eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstantynów Łódzki › Zimowe utrzymanie dróg miejskich i powiatowych w granicach administracyjnych Konstantynowa Łódzkiego 2011/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-08

Konstantynów Łódzki: Zimowe utrzymanie dróg miejskich i powiatowych w granicach administracyjnych Konstantynowa Łódzkiego 2011/2012
Numer ogłoszenia: 291853 - 2011; data zamieszczenia: 08.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Zgierska 2, 95-050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 2111173, faks 042 2111168.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.konstantynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg miejskich i powiatowych w granicach administracyjnych Konstantynowa Łódzkiego 2011/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie chodników i dróg, miejskich i powiatowych w granicach administracyjnych Konstantynowa Łódzkiego w sezonie 2011/2012 z możliwością składania ofert częściowych.CZĘŚĆ A Zimowe utrzymanie chodników Na usługobiorcy ciąży obowiązek stałej obserwacji nawierzchni w celu niezwłocznego usuwania śliskości. Wyjazd na chodniki w celu zwalczania śliskości zimowej i odśnieżania nastąpi po konsultacji z Zamawiającym. CZĘŚĆ B Zimowe utrzymanie jezdni Na usługobiorcy ciąży obowiązek stałej obserwacji nawierzchni w celu niezwłocznego usuwania śliskości. Wyjazd na jezdnie w celu zwalczania śliskości zimowej i odśnieżania nastąpi po konsultacji z Zamawiającym. Czas reakcji określa się maksymalnie na 1 godzinę od wydania dyspozycji do wyjazdu. Drogi powiatowe: Pierwsza Kolejność Zimowego Utrzymania ul. Zgierska 1,0 km - 5 000 m2 ul. Kolejowa 1,4 km -11 800 m2 ul. 1 Maja 1,0 km - 7 000 m2 Razem: 3,4 km - 23 808 m2 Druga Kolejność Zimowego Utrzymania ul. Klonowa 1,2 km - 6 325 m2 ul. Niesięcin 4,2 km - 20 500 m2 Razem: 5,3 km - 26 825 m2 OGÓŁEM: I i II kolejność 8,7 km - 50 633 m2 Drogi miejskie: Pierwsza Kolejność Zimowego Utrzymania Drogi o nawierzchni asfaltowej i utwardzonej Druga Kolejność Zimowego Utrzymania Drogi o nawierzchni nieutwardzonej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże realizację 2 usług zimowego utrzymania dróg, zimowego utrzymania chodników i udokumentuje, że usługi zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część powinien wykazać się realizacją 2 usług, których zakres obejmował zimowe utrzymania dróg i zimowe utrzymanie chodników.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia wg niżej wskazanych wymagań, proporcjonalnie do części A i B zamówienia: Dla części A: 1 szt. ciągnik z nakładanym pługiem, 1 szt. ciągnik z przyczepą do posypywania chodników. Dla części B: 2 szt. pługo-piaskarek, 1 szt. równiarka, 2 szt. ciągniki z nakładanymi pługami, które w okresie realizacji niniejszego zamówienia będą skierowane wyłącznie do realizacji tego zamówienia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje wymaganym sprzętem w zakresie danej części zmówienia (załącznik Nr 5 SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie się osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym, co najmniej 1 osobą- koordynatora. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje koordynatorem prac (poprzez załącznik Nr 7 SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie opłaconej polisy potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, zgodnej z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 200 tys. PLN aktualnej przez cały okres realizacji zamówienia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 tys. PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do reprezentacji w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilnej, jeżeli ofertę składa pełnomocnik) W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, składa każdy z wykonawców oddzielnie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany umowy pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej w zakresie dopuszczonym przez ustawę Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dopuszcza zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 7, jeżeli warunki atmosferyczne spowodują wyczerpanie środków finansowych przeznaczonych na realizację umowy przed terminem określonym w § 3. Wymaga to zawarcia odrębnej umowy, w oparciu o ceny wskazane w § 7. Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu realizacji zamówienia określonego w § 3 jednak nie dłużej niż do 30 kwietnia 2012 r., jednocześnie zwiększając wynagrodzenie Wykonawcy określone w § 7, jeżeli warunki atmosferyczne zmuszą Zamawiającego do prowadzenia zimowego utrzymania dróg po tym terminie. 4. Zastrzega się możliwość zmiany ilości zamawianych robót w poszczególnych kategoriach ujętych w kosztorysie ofertowym w zależności od panujących warunków atmosferycznych w ramach umowy. Zmiana klasyfikacji budżetowej nie wymaga zmiany niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.konstantynow.pl (zakładka przetargi)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Konstantynowie Łódzkim 95-050 Konstantynów Łódzki ul. Zgierska 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2011 godzina 11:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego kancelaria pokój 06, bądź przesłać na poniższy adres zamawiającego: Gmina Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2, 95-050 Konstantynów Łódzki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ A Zimowe utrzymanie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na usługobiorcy ciąży obowiązek stałej obserwacji nawierzchni w celu niezwłocznego usuwania śliskości. Wyjazd na chodniki w celu zwalczania śliskości zimowej i odśnieżania nastąpi po konsultacji z Zamawiającym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ B Zimowe utrzymanie jezdni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na usługobiorcy ciąży obowiązek stałej obserwacji nawierzchni w celu niezwłocznego usuwania śliskości. Wyjazd na jezdnie w celu zwalczania śliskości zimowej i odśnieżania nastąpi po konsultacji z Zamawiającym. Czas reakcji określa się maksymalnie na 1 godzinę od wydania dyspozycji do wyjazdu. Drogi powiatowe: Pierwsza Kolejność Zimowego Utrzymania ul. Zgierska 1,0 km - 5 000 m2 ul. Kolejowa 1,4 km - 11 800 m2 ul. 1 Maja 1,0 km - 7 000 m2 Razem: 3,4 km - 23 808 m2 Druga Kolejność Zimowego Utrzymania ul. Klonowa 1,2 km - 6 325 m2 ul. Niesięcin 4,2 km - 20 500 m2 Razem: 5,3 km - 26 825 m2 OGÓŁEM: I i II kolejność 8,7 km - 50 633 m2 Drogi miejskie: Pierwsza Kolejność Zimowego Utrzymania Drogi o nawierzchni asfaltowej i utwardzonej Druga Kolejność Zimowego Utrzymania Drogi o nawierzchni nieutwardzonej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.