eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › usługi druku materiałów reklamowych, promocyjnych i biletów wstępu dla potrzeb Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina



Ogłoszenie z dnia 2007-05-22

POZYCJA 29141

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: usługi druku materiałów reklamowych, promocyjnych i biletów wstępu dla potrzeb Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina, do kontaktów: Waldemar Kielichowski - w sprawach merytorycznych dot. przedmiotu zamówienia, Tomasz Kaliński - w sprawach merytorycznych dot. przedmiotu zamówienia, Roman Boszczak - w sprawach organizacyjnych i formalnych, Plac Piłsudskiego 9, 00-078 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 827 54 71; 022 826 24 75; wewn. 113; wewn. 135; wewn. 126 , fax 022 8279599, e-mail: nic@nifc.pl; rboszczak@nifc.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.nifc.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi druku materiałów reklamowych, promocyjnych i biletów wstępu dla potrzeb Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 15. Główne miejsce świadczenia usług: Usługa wykonywana na rzecz Zamawiającego, wydrukowane przez Wykonawców materiały dostarczane są do siedziby Zamawiającego: 00-078 Warszawa, Plac Piłsudskiego 9 lub do wskazanego obiektu należącego do Zamawiającego, mieszczącego się poza główną siedzibą Zamawiającego wskazaną powyżej. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zawarcia umowy ramowej. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Umowa ramowa z kilkoma wykonawcami. Maksymalna liczba wykonawców umowy ramowej: 3. Czas trwania umowy ramowej: Okres w miesiącach: 12. Wartość umowy ramowej: Zakres: między 60000 a 211000 Waluta EUR. Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Druk wydawnictw w ramach dwóch części zamówienia: druki dużego formatu (afisze, plakaty) oraz druki małego formatu (programy koncertowe, foldery, ulotki, zaproszenia, regulaminy, kalendarze, inne druki ulotne, bilety wstępu). Zamówienie udzielone będzie wykonawcom wyłonionym w przetargu nieograniczonym przeprowadzonym w celu zawarcia umowy ramowej z maksymalnie trzema wykonawcami do każdej części zamówienia. Zakres poszczególnych zamówień, których przedmiot obejmie umowa ramowa, ustalany będzie szczegółowo w trybie wskazanym w art. 101 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych t.j. w negocjacjach bez ogłoszenia, chyba że w postępowaniu prowadzonym w celu wyłonienia wykonawców do zawarcia umowy ramowej wyłoniony zostanie do którejkolwiek części tylko jeden wykonawca, wówczas zamówienie udzielane będzie dla tej części w trybie zamówienia z wolnej ręki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do wzoru umowy ramowej, udostępnionej wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, pod nazwą: Opis przedmiotu zamówienia objętego umową ramową. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenia, dokumenty i inne załączniki, jakie powinni dostarczyć Wykonawcy: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) 2. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp 3. doświadczenie w drukowaniu odpowiadające rodzajem i wartością usłudze drukowania będącej przedmiotem zamówienia według poniższych wymagań: a) w przypadku składania oferty na część I zamówienia (druki dużego formatu) wykonali w okresie ostatnich 3 lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - co najmniej 3 usługi polegające na druku materiałów dużego formatu (np. plakaty, afisze) - każda w nakładzie nie mniejszym niż 350 egzemplarzy i o wartości nie mniejszej niż 1.500,00 zł brutto. Wykonawca winien złożyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie. b) w przypadku składania oferty na część II zamówienia (druki małego formatu) wykonali w okresie ostatnich 3 lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - co najmniej 3 usługi polegające na wydrukowaniu materiałów małego formatu (m.in. bilety wstępu, programy koncertowe, foldery, ulotki, zaproszenia, regulaminy, kalendarze, inne druki ulotne). Wykonawca winien złożyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie. c) W przypadku składania oferty na część I (druki dużego formatu), w celu potwierdzenia, że oferowane wydruki odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ i Opisie przedmiotu zamówienia oraz przyjętym standardom wykonania dla tego typu prac drukarskich, do oferty należy załączyć wykonane przez Wykonawcę przykładowe prace odpowiadające wymaganiom określonym w SIWZ, to jest: wykonany druk wielokolorowy CMYK dużego formatu B1 (plakat) na papierze powlekanym i na papierze niepowlekanym - z uwzględnieniem postanowień par. 3 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605) d) W przypadku składania oferty na część II (druki małego formatu), w celu potwierdzenia, że oferowane wydruki i ich oprawa introligatorska odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ i Opisie przedmiotu zamówienia oraz przyjętym standardom wykonania dla tego typu prac drukarskich, do oferty należy załączyć wykonane przez Wykonawcę przykładowe prace odpowiadające wymaganiom określonym w SIWZ, to jest: wykonane małe dwustronne druki akcydensowe oraz przykłady druków zwartych wielokolorowych CMYK, a także z użyciem kolorów z systemu Panton (np. broszura, folder, książka) na papierach powlekanych i niepowlekanych (offsetowych i kartonach ozdobnych) z użyciem technik wykończeniowych, t.j. np. lakierowanie druków (w tym miejscowe, i folie zabezpieczające powierzchnię druków - z uwzględnieniem postanowień par. 3 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605). e) W przypadku ubiegania się o zamówienie na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca musi posiadać doświadczenie w wykonywaniu usług drukowania odpowiednio do każdej z tych części 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 8. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy druk Formularza oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ 9. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy druk Formularza cenowego, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ 10. Pełnomocnictwo, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza albo mocodawcę 11. Dokumenty, o których mowa w pkt 3 do 7 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (poświadczenie to za zgodność z oryginałem musi być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy na każdej zapisanej stronie kopii dokumentu, przy czym, jeśli do reprezentowania Wykonawcy wymagane jest współdziałanie więcej niż jednej osoby, dokumenty winny być poświadczone przez wymagane uprawnione osoby). 12. Wykonawcy, mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 3 do 7, składają dokumenty, o których mowa w par. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605) 13. W przypadku wspólnego występowania w postępowaniu, którego celem jest zawarcie umowy ramowej przez kilku wykonawców łącznie, muszą być spełnione warunki: - Warunek udziału, o którym mowa w pkt 3.) mogą oni spełniać łącznie, - Dokumenty, o których mowa w pkt 1 i 2 oraz 4 do 7, każdy z wykonawców składa oddzielnie. Dokumenty, o których mowa w pkt 3, w tym potwierdzenia należytego wykonania usług, należy złożyć w imieniu wszystkich wykonawców wspólnie biorących udział w postępowaniu, - Wykonawcy ci ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy ramowej w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z treścią art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Pełnomocnictwo - podpisane przez wszystkich uprawnionych wykonawców wyznaczających pełnomocnika, w którym określono: temat postępowania, którego dotyczy pełnomocnictwo, wykonawców (nazwy i dokładne adresy) ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wskazanie wykonawcy-pełnomocnika, zakres umocowania - należy załączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub ustanowionego pełnomocnika. Podmioty występujące wspólnie muszą upoważnić personalnie jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych podmiotów. Przed zawarciem umowy na realizację przedmiotu zamówienia podmioty występujące wspólnie przedłożą zamawiającemu umowę regulującą zasady ich współpracy, współdziałania, odpowiedzialności; umowę taką podmioty występujące wspólnie mogą przedłożyć już na etapie składania oferty. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.10.00.00 - Uslugi drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania Oryginalny kod CPV: 78.15.00.00 - Usługi w zakresie drukowania biletów Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania Oryginalny kod CPV: 78.19.00.00 - Usługi w zakresie drukowania plakatów Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania Oryginalny kod CPV: 78.12.40.00 - Usługi w zakresie drukowania skoroszytów, folderów lub okładek na akta Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania Oryginalny kod CPV: 78.31.10.00 - Usługi introligatorskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.97.11.00 - Usługi introligatorskie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie o wartości powyżej 60.000 euro, a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, wymienione w punkcie II.1.6 niniejszego ogłoszenia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceniał będzie dokumenty zgodnie z zasadami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena spełniania warunków wymienionych powyżej dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia", w oparciu o dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w punkcie 5 niniejszej SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty opisane zostały w p. II.1.6. W przypadku składania oferty na część I (druki dużego formatu), w celu potwierdzenia, że oferowane wydruki odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ i Opisie przedmiotu zamówienia oraz przyjętym standardom wykonania dla tego typu prac drukarskich, Zamawiający żąda - z uwzględnieniem postanowień § 3 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605) - załączenia do oferty wykonanych przez Wykonawcę prac odpowiadających powyżej określonym wymaganiom, to jest: wykonany druk wielokolorowy CMYK dużego formatu B1 (plakat) na papierze powlekanym i na papierze niepowlekanym (offset). Zamawiający podda ocenie następujące parametry próbnego wydruku: - czystość i ostrość rastra i kolorów - równomierność zadruku na dużych fragmentach jednolitego koloru - dokładność spasowania matryc poszczególnych kolorów CMYK Dostarczony próbny wydruk musi spełniać powyższe parametry w 100%. W przypadku składania oferty na część II (druki małego formatu), w celu potwierdzenia, że oferowane wydruki i ich oprawa introligatorska odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ i Opisie przedmiotu zamówienia oraz przyjętym standardom wykonania dla tego typu prac drukarskich, Zamawiający żąda - z uwzględnieniem postanowień par. 3 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605) - załączenia do oferty wykonanych przez Wykonawcę prac odpowiadających powyżej określonym wymaganiom, to jest: wykonane małe dwustronne druki akcydensowe oraz przykłady druków zwartych wielokolorowych CMYK, a także z użyciem kolorów z systemu Panton (np. broszura, folder, książka) na papierach powlekanych i niepowlekanych (offsetowych i kartonach ozdobnych) z użyciem technik wykończeniowych, t.j. np. lakierowanie druków (w tym miejscowe) i folie zabezpieczające powierzchnię druków. Zamawiający podda ocenie następujące parametry próbnego wydruku: - czystość i ostrość rastra i kolorów - równomierność zadruku na dużych fragmentach jednolitego koloru - dokładność spasowania matryc poszczególnych kolorów CMYK - jakość aplikacji lakierów i folii- dokładność felcowania/bigowania - jakość i estetyka cięcia do formatu i oprawy introligatorskiej (jakość szycia i klejenia ew. kaszerowania, estetyka oprawy zeszytowej i książkowej) Dostarczony próbny wydruk musi spełniać powyższe parametry w 100%.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: maksymalna liczba: 3 - do każdej części zamówienia. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nifc.pl, zakładka "przetargi". Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2007 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.05.2007, godzina 13:30, siedziba Zamawiającego: 00-078 Warszawa, Plac Piłsudskiego 9, sala konferencyjna (nr 5).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: druki dużego formatu. 1) Krótki opis: Plakaty, afisze, druk wielokolorowy dużego formatu na papierze powlekanym i na papierze niepowlekanym. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.10.00.00, 78.15.00.00, 78.19.00.00, 78.12.40.00, 78.31.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Wartość zamówienia mieści się w ogólnej wartości dla obu części, które oszacowano na wartość powyżej 60.000 i poniżej 211.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: druki małego formatu. 1) Krótki opis: Bilety wstępu, programy koncertowe, foldery, ulotki, zaproszenia, regulaminy, kalendarze, inne druki ulotne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.10.00.00, 78.15.00.00, 78.19.00.00, 78.12.40.00, 78.31.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Wartość zamówienia mieści się w ogólnej wartości dla obu części, które oszacowano na wartość powyżej 60.000 i poniżej 211.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.