eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poniatowa › Przebudowa drogi powiatowej nr 2610 L Trzciniec - Opole Lubelskie - dr woj 824 na odcinku ulicy Szkolnej w Opolu Lubelskim od km 7+276 do km 7+548 długości 272 mb



Ogłoszenie z dnia 2009-08-25

Poniatowa: Przebudowa drogi powiatowej nr 2610 L Trzciniec - Opole Lubelskie - dr woj 824 na odcinku ulicy Szkolnej w Opolu Lubelskim od km 7+276 do km 7+548 długości 272 mb
Numer ogłoszenia: 291546 - 2009; data zamieszczenia: 25.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej , ul. Młodzieżowa 6, 24-320 Poniatowa, woj. lubelskie, tel. 081 8204072, faks 081 8204072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpopole.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 2610 L Trzciniec - Opole Lubelskie - dr woj 824 na odcinku ulicy Szkolnej w Opolu Lubelskim od km 7+276 do km 7+548 długości 272 mb.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi obejmuje wykonanie : 1) robot ziemnych - 540,00 m3 ; 2) wykonanie obustronnego poszerzenia istniejącej jezdni - 878,0 m2 ; 3) ułożenie siatki wzmacniającej na połączeniu warstw konstrukcyjnych - 544,0 m2 ; 4) wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/20mm, grubości 5 cm - 1228,0 m2 ;5) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 mm , grubości 5 cm - 1899,0 m2 ; 6) budowa chodnika, łącznie ze zjazdami , z kostki brukowej - 735,0 m2; 7) wykonanie robót wykończeniowych : plantowanie skarp , korony nasypów (876,0 m2) , dna wykopów ( 212,0 m2 ) , umocnienie skarp darniną(117,0 m2) , obsianie skarp z humusowaniem (971,0 m2 ) ; 8) ułożenie ścieku korytkowego ( 45 mb ) , umocnienie skarp płytami ażurowymi ( 27 m2 ) ; 9) oznakowanie pionowe - 1 szt ; 10) oznakowanie poziome - linie P-1(N-1b) - 11 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 4000,0 zł ( cztery tysiące złotych ) winno być wpłacone na rachunek zamawiającego przed upływem terminu składania ofert

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego , którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych zamówieniem ;2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ;5) wniosą wymagane wadium ; 6) udokumentują , że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , należycie i rzetelnie wykonali co najmniej 5 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości , daty i miejsca wykonania ; 7) zamawiający wymaga aby kierownicy robót posiadali odpowiednie uprawnienia budowlane , w szczególności uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu według zasady spełnia , nie spełnia , na podstawie załączonych do oferty dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca dołączy nw dokumenty i oświadczenia : 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , co najmniej 5 robot budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości PLN oraz daty i miejsca wykonania , oraz załączenie dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie ; 5) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca;6) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi lub urządzeń , jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 5) wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował , 7) wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i ktore będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z załącznikami stwierdzającymi , że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia kierowników robót; 8) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia , jeżeli w wykazie , o którym mowa w pkt 7) wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował ; 9) plisę , a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , 10) kserokopia dowodu wniesienia wadium ; 11) kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpopole.ebip.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej , 24-320 Poniatowa , ul. Młodzieżowa 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej 24-320 Poniatowa , ul. Młodzieżowa 6 , pokój nr 1 ( sekretariat ).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.