eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pysznica › Przebudowa ciągu dróg gminnych o łącznej dł. 3532 mb oraz mostu JNI 000004, pomiędzy drogami powiatowymi nr 1019R i 1022R w m. Jastkowice i Pysznica w celu poprawy powiązań komunikacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-28

Pysznica: Przebudowa ciągu dróg gminnych o łącznej dł. 3532 mb oraz mostu JNI 000004, pomiędzy drogami powiatowymi nr 1019R i 1022R w m. Jastkowice i Pysznica w celu poprawy powiązań komunikacyjnych
Numer ogłoszenia: 29089 - 2009; data zamieszczenia: 28.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pysznica , ul. Wolności 277/04, 37-403 Pysznica, woj. podkarpackie, tel. 015 8410198, faks 015 8410017.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pysznica.bip.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ciągu dróg gminnych o łącznej dł. 3532 mb oraz mostu JNI 000004, pomiędzy drogami powiatowymi nr 1019R i 1022R w m. Jastkowice i Pysznica w celu poprawy powiązań komunikacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I - Przebudowa odcinka drogi gminnej - droga na działkach nr ewid. 774/1, 1067, 3310 w m. Pysznica do ul. Fedorowskiego w Jastkowicach od km 0+000 do km 2+122. 1) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym - Obmiar = 2.12 km. 2) Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. Razem = 10875 m2. 3) Podbudowa tłuczniowa - Obmiar = 10875 m2 x 0.15 = 1631.25 m3. 4) Podbudowy z mieszanek mineralno-bitum. /standard II/ gr. 6 cm - warstwa wiążąca - Obmiar = 10875 m2. 5) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitum. /standard II/ o gr. 4 cm. Obmiar = 10875 m2. 6) Roboty ziemne = 477.45 m3. 7) Ręczne plantowanie powierzchni poboczy niesortu lub pospółki. Obmiar - 2122mb x 0.75 x 2 = 3183 m2. Zadanie II - Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 101210 na dz. nr ewid. 3271/1, 3271/2 ul. Fedorowskiego w m. Jastkowice od km 1+700 do km 1+880. 1) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych. Obmiar = 0.18 km. 2) Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. Obmiar = 180mb x 5 = 900 m2. 3) Podbudowa tłuczniowa. Obmiar = 900 m2 x 0.15 = 135 m3. 4) Podbudowy z mieszanek mineralno-bitum. /standard II/. Obmiar = 180mb x 5.00 = 900 m2. 5) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitum. /standard II/. Obmiar = 900 m2. 6) Roboty ziemne - obmiar = 40.50 m3. 7) Ręczne plantowanie powierzchni poboczy niesortu lub pospółki dowiezionej. Obmiar = 270 m2. 8) Przebudowa przepustu 60 cm na 80 cm w km 1+766 - L = 8 m. Zadanie III - Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 101204 na dz. nr ewid. 3254, 3309 ul. Ruda Jastkowska w m. Jastkowice od km 0+000 do km 1+230. 1) Oczyszczenie mech. nawierzchni drogowych bitumicznych od km 0+000 do km 0+980. Obmiar = 5951 m2. 2) Mechaniczne frezowanie nawierzchni na moście na głębokość 4cm. Obmiar = 275 m2. 3) Wyrównanie + remont istniejącej nawierzchni bitum. mieszanką min.-bitumiczną /standard II/ w ilości średnio 50kg/m2. Obmiar = 322.6 ton. 4) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych /standard II/, gr. warstwy ścieralnej 4 cm. Obmiar = 6226 m2. 5) Plantowanie poboczy wykonywane mechanicznie przy grubości ścinania do 15 cm. Obmiar = 1770 m2. Zadanie IV - Remont mostu na rzece Bukowa w ciągu drogi gminnej nr 101204 (dz. nr ewid. 3254, 3309) w m. Jastkowice ul. Ruda Jastkowska. 1) Czyszczenie belek NP 550 i NP 300 w kontr. stal. mostów strumien.-ścierne (piaskowanie) do II st. czystości: - Przęsło nr 1 i 3: Dźwigary NP 550, 8 sztuk o dł. 15.45mb = 123.60 mb, 123.60 mb x 167 kg/mb = 20,64 ton. - Przęsło nr 2: Dźwigary NP 550, 4 sztuk o dł. 15.90 mb = 63.60 mb, 63.60 mb x 167 kg/mb = 10.62 ton. - Stężenia NP 300 - 45 sztuk o długości 1.20 mb = 54.00mb, 54mb x 54.2 kg/mb = 2.93 ton. Razem = 20.64 + 10.62 + 2.93 = 34.19 ton. 2) Malowanie belek NP 550 i 300 w konstrukcjach stalowych mostów ręczne pędzlem dwie warstwy podkładowe farbami epoksydowymi lub epoksydowo - poliuretanowe. Obmiar robót = 34.19 t. 3) Malowanie belek NP 550 i 300 w konstrukcjach stalowych mostów ręczne pędzlem jedna warstwa - nawierzchniowa szara epoksydowa lub epoksydowo - poliuretanowa. Obmiar = 34.19 t. 4) Czyszczenie drobnych elementów w konstrukcji stalowych mostów strumieniowo-ścierne (piaskowanie) do II st. czystości - poręcze mostowe - długość poręczy - 51.00 mb x 2 = 102 mb x 19.70 kg/mb = 2.00 ton. 5) Ręczne malowanie poręczy most. farbą podkładową dwie warstwy. Obmiar = 2 t. 6) Ręczne malowanie pędzlem poręczy mostowych farba nawierzchniową - dwie warstwy. Obmiar = 2 t. Wartość niniejszego zamówienia znajduje się w przedziale 14 000 do 5 150 000 euro..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.22.11.19 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 w/w ustawy, w szczególności: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym. 2. Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczeniem oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) wykonali co najmniej jedno tożsame zamówienie w okresie ostatnich pięciu lat (2004-2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i o wartości brutto minimum 1500000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych), z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, b) posiadają niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia i urządzenia, c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadają kadrę techniczną z uprawnieniami i kwalifikacjami ze wszystkich branż, które wystąpią przy realizacji przedmiotu zamówienia i które przynależą do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. 4. Nie są wykluczeni z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 5. Oświadczą w złożonej ofercie, że: a) treść złożonej przez nich oferty będzie odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) akceptują warunki umowy i postanowienia zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik do specyfikacji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają one z innych załączonych dokumentów; 4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat (2004-2008), a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy, to w tym okresie, odpowiadającego swoim rodzajem i o wartości brutto minimum 1500000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 5) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca; 6) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia oraz dokumenty potwierdzające przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; 7) ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia; 8) oświadczenia, że: a) treść złożonej przez nich oferty będzie odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) akceptują warunki umowy specyfikacji..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pysznica.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Pysznicy, 37-403 Pysznica ul. Wolności 277, pokój nr: 06.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Pysznicy, 37-403 Pysznica ul. Wolności 277, pokój nr: 04.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.