/12,8 mm, grub. 4 cm, szer. 4,00 m -wykonanie poboczy szer. min. 0,25 - 0,50 m, grub. średnia 12 cm..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa drogi gminnej w miejscowości Brzustowiec..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2. Budowa drogi gminnej w miejscowości Brzustowiec. Parametry techniczne drogi : Klasa drogi D Długość odcinka remontowanego : 177,21 mb Szerokość proj. jezdni - 5,00 m. Spadek podłużny- zgodny z istn. niweletą Spadek poprzeczny - jednostronny 2% w kierunku prawego pasa zieleni. Projektowane pobocza z gruntu rodzimego szerokości po 2,5 m. Planowane roboty to : -wykonanie wykopów : 360 m3, -wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, grubośc warstwy po zagęszczeniu 20cm. -wykonanie warstwy wiążacej z bet. asf. 0/16 mm, grub. 4 cm, -wykonanie warstwy ścieralnej z bet. asf. 0/11 mm, grub. 4 cm -wykonanie poboczy szer. 2,5 m z gruntu rodzimego. -Wykonanie zjazdów indywidualnych ( podbudowa + warstwa ścieralna ) 100 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa drogi wewnętrznej dojazdowej do gruntów rolnych wsi Giełzów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3. Budowa drogi wewnętrznej dojazdowej do gruntów rolnych wsi Giełzów. Parametry techniczne drogi : Klasa drogi D Długość remontowanego odcinka: 240 mb, z czego odcinek 111 mb szerokości 4,5 m z nawierzchnią asfaltową 0/16mm gr. 5 cm po zagęszczeniu na podbudowie z kruszywa łamanego gr 25 cm , z poboczami ziemnymi szerokości 0,75 i 1,0 m i rowem przydrożnym 1,25 m oraz odcinek 129 mb o szerokości 2,0 mb o nawierzchni z kruszywa łamanego 0/31 mm gr po zagęszczeniu 10 cm na podbudowie z kruszywa łamanego 0/63 gr warstwy po zagęszczeniu 15 cm) Planowane roboty to : -profilowanie podłoża : 816,8 m2, -wykonanie piaskowej warstwy odcinającej gr 15 cm : 816,8 m2, -wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego : 816,8 m2, -wykonanie warstwy ścieralnej z bet. asf. 0/11 mm, grub. 5 cm : 529 m2, -wykonanie poboczy z gruntu rodzimego. -Wykonanie rowu odwadniającego -Wykonanie przepustów ( 2 szt) dł 14 mb wraz ze ściankami czołowymi,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.