eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamieńsk › Wykonanie odtworzenia nawierzchni asfaltowej (po uprzednio wykonanej kanalizacji deszczowej - etap II) w m. Ochocice gm. Kamieńsk, zgodnie z obowiązującymi normami i specyfikacjami technicznymi.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-24

Kamieńsk: Wykonanie odtworzenia nawierzchni asfaltowej (po uprzednio wykonanej kanalizacji deszczowej - etap II) w m. Ochocice gm. Kamieńsk, zgodnie z obowiązującymi normami i specyfikacjami technicznymi.
Numer ogłoszenia: 290814 - 2009; data zamieszczenia: 24.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Kamieńsku , ul. Wieluńska 50, 97-360 Kamieńsk, woj. łódzkie, tel. 044 6817136, faks 044 6817136.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamiensk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy powołany przez Urząd Miasta, nie posiadający osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie odtworzenia nawierzchni asfaltowej (po uprzednio wykonanej kanalizacji deszczowej - etap II) w m. Ochocice gm. Kamieńsk, zgodnie z obowiązującymi normami i specyfikacjami technicznymi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie odtworzenia nawierzchni asfaltowej (po uprzednio wykonanej kanalizacji deszczowej - etap II) w m. Ochocice gm. Kamieńsk, zgodnie z obowiązującymi normami i specyfikacjami technicznymi, w tym: - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm (warstwa wiążąca) w ilości 1530 m2 - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm (warstwa ścieralna) w ilości 1530 m2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od ilości wykonania robót, jak również przesunięcia grubości warstwy jednej na rzecz drugiej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wpłaty wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP z późn. zm.; 5) oferowane przez nich roboty budowlane spełniają wymagania zamawiającego; 6) złożą wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty we właściwej formie. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków w w/w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów, określonych w rozdziale IX niniejszej specyfikacji metodą spełnia, nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dn. 29 stycznia 2004r. -Prawo zamówień publicznych z późn. zm. zamawiający żąda następujących dokumentów: a) formularza ofertowego z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ b) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne - art. 22 ust.1 ustawy PZP z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 c) zaakceptowanego wzoru umowy - załącznik nr 3 d) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed ostatecznym upływem terminu składania ofert e) kosztorysu ofertowego z wykorzystaniem informacji z kosztorysu nakładczego - załącznika nr 4 do SIWZ. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w ppkt.1). lit. d) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed ostatecznym upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej (odpowiadające ppkt. 1). lit. d), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed ostatecznym upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty od jednego wykonawcy (spółka cywilna) winny być złożone dokumenty , o których mowa w ppkt. 1). lit. b) i d) przez każdego wykonawcę wchodzącego w skład spółki. Pozostałe dokumenty mogą być złożone i podpisane przez jednego z reprezentujących spółkę podmiotu, o ile wynika to z przepisów prawa. 2). Dokumenty, jakich zamawiający żąda od wykonawców w przypadku składania oferty wspólnej: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika od oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy albo zawarciu umowy. Oprócz dokumentów wymienionych w ppkt.1). i 2). winna być złożona umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie lub umowa konsorcjum. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty, o których mowa w ppkt 1). lit. b) i d) muszą być złożone przez każdego wykonawcę (firmę). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w formie spółek cywilnych właściwe dokumenty, o których mowa w ppkt. 1). lit. b) i d) muszą być złożone przez każdego wykonawcę wchodzącego w skład spółki. 2. Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane spełniają określone wymagania, zamawiający po podpisaniu umowy z wybranym wykonawcą i w czasie wykonywania robót żąda od wykonawcy następujących dokumentów: a) atestów, deklaracji zgodności na wbudowane materiały. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę lub osoby uprawnione do podpisywania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do oryginału dokumentu przedstawionego w formie kopii..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamiensk.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - ZGK w Kamieńsku, 97-360 Kamieńsk ul. Wieluńska 50, parter-pokój nr 3 - www.bip.kamiensk.com.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2009 godzina 09:00, miejsce: ZGK w Kamieńsku, 97-360 Kamieńsk ul. Wieluńska 50, parter-pokój nr 3..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.