Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-02
Szczecin: Modernizacja pomieszczeń Urzędu Statystycznego w Szczecinie przy ul. Jana Matejki 22, 70-530 Szczecin, na potrzeby stworzenia INFORMATORIUM wraz z modernizacją sieci LAN w ramach Zadania 3 (SISk) modernizacja pomieszczeń dla Informatorium w ramach projektu System Informacyjny Statystyki Publicznej - 2 (SISP - 2)
Numer ogłoszenia: 291802 - 2014; data zamieszczenia: 02.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Statystyczny w Szczecinie , ul. Jana Matejki 22, 70-530 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 459 77 00, faks 0-91 4340595.
- Adres strony internetowej zamawiającego: szczecin.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne-us
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja pomieszczeń Urzędu Statystycznego w Szczecinie przy ul. Jana Matejki 22, 70-530 Szczecin, na potrzeby stworzenia INFORMATORIUM wraz z modernizacją sieci LAN w ramach Zadania 3 (SISk) modernizacja pomieszczeń dla Informatorium w ramach projektu System Informacyjny Statystyki Publicznej - 2 (SISP - 2).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja sieci LAN w pomieszczeniach Urzędu Statystycznego w Szczecinie, przy ul. Jana Matejki 22, 70-530 Szczecin.
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadania:
1. Rozbudowę sieci o dodatkowe punkty dostępowe do sieci logicznej w pokojach na VIII piętrze - 90 szt.
2. Przebudowę instalacji sieci zasilającej gniazd wtykowych komputerowych w siedzibie Urzędu na IV i VIII piętrze - 162 szt.
3. Modernizację krosownicy w CPD na VIII piętrze poprzez instalację 24 portowych patch-paneli RJ-45 zapewniających 300 punktów dostępowych w miejsce istniejących przyłączy.
4. Wymianę połączeń światłowodowych między CPD na piętrze VIII i LPD na piętrze IV, I oraz 0 piętrze wraz z wymianą paneli światłowodowych na I i IV piętrze na 8 portowe.
5. Przeniesienie punktu LPD z pokoju 317 na IV piętrze na korytarz - zakup i montaż wiszącej szafki LPD typu rack 19 o wysokości min. 10U i doposażenie w 2 szt. 24-portowych patch-paneli RJ-45.
6. Doposażenie CPD w UPSa do zamontowania w szafie Rack 19 - tabela 1.
7. Utworzenie nowego punktu LPD w pokoju 723 na VIII piętrze. LPD będzie się składać z wiszącej szafki typu rack 19 o wysokości 10U z dwoma patch-panelami 24-portowymi, zasilonej odrębnym obwodem elektrycznym 230V doprowadzonym z tablicy rozdzielczej. Doprowadzenie do krosownicy w CPD pod podłogą techniczną 24 szt. przewodów UTP. Projekt uwzględnia możliwość podłączenia urządzeń Wi-Fi.
8. Instalację dodatkowych punktów dostępowych do sieci logicznej do Informatorium na piętrze VIII i na poziomie 0 - 33 szt. wraz z instalacją szafki LPD w pokoju 056.
9. Przygotowanie pełnej dokumentacji powykonawczej - 2 egzemplarze w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej.
10. Wszystkie elementy pasywne zaprojektowanej sieci LAN muszą pochodzić od jednego producenta, aby spełnić warunki uzyskania gwarancji systemowej producenta.
11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał instalację okablowania zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami dotyczącymi systemów okablowania strukturalnego, przy uwzględnieniu wymagań minimalnych opisanych w dokumentacji projektowej.
Szczegółowy zakres robót określają załączniki: nr 8, 9, 10, 11.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 3 000, 00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu wg wzoru oświadczenia zał. nr 2, według formuły spełnia/ nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał w ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na modernizacji sieci LAN o wartości nie niższej niż 150 000, 00 zł brutto. W celu wykazania, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie Zamawiający dokona oceny na podstawie wykazu, o którym mowa w pkt 8.1 sporządzonego na załączniku nr 5 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia/ nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi podpisane oświadczenie o dysponowaniu potencjałem, na okres realizacji zamówienia.
Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie oświadczenia załącznik nr 2 do SIWZ wg formuły spełnia/ nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą zdolną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578, z późn. zm.) lub posiadającą odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. Ponadto wskazana osoba musi posiadać co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy. W celu wykazania, że Wykonawca posiada osoby zdolne do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu i oświadczenia, o których mowa odpowiednio w pkt 8.3. i 8.4. SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia/ nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 150 000,00 zł. W celu wykazania, że Wykonawca posiada zdolność ekonomiczną i finansową Zamawiający wymaga przedstawienia informacji, o której mowa w pkt 8.2. SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia/ nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach:
1. zaistnienia okoliczności skutkujących koniecznością dokonania zmian w zakresie przedmiotu umowy, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania umowy,
2. zaistnienia przerwy w realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
3. gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania przedmiotu umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia,
4. zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy wynikającej z czynników obiektywnych lub niezależnych od Stron, tj.: zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia zdarzenie występujące po zawarciu umowy, uniemożliwiające należyte wykonanie przez Stronę jej obowiązków.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: szczecin.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne-us
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Statystyczny w Szczecinie, ul. Jana Matejki 22, 70-530 Szczecin, piętro IV pok. 317.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Statystyczny w Szczecinie, ul. Jana Matejki 22 Sekretariat Urzędu - pok.720, piętro VIII.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie prowadzone jest w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 (POIG), w ramach 7 osi priorytetowej Społeczeństwo Informacyjne - budowa elektronicznej administracji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Umowa będzie finansowana w 85% ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz w 15% z polskich środków krajowych (współfinansowanie). Umowa realizowana jest na rzecz Beneficjenta projektu SISP-2, tj. Głównego Urzędu Statystycznego, z uwzględnieniem potrzeb wszystkich jednostek statystyki publicznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w 2024 roku, część 2."
- Wykonanie robót konserwacji Izby Przyjęć 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
- Sukcesywna dostawa naczyń jednorazowych oraz naczyń z poliwęglanu do obiektu spółki Fabryka Wody sp. z o.o. przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie
- Dostawa odczynników diagnostycznych i innych artykułów medycznych jednorazowego użytku dla SPSZOZ "Zdroje" w pakietach
- WYKONANIE KOREFERATU DLA WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ DLA ZADANIA PN.: BUDOWA BUDYNKU DLA SĄDU APELACYJNEGO WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM ORAZ PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2024 roku
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury technicznej Pływalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - powtórzenie
- Modernizacja sieci strukturalnej w budynkach Oddziału ZUS w Jaśle. Modernizacja sieci strukturalnej - O/Jasło, ul. Rynek
- Przebudowa i rozbudowa budynku Urzędu Gminy Jabłonka z częścią przeznaczona na Izbę Pamięci Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego oraz Budzicieli Polskości w latach 1918-1920" - etap II
- Remont pustostanu w budynku mieszkalnym przy ul. Kąkolowej 52 m 5 w Warszawie.
- Budowa ujęcia wód podziemnych oraz Stacji Uzdatniania Wody na terenie Gminy Wejherowo
- Modernizacja sieci strukturalnych w budynku Inspektoratu ZUS w Oleśnicy oraz w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Litomskiej.
więcej: Lokalna sieć komputerowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.