eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa i uruchomienie w Muzeum Śląskim w Katowicach mobilnych wentylatorów nawilżających i oczyszczających powietrze, wodnych wyprodukowanych w 2008 roku w ilości 6 sztuk.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-30

Katowice: Dostawa i uruchomienie w Muzeum Śląskim w Katowicach mobilnych wentylatorów nawilżających i oczyszczających powietrze, wodnych wyprodukowanych w 2008 roku w ilości 6 sztuk.
Numer ogłoszenia: 291555 - 2008; data zamieszczenia: 30.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Śląskie , Al. Korfantego 3, 40-005 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2585661-3; 3503672, faks 032 2599804.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumslaskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i uruchomienie w Muzeum Śląskim w Katowicach mobilnych wentylatorów nawilżających i oczyszczających powietrze, wodnych wyprodukowanych w 2008 roku w ilości 6 sztuk..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i uruchomienie w Muzeum Śląskim w Katowicach mobilnych wentylatorów nawilżających i oczyszczających powietrze, wodnych wyprodukowanych w 2008 roku w ilości 6 sztuk zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.72.13.20 - Osuszacze powietrza .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium wynosi 700,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie w tym zakresie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie w tym zakresie. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie w tym zakresie oraz przedłożyć zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, zrealizowali minimum dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem oferowanej dostawie, których suma winna być nie mniejsza niż 30 000,00 brutto, należy przedstawić wykaz takich dostaw na lub wg druku załącznika nr 4 z podaniem wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające wykonanie tych zadań w terminie i z należytą starannością. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia warunki określone przez Zamawiającego Wykonawca przedstawi szczegółowy opis techniczny oferowanych urządzeń w tym informacje o parametrach technicznych oraz szczegółowe przeliczenia wydajności nawilżania oferowanych urządzeń z parametrów obliczeniowych podawanych przez producenta do wymaganych warunków obliczeniowych powietrza w pomieszczeniu. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca wraz z ofertą. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu wg formuły zerowojedynkowej tzn. spełnia lub nie spełnia danego warunku Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie publiczne i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwa w oryginale należy dołączyć do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2007r. nr 233 poz.1655 z późniejszymi zmianami) 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - minimum dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem oferowanej dostawie, należy przedstawić wykaz takich dostaw na lub wg druku załącznika nr 4 z podaniem ich wartości, których suma winna być nie mniejsza niż 30 000,00 brutto, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające wykonanie tych zadań w terminie i z należytą starannością. 5)szczegółowy opis techniczny oferowanych urządzeń w tym informacje o parametrach technicznych oraz szczegółowego przeliczenia wydajności nawilżania oferowanych urządzeń z parametrów obliczeniowych podawanych przez producenta do wymaganych warunków obliczeniowych powietrza w pomieszczeniu. 6) Oświadczenie Wykonawcy o zakresie prac do wykonania przez Podwykonawców(Załącznik Nr 6) 7) Oświadczenie o zapoznaniu się i przyjęciu bez uwag SIWZ i UMOWY(Załącznik Nr 7) 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 188 z 2008r poz.1155) 3. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, za wyjątkiem oświadczenia, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub wzbudzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 4. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokumenty opisane w pkt 1.1, 1.2, 1.3, winny być złożone przez każdego z Wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumslaskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W wersji papierowej - w siedzibie Muzeum Śląskiego Al.W.Korfantego 3, 40-005 Katowice, pokój 406, piętro IV..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2008 godzina 10:45, miejsce: Siedziba Muzeum Śląskiego Al.W.Korfantego 3, 40-005 Katowice, pokój 406, piętro IV..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.