eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała › Opracowanie projektu budowlanego na budowę sali widowiskowo - sportowej przy Szkole Podstawowej w Maszewie Dużym.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-12

Biała: Opracowanie projektu budowlanego na budowę sali widowiskowo - sportowej przy Szkole Podstawowej w Maszewie Dużym.
Numer ogłoszenia: 29114 - 2008; data zamieszczenia: 12.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stara Biała, 68, 09-411 Biała, woj. mazowieckie, tel. 024 3668710, fax 024 3656165.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starabiala.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego na budowę sali widowiskowo - sportowej przy Szkole Podstawowej w Maszewie Dużym..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnych projektów budowlanych sali widowiskowo - sportowej wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu na działce nr 90 położonej w Maszewie Dużym, gm. Stara Biała, drogi dojazdowej od drogi wojewódzkiej nr 559 wraz z parkingiem, rozbudowy istniejącego budynku szkoły oraz zagospodarowania części terenu przy szkole (projekty A, B, C i D). Projekt należy wykonać uwzględniając następujące podstawowe założenia: A. Budynek sali widowiskowo - sportowej wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu: - Miejsce realizacji - Maszewo Duże, gm. Stara Biała, część południowo - wschodnia działki nr 90, powierzchnia terenu do zagospodarowania - ok. 3800m2, - orientacyjne wymiary zewnętrzne budynku: dł. 50m, szer. 30m, wys. 10m, - konstrukcja tradycyjna - murowana, - pełnowymiarowe boisko do piłki ręcznej wraz z podziałem na boiska do innych gier zespołowych, - trybuny stałe dla ok. 300 osób, - projekt musi uwzględniać pomieszczenia magazynów sprzętu sportowego, szatnie, łazienki z natryskami, pomieszczenia gospodarcze, siłownię, itp. - projekt musi uwzględniać pełne wyposażenie obiektu w urządzenia sportowe, - budynek należy wkomponować w istniejącą zabudowę Zespołu Szkół, - projekt obejmować będzie wszystkie niezbędne instalacje wewnętrzne, w tym: elektryczną, wodno - kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, gazową, wentylacyjną, alarmową, p.poż, kablową, telefoniczną itp. Należy zaprojektować ogrzewanie budynku z istniejącej kotłowni znajdującej się w budynku szkoły. Ponieważ obecnie szkoła ogrzewana jest olejem opałowym należy zaprojektować adaptację istniejącej kotłowni olejowej na gazową, która będzie obsługiwała cały obiekt, tzn. istniejące budynki Zespołu Szkół oraz nowoprojektowaną salę widowiskowo - sportową. - projekt obejmować będzie niezbędne przyłącza: elektryczne, wodociągowe, kanalizacyjne, gazowe. - projekt ma także obejmować zagospodarowanie terenu wokół nowoprojektowanej sali wraz z drogą wewnętrzną, chodnikami, odwodnieniem terenu (kanalizacja deszczowa), oświetleniem terenu oraz urządzeniem zieleni wokół budynku. B. Droga dojazdowa od drogi wojewódzkiej nr 559 wraz z parkingiem: Miejsce realizacji - Maszewo Duże, gm. Stara Biała, działki nr nr 95/1, 95/2, 95/3, 95/4, 95/5, 95/6, 95/7, 95/8, 96/1 i 96/2. Projekt obejmować będzie drogę wewnętrzną prowadzącą od drogi wojewódzkiej nr 559 do granicy nieruchomości szkoły wraz z parkingiem przy ogrodzeniu szkoły. Należy zaprojektować ciąg pieszo - jezdny o szerokości 6m o nawierzchni z kostki betonowej wraz z kanalizacją deszczową oraz oświetleniem terenu, a także parking wzdłuż ogrodzenia szkoły. Długość drogi wynosi ok. 220m. Skrzyżowanie z drogą wojewódzką nr 559 nie jest przedmiotem projektu. C. Rozbudowa istniejącego budynku szkoły: - Miejsce realizacji - Maszewo Duże, gm. Stara Biała, działka nr 90 lub 92, - Rozbudowa zlokalizowana zostanie na istniejącej części budynku od strony północnej zakończonej obecnie na poziomie 0 (w części tej aktualnie znajduje się kotłownia, która również jest przedmiotem projektu w kontekście zmiany sposobu ogrzewania z oleju opałowego na gaz ziemny oraz przystosowania urządzeń do ogrzewania projektowanej sali widowiskowo - sportowej) lub alternatywnie od strony południowej jako dobudowa nowej części do istniejącego budynku. W obu przypadkach zakłada się powstanie 6 sal lekcyjnych na 3 kondygnacjach oraz powierzchni komunikacyjnej. Przybliżona powierzchnia użytkowa planowanej rozbudowy - ok. 350 - 400m2, przybliżone wymiary zewnętrzne: ok. 15 m x 9m, wys. 3 kondygnacje, Urząd Gminy dysponuje dokumentacją techniczną dotyczącą istniejącego obiektu. - konstrukcja tradycyjna - murowana, - projekt obejmować będzie wszystkie niezbędne instalacje wewnętrzne, w tym: elektryczną, wodno - kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, wentylacyjną, alarmową, p.poż, kablową itp. Należy zaprojektować ogrzewanie z istniejącej kotłowni j.w. D. Zagospodarowanie części terenu przy szkole: Miejsce realizacji - Maszewo Duże, gm. Stara Biała, część północno - zachodnia działki nr 90, powierzchnia terenu do zagospodarowania - ok. 3200m2, Przedmiotem zagospodarowania jest północno - zachodnia część działki nr 90. Projekt będzie obejmował zaprojektowanie boisk sportowych na terenie o w wymiarach ok. 80m x 30m o nawierzchni ze sztucznej trawy do całorocznego użytkowania. Należy zaprojektować odwodnienie terenu oraz oświetlenie boisk. Projekty opisane w poszczególnych punktach muszą być przygotowywane w taki sposób, aby możliwe było etapowanie inwestycji (odrębne opracowania dla powyżej opisanych punktów A, B, C i D). Zamówienie obejmuje wykonanie wszelkich niezbędnych ekspertyz, opinii lub badań, jeżeli takie będą konieczne. Zamówienie obejmuje dokonanie przez wykonawcę wszelkich uzgodnień, pozyskanie wszelkich dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę. Przedmiotem zamówienia jest także uzyskanie pozwolenia na budowę. Należy uzyskać odrębne pozwolenia na budowę dla każdej z czterech wyodrębnionych części. W zakres zamówienia wchodzi w szczególności: 1. Występowanie w imieniu inwestora w kontaktach z instytucjami i osobami prywatnymi. 2. Pozyskanie danych o właścicielach 3. Pozyskanie map do celów projektowych w skali 1:500 z wykonaniem nowych pomiarów (nie dopuszcza się mechanicznego powiększenia). 4. Opracowanie kompletnych projektów budowlanych dla obiektów opisanych literami A, B, C i D (zgodnie z opisem), obejmujących wszystkie niezbędne branże ze szczegółami rozwiązań technicznych. 5. Opracowanie projektu organizacji ruchu. 6. Opracowanie projektów usunięcia ewentualnych kolizji z innymi urządzeniami, jeśli takie wystąpią. 7. Opracowanie operatu wodno-prawnego i uzyskanie jako pełnomocnik inwestora pozwolenia wodno-prawnego, jeśli takie będzie wymagane. 8. Wykonanie badań geologicznych, jeśli będą niezbędne. 9. Wykonanie ewentualnych ekspertyz budowlanych. 10. Dokonanie wszelkich niezbędnych uzgodnień z odpowiednimi instytucjami, a także osobami fizycznymi. 11. Opracowanie specyfikacji technicznych dla każdego rodzaju robót budowlanych. 12. Opracowanie informacji BIOZ zgodnie z właściwymi przepisami prawa. 13. Opracowanie kosztorysów inwestorskich dla każdego obiektu. 14. Opracowanie przedmiarów robót dla każdego obiektu. 15. Uzgodnienie lokalizacji zjazdów z właścicielami nieruchomości sąsiadujących z ulicą. 16. Uzgodnienie lokalizacji obiektu (ewentualnie w przypadku ulicy) z właścicielami nieruchomości, przez które obiekt będzie przebiegał - obowiązkiem wykonawcy będzie uzyskanie zgód właścicieli tych nieruchomości w formie porozumień, których treść musi zostać zaakceptowana przez zamawiającego. 17. Złożenie wniosku o pozwolenie na budowę. 18. Pełnienie nadzoru autorskiego. Za datę wykonania zadania uznana będzie data uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę całości obiektu. Dokumentacje projektowe muszą być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. z 2004r Nr 202, poz. 2072). Kosztorysy inwestorskie należy wykonać w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy. Kompletną dokumentację należy wykonać w 5 egzemplarzach. Wykonawca przekaże także zamawiającemu kompletną dokumentację projektową w wersji elektronicznej zapisaną w formacie możliwym do odczytania za pomocą ogólnie dostępnych aplikacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do konsultacji projektu budowlanego na każdym etapie projektowania. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia wszelkich kosztów wynikających z ewentualnych popełnionych przez siebie błędów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wadium nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym m. in.: - wykonywali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - wykonawcy zobowiązani są do podania wartości, przedmiotu, dat wykonania tych usług oraz do załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Warunkiem udziału w postępowaniu jest udokumentowanie wykonania w w/w okresie co najmniej jednego porównywalnego projektu budowlanego; - zatrudniają osoby (podmioty) posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia. Warunkiem udziału w postępowaniu jest udokumentowanie uczestnictwa w wykonywaniu zamówienia osoby (osób) posiadających uprawnienia do projektowania w zakresie branż: architektonicznej, konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, gazowej, c.o. oraz drogowej. Spełnienie powyższego warunku musi zostać przez wykonawcę udokumentowane poprzez załączenie kserokopii dokumentów potwierdzających uprawnienia oraz przynależność tej (tych) osoby (osób) do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym; - posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w instrukcji dla wykonawców, każdy wykonawca złoży następujące oświadczenia lub dokumenty: 1. oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych (druk nr 1), 2. oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych (druk nr 2). 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub poświadczona za zgodność kopia), 4. oświadczenie o nie zaleganiu przez wykonawcę z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 5. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (druk nr 3). Warunkiem udziału w postępowaniu jest udokumentowanie wykonania w w/w okresie co najmniej jednego porównywalnego projektu budowlanego. Spełnienie powyższego warunku musi zostać udokumentowane poprzez załączenie kserokopii referencji wystawionych przez zamawiającego. 6. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (druk nr 4). Warunkiem udziału w postępowaniu jest udokumentowanie uczestnictwa w wykonywaniu zamówienia osoby (osób) posiadających uprawnienia do projektowania w zakresie branż: architektonicznej, konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, gazowej, c.o. oraz drogowej. Spełnienie powyższego warunku musi zostać przez wykonawcę udokumentowane poprzez załączenie kserokopii dokumentów potwierdzających uprawnienia oraz przynależność tej (tych) osoby (osób) do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, 7. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności Ponadto, jeżeli wykonawca zamierza zatrudniać podwykonawców zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie tej (tych) części zamówienia, której(ych) wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca zobowiązany jest podać dane podwykonawców oraz zakres przewidzianych do wykonania przez nich czynności (druk nr 5A), a także przedstawić kopię umowy lub porozumienia zawartego z planowanym podwykonawcą w tej sprawie. Ponadto do oferty należy załączyć oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 6 odnoszące się do danego podwykonawcy w zakresie w jakim będzie mu powierzona realizacja zadania. W przypadku, gdy wykonawca nie zamierza zatrudniać podwykonawców złoży oświadczenie, że całość zamówienia wykona we własnym zakresie (druk nr 5B). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.3 niniejszej instrukcji składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugstarabiala.bip.org.pl, www.starabiala.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stara Biała, Biała 68, 09-411 Biała, pok. nr 10..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Stara Biała, Biała 68, 09-411 Biała..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.