eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzanowo › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach realizacji inwestycji pod nazwąRozbudowa istniejącej infrastruktury dydaktycznej Zespołu Szkół w Radzanowie dla potrzeb Szkoły Podstawowej i Gimnazjum weraz z budową przyszkolnej infrastruktury sportowej - hali sportowej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-15

Radzanowo: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach realizacji inwestycji pod nazwą: Rozbudowa istniejącej infrastruktury dydaktycznej Zespołu Szkół w Radzanowie dla potrzeb Szkoły Podstawowej i Gimnazjum weraz z budową przyszkolnej infrastruktury sportowej - hali sportowej.
Numer ogłoszenia: 291462 - 2011; data zamieszczenia: 15.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radzanowo , ul. Płocka 32, 09-451 Radzanowo, woj. mazowieckie, tel. 24 2613410.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach realizacji inwestycji pod nazwą: Rozbudowa istniejącej infrastruktury dydaktycznej Zespołu Szkół w Radzanowie dla potrzeb Szkoły Podstawowej i Gimnazjum weraz z budową przyszkolnej infrastruktury sportowej - hali sportowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją umowy na roboty budowlane wykonywane w ramach realizacji inwestycji pod nazwą: Rozbudowa istniejącej infrastruktury dydaktycznej Zespołu Szkół w Radzanowie dla potrzeb Szkoły Podstawowej i Gimnazjum wraz z budową przyszkolnej infrastruktury sportowej - hali sportowej. Przedmiotowa inwestycja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 Priorytet VII - Tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego. Działanie 7.2. Infrastruktura służąca edukacji. Zamawiający powierzy Wykonawcy nadzór nad realizacją umowy o której mowa wyżej w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy robót wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów i robot, kosztów realizacji robót oraz wykonania obiektu zgodnie z dokumentacją projektową w ustalonym w umowie z Wykonawcą robót terminie. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie ciągłego nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi (łącznie z zastępstwem na czas urlopów i zwolnień lekarskich oraz innych przypadków losowych). Nadzór inwestorski będzie obejmował roboty związane z budową hali sportowej i rozbudową gimnazjum i obejmował będzie: a) roboty konstrukcyjno-architektoniczne hali i gimnazjum, b) roboty instalacji elektrycznych, instalacji centralnego ogrzewania, instalacji wodno-kanalizacyjnych, instalacji ciepłej wody użytkowej, instalacji ciepła technologicznego, instalacji termo wentylacji, c) wykonanie sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz przyłącza wodociągowego, d) wykonanie przyłącza cieplnego i węzła cieplnego, e) rozbudowę kotłowni, f) wykonanie zagospodarowania terenu, g) dostawę i montaż piłko chwytów, montaż trybuny widowiskowej oraz wyposażenia boisk z montażem tablic wyników. 2. Do obowiązków inspektora nadzoru należeć będzie: 1) zapewnienie ciągłego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami, 2) prowadzenie nadzoru nad wykonaniem robót i ich finansowaniem zgodnie z harmonogramem tych robót, 3) reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej; 4) kontrola harmonogramu robót pod kątem identyfikacji i monitorowania jakichkolwiek zmian w kolejności wykonywania robót, zaangażowania odpowiedniej fachowej siły roboczej i środków techniczno-organizacyjnych, kontrola terminów rozpoczęcia i zakończenia wykonywania poszczególnych robót i ostatecznego zakończenia realizacji zadania; 5) koordynacja wykonania robót; 6) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania budownictwie; 7) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających; 8) bieżąca kontrola zgodności wykonania robót z zatwierdzoną dokumentacją projektową, europejskimi i polskimi normami oraz zasadami wiedzy technicznej; 9) organizowanie oraz przewodniczenie naradom roboczym budowy co najmniej raz na dwa tygodnie (lub w razie potrzeb częściej), oraz sporządzanie protokołów z tych narad i przekazywanie ich uczestnikom w terminie 5 dni od dnia narady; 10) przygotowanie i udział w odbiorach częściowych i końcowym oraz przekazanie obiektu do użytkowania; 11) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcie usterek i wad; 12) w okresie gwarancji i rękojmi dokonywanie przeglądów zrealizowanych robót objętych umową w terminach ustalonych z Zamawiającym, sporządzanie raportów z przeglądów i przedkładanie ich Zamawiającemu; 13) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót budowlanych zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz utrzymania porządku na terenie budowy; 14) monitorowanie postępu robót poprzez porównywanie ich zaawansowania z harmonogramem rzeczowo-finansowym; 15) sporządzanie comiesięcznych raportów z realizacji harmonogramu rzeczowo-finansowego; 16) powiadamianie Zamawiającego o rozbieżnościach między dokumentacją projektową, a stanem faktycznym na terenie budowy; 17) kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów; 18) informowanie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ w szczególności na termin wykonania zadania; 19) żądanie od kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła spowodować zagrożenie bezpieczeństwa lub prowadzone były w sposób niezgodny z wymaganiami umowy; 20) ustalenie terminu na usunięcie usterek i wad; 21) dokonywanie obmiarów wykonywanych robót; 22) sporządzanie protokołów usterek, ustalanie czasu na ich usunięcie; 23) sprawdzanie kompletności prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbiorów częściowych i odbioru końcowego; 24) sprawdzanie rozliczeń robót budowlanych; 25) poświadczenie terminu zakończenia robót; 26) zweryfikowanie dokumentacji powykonawczej sporządzonej przez Wykonawcę; 27) dostarczenie Zamawiającemu wszelkich atestów, certyfikatów, protokołów, itp. przygotowanych przez Wykonawcę; 28) udział w przygotowaniu rozliczenia końcowego zadania; 29) rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia; 30) nadzór nad robotami niezbędnymi do usunięcia wad oraz prawidłowego wykonania umowy o roboty budowlane; 31) wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących sporów; 32) udział w przygotowaniu przez Zamawiającego sprawozdań dla Instytucji Wdrażającej (Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych) i innych podmiotów uprawnionych do kontroli w zakresie prawidłowości realizacji projektu dofinansowywanego ze środków Unii Europejskiej;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2500,00 zł. Wadium winno być wniesione na zasadach określonych w Specyfikacji istotnych Warunków Zamówienia

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż zrealizował w okresie ostatnich 3 lat lub realizuje w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych co najmniej 1 usługę kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na wykonaniu obiektu kubaturowego w zakresie budownictwa użyteczności publicznej (roboty budowlane konstrukcyjno-architektoniczne, roboty instalacyjne branży sanitarnej i elektrycznej wraz z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu) o wartości nadzorowanych robót nie mniejszej niż 6.500.000,00 zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże: - iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję inspektora nadzoru posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadającym im uprawnieniom wydanym na podstawie przepisów obowiązujących w chwili uzyskania stosownych uprawnień, legitymującą się co najmniej 5-cio letnim doświadczeniem zawodowym w nadzorowaniu robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. - iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję inspektora nadzoru posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych, zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadającym im uprawnieniom wydanym na podstawie przepisów obowiązujących w chwili uzyskania stosownych uprawnień, legitymującą się co najmniej 5-cio letnim doświadczeniem zawodowym w nadzorowaniu robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych. - iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję inspektora nadzoru posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadającym im uprawnieniom wydanym na podstawie przepisów obowiązujących w chwili uzyskania stosownych uprawnień, legitymującą się co najmniej 5-cio letnim doświadczeniem zawodowym w nadzorowaniu robót w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać iż łącznie spełniają po-wyższy warunek. Osoby, które nie posiadają obywatelstwa polskiego muszą posiadać odpowiednie uprawnienia do wykonywania funkcji technicznych w budownictwie uzyskane na podstawie przepisów obowiązujących w kraju swojego pochodzenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie niewykonania lub nienależytego wykonania umowy oraz w zakresie wyrządzonych szkód z tytułu prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto oferta powinna zawierać: 1) wypełniony formularz oferty - według załącznika nr 1 do SIWZ 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców (w przypadku składania oferty wspólnej) 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty i/lub poświadczenia dokumentów za zgodność z oryginałem (jeżeli wykonawca upoważnił osobę/y do reprezentacji)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne zmiany postanowień umowy zawarte zostały w projekcie umowy stanowiacym załącznik do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radzanowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Radzanowo, ul. Płocka 32, 09-451 Radzanowo, pokój nr 26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2011 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Radzanowo ul. Płocka 32, 09-451 Radzanowo, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia dotyczy inwestycji współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 Priorytet VII - Tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego. Działanie 7.2. Infrastruktura służąca edukacji..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.