Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-15
Skoczów: Pełnienie funkcji koordynatorów przedszkolnych w związku z realizacją projektu Przedszkolaki na start nr WND-POKL.09.01.01-24-002/11 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 290768 - 2011; data zamieszczenia: 15.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Jednostek Oświatowych w Skoczowie , ul. Mały Rynek 1, 43-430 Skoczów, woj. śląskie, tel. 33 858 43 10, faks 33 858 48 86.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji koordynatorów przedszkolnych w związku z realizacją projektu Przedszkolaki na start nr WND-POKL.09.01.01-24-002/11 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatorów przedszkolnych w przedszkolach publicznych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Skoczów, w związku z realizacją projektu pn. Przedszkolaki na start współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Do obowiązków koordynatorów przedszkolnych będzie należało: -ustalenie harmonogramu realizacji dla wsparcia udzielanego w ramach projektu, tj.: wydłużenie godzin pracy przedszkola, dodatkowych zajęć rozwijających umiejętności dzieci, poradnictwa i zajęć z specjalistami oraz imprez otwartych, -wstępna rekrutacja uczestników do Projektu, -nadzór pod kątem organizacyjno-technicznym nad prawidłowym przebiegiem zajęć oraz poradnictwa realizowanych w ramach Projektu, -udostępnianie zakupionego sprzętu i pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji zajęć, poradnictwa i imprez w ramach Projektu, -współpraca z osobami odpowiedzialnymi za koordynację projektu w zakresie organizowania i monitorowania wszystkich form wsparcia realizowanych w ramach Projektu, -udzielanie informacji osobom odpowiedzialnym za koordynację Projektu, co do zadań realizowanych w ramach Projektu na terenie przedszkola, -zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy osobami zaangażowanymi w realizację Projektu na terenie przedszkola, -informowanie osób odpowiedzialnych za koordynację Projektu o przeszkodach przy realizacji zadań związanych z projektem, -współudział w promocji Projektu, -gromadzenie dokumentacji Projektu i sukcesywne przekazywanie jej do Biura Projektu, -stosowanie materiałów informacyjnych i wzorów dokumentów otrzymanych z Biura Projektu, -umieszczanie logotypów logo EFS, PO KL i symbolu UE na dokumentach i materiałach promocyjnych, edukacyjnych, informacyjnych związanych realizacją powierzonych zadań zgodnie z zasadami określonymi w treści Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, -czuwanie nad prawidłowym oznakowaniem i wykorzystaniem sprzętu zakupionego na potrzeby realizacji Projektu, -czuwanie nad prawidłowym oznakowaniem sal i pomieszczeń przeznaczonych na potrzeby realizacji Projektu, -podtrzymywanie uczestnictwa dzieci zrekrutowanych do udziału w Projekcie, kontakt z rodzicami -współorganizowanie imprez otwartych i konkursów realizowanych w ramach Projektu. Projekt będzie realizowany w 12 placówkach przedszkolnych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Skoczów Funkcje koordynatorów przedszkolnych będą pełnione w: Część I Pełnienie funkcji koordynatora przedszkolnego w Przedszkolu Publicznym Nr 1 w Skoczowie, ul. Mickiewicza 27, 43-430 Skoczów. Do zadań koordynatora w ww. placówce przedszkolnej będzie należało zorganizowanie i obsługa zgodnie z zapisem w pkt. 3.1 - zajęć w ramach 2 godzin wydłużonego czasu pracy przedszkola w trzy dni każdego tygodnia oraz dodatkowych zajęć rozwijających umiejętności dzieci raz w tygodniu: 2- godz. bloku Dnia artysty oraz - 2 godz. bloku Dnia naukowca i konstruktora oraz zorganizowanie i obsługa poradnictwa psychologa w wymiarze 60 godzin, poradnictwa logopedy w wymiarze 180 godzin, organizacja i obsługa 2 imprez otwartych. Część II Pełnienie funkcji koordynatora przedszkolnego w Przedszkolu Publicznym Nr 2 w Skoczowie, ul. Targowa 19, 43-430 Skoczów. Do zadań koordynatora w ww. placówce przedszkolnej będzie należało zorganizowanie i obsługa zgodnie z zapisem w pkt. 3.1 - zajęć w ramach 2 godzin wydłużonego czasu pracy przedszkola w trzy dni każdego tygodnia oraz dodatkowych zajęć rozwijających umiejętności dzieci raz w tygodniu: 2- godz. bloku Dnia artysty oraz - 2 godz. bloku Dnia naukowca i konstruktora oraz zorganizowanie i obsługa poradnictwa psychologa w wymiarze 60 godzin, poradnictwa logopedy w wymiarze 180 godzin, organizacja i obsługa 2 imprez otwartych. Część III Pełnienie funkcji koordynatora przedszkolnego w Przedszkolu Publicznym Nr 3 w Skoczowie, ul. Południowa 6, 43-430 Skoczów. Do zadań koordynatora w ww. placówce przedszkolnej będzie należało zorganizowanie i obsługa zgodnie z zapisem w pkt. 3.1 - zajęć w ramach 2 godzin wydłużonego czasu pracy przedszkola w trzy dni każdego tygodnia oraz dodatkowych zajęć rozwijających umiejętności dzieci raz w tygodniu: 2- godz. bloku Dnia artysty oraz - 2 godz. bloku Dnia naukowca i konstruktora oraz zorganizowanie i obsługa poradnictwa psychologa w wymiarze 60 godzin, poradnictwa logopedy w wymiarze 120 godzin, organizacja i obsługa 2 imprez otwartych. Część IV Pełnienie funkcji koordynatora przedszkolnego w Przedszkolu Publicznym Nr 4 w Skoczowie, z oddziałami zamiejscowymi w Międzyświeciu; ul. G. Morcinka 20, 43-430 Skoczów. Do zadań koordynatora w ww. placówce przedszkolnej będzie należało zorganizowanie i obsługa zgodnie z zapisem w pkt. 3.1 - zajęć w ramach 2 godzin wydłużonego czasu pracy przedszkola w trzy dni każdego tygodnia oraz dodatkowych zajęć rozwijających umiejętności dzieci raz w tygodniu: 2- godz. bloku Dnia artysty oraz - 2 godz. bloku Dnia naukowca i konstruktora oraz zorganizowanie i obsługa poradnictwa psychologa w wymiarze 30 godzin poradnictwa, organizacja i obsługa 2 imprez otwartych. Koordynator będzie współuczestniczył w pracach organizacyjnych (pod kątem technicznym) związanych z rekrutacją i funkcjonowaniem oddziału 5 godzinnego utworzonego w ramach projektu. Część V Pełnienie funkcji koordynatora przedszkolnego w Przedszkolu Publicznym Nr 4 w Skoczowie z oddziałami zamiejscowymi w Międzyświeciu, Międzyświeć, ul. Malinowa 2, 43-430 Skoczów, Pełnienie funkcji koordynatora dotyczy oddziału zamiejscowego w Międzyświeciu. Do zadań koordynatora w ww. placówce przedszkolnej będzie należało zorganizowanie i obsługa zgodnie z zapisem w pkt. 3.1 - zajęć w ramach 2 godzin wydłużonego czasu pracy przedszkola w trzy dni każdego tygodnia oraz dodatkowych zajęć rozwijających umiejętności dzieci raz w tygodniu: 2- godz. bloku Dnia artysty oraz - 2 godz. bloku Dnia naukowca i konstruktora oraz zorganizowanie i obsługa poradnictwa psychologicznego w wymiarze 30 godzin, organizacja i obsługa 2 imprez otwartych. Koordynator będzie współuczestniczył w pracach organizacyjnych (pod kątem technicznym) związanych z funkcjonowaniem oddziału 5 godzinnego utworzonego w ramach Projektu. Część VI Pełnienie funkcji koordynatora przedszkolnego w Przedszkolu Publicznym w Harbutowicach, Harbutowice 221, 43-430 Skoczów, Do zadań koordynatora w ww. placówce przedszkolnej będzie należało zorganizowanie i obsługa zgodnie z zapisem w pkt. 3.1 - zajęć w ramach 2 godzin wydłużonego czasu pracy przedszkola w trzy dni każdego tygodnia oraz dodatkowych zajęć rozwijających umiejętności dzieci raz w tygodniu: 1- godz. bloku Dnia artysty oraz - 1 godz. bloku Dnia naukowca i konstruktora oraz zorganizowanie i obsługa poradnictwa psychologa w wymiarze 60 godzin, poradnictwa logopedy w wymiarze 60 godzin, organizacja i obsługa 2 imprez otwartych. Koordynator będzie współuczestniczył w pracach organizacyjnych (pod kątem technicznym) związanych z funkcjonowaniem oddziału 5 godzinnego w ramach Projektu. Część VII Pełnienie funkcji koordynatora przedszkolnego w Przedszkolu Publicznym w Kiczycach, Kiczyce ul. Ochabska 54, 43-430 Skoczów, Do zadań koordynatora w ww. placówce przedszkolnej będzie należało zorganizowanie i obsługa zgodnie z zapisem w pkt. 3.1 - zajęć w ramach 2 godzin wydłużonego czasu pracy przedszkola w trzy dni każdego tygodnia oraz dodatkowych zajęć rozwijających umiejętności dzieci raz w tygodniu: 2- godz. bloku Dnia artysty oraz - 2 godz. bloku Dnia naukowca i konstruktora oraz zorganizowanie i obsługa poradnictwa psychologa w wymiarze 60 godzin, poradnictwa logopedy w wymiarze 120 godzin, organizacja i obsługa 2 imprez otwartych. Część VIII Pełnienie funkcji koordynatora przedszkolnego w Przedszkolu Publicznym w Kowalach, Kowale 101, 43-430 Skoczów, Do zadań koordynatora w ww. placówce przedszkolnej będzie należało zorganizowanie i obsługa zgodnie z zapisem w pkt. 3.1 - zajęć w ramach 3 godzin wydłużonego czasu pracy przedszkola w trzy dni każdego tygodnia oraz dodatkowych zajęć rozwijających umiejętności dzieci raz w tygodniu: 1- godz. bloku Dnia artysty oraz -1 godz. bloku Dnia naukowca i konstruktora oraz zorganizowanie i obsługa poradnictwa psychologa w wymiarze 60 godzin, poradnictwa logopedy w wymiarze 60 godzin, organizacja i obsługa 2 imprez otwartych. Część IX Pełnienie funkcji koordynatora przedszkolnego w Przedszkolu Publicznym w Ochabach, Ochaby Małe, ul. Gołyska 12, 43-430 Skoczów Do zadań koordynatora w ww. placówce przedszkolnej będzie należało zorganizowanie i obsługa zgodnie z zapisem w pkt. 3.1 - zajęć w ramach 2 godzin wydłużonego czasu pracy przedszkola w trzy dni każdego tygodnia oraz dodatkowych zajęć rozwijających umiejętności dzieci raz w tygodniu: 2- godz. bloku Dnia artysty oraz - 2 godz. bloku Dnia naukowca i konstruktora oraz zorganizowanie i obsługa poradnictwa psychologa w wymiarze 60 godzin, poradnictwa logopedy w wymiarze 120 godzin, zajęć z rehabilitantem - 60 godz., organizacja i obsługa 2 imprez otwartych. Część X Pełnienie funkcji koordynatora przedszkolnego w Przedszkolu Publicznym w Pogórzu, Pogórze, ul. Bielska 91, 43-430 Skoczów. Do zadań koordynatora w ww. placówce przedszkolnej będzie należało zorganizowanie i obsługa zgodnie z zapisem w pkt. 3.1- zajęć w ramach 2 godzin wydłużonego czasu pracy przedszkola w trzy dni każdego tygodnia oraz dodatkowych zajęć rozwijających umiejętności dzieci raz w tygodniu: 2- godz. bloku Dnia artysty oraz - 2 godz. bloku Dnia naukowca i konstruktora oraz zorganizowanie i obsługa poradnictwa psychologa w wymiarze 60 godzin, poradnictwa logopedy w wymiarze 120 godzin, organizacja i obsługa 2 imprez otwartych. Część XI Pełnienie funkcji koordynatora przedszkolnego w Przedszkolu Publicznym w Pierśćcu, Pierściec ul. Skoczowska 73,43-430 Skoczów. Do zadań koordynatora w ww. placówce przedszkolnej będzie należało zorganizowanie i obsługa zgodnie z zapisem w pkt. 3.1 - zajęć w ramach 2 godzin wydłużonego czasu pracy przedszkola w trzy dni każdego tygodnia oraz dodatkowych zajęć rozwijających umiejętności dzieci raz w tygodniu: 2- godz. bloku Dnia artysty oraz - 2 godz. bloku Dnia naukowca i konstruktora oraz zorganizowanie i obsługa poradnictwa psychologicznego w wymiarze 60 godzin, poradnictwa logopedy w wymiarze 120 godzin, organizacja i obsługa 2 imprez otwartych. Część XII Pełnienie funkcji koordynatora przedszkolnego w Przedszkolu Publicznym w Wiślicy, Wiślica 39, 43-430 Skoczów. Do zadań koordynatora ww. placówce przedszkolnej będzie należało zorganizowanie i obsługa zgodnie z zapisem w pkt. 3.1 - zajęć w ramach 3 godzin wydłużonego czasu pracy przedszkola w trzy dni każdego tygodnia oraz dodatkowych zajęć rozwijających umiejętności dzieci raz w tygodniu: 2- godz. bloku Dnia artysty oraz - 2 godz. bloku Dnia naukowca i konstruktora oraz zorganizowanie i obsługa poradnictwa psychologa w wymiarze 60 godzin, poradnictwa logopedy w wymiarze 60 godzin, organizacja i obsługa 2 imprez otwartych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na jedną, więcej lub wszystkie części będące przedmiotem zamówienia. Koordynator przedszkolny w celu zapewnienia prawidłowej organizacji zajęć, poradnictwa jest zobowiązany do pełnienia dyżuru w wymiarze minimum 1 godz. dziennie od poniedziałku do piątku na terenie placówki przedszkolnej. Zamawiający dopuszcza możliwość pracy również w soboty lub inne dni wolne od zajęć dydaktycznych, jeżeli wówczas będą organizowane formy wsparcia w ramach Projektu. Godziny pełnienia dyżuru będą stałe, powiązane czasowo z realizacją wsparcia organizowanego w ramach projektu, zostaną ustalane indywidualnie na każdą część zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie publiczne mogą się ubiegać wykonawcy którzy spełniają: - warunki dotyczące braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. - warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje pracę dydaktyczną lub administracyjną w placówkach oświatowych, lub 1 usługę w zakresie realizacji projektu edukacyjnego tj. organizacji i obsługi dodatkowych zajęć dla dzieci w wieku przedszkolnym lub szkolnym.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osoba, która będzie pełnić funkcję koordynatora przedszkolnego spełnia wymagania: - wykształcenie minimum średnie o profilu ekonomiczno-administracyjnym, lub wykształcenie wyższe: profil pedagogiczny; - minimum 2 letni staż pracy dydaktycznej lub administracyjnej w placówkach oświatowych Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Na potwierdzenie spełniania powyższych warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokumenty i oświadczenia wymienione w punkcie 6.1 oraz 6.2 niniejszej specyfikacji. Zamawiający sprawdzi na podstawie treści tych dokumentów i oświadczeń, czy Wykonawca spełnia ww. warunki. Wykonawca zobowiązany jest wykazać spełnianie warunków nie później niż na dzień składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do siwz), 2) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.skoczow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZESPÓŁ JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH W SKOCZOWIE
UL. MAŁY RYNEK 1
43-430 SKOCZÓW.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2011 godzina 10:00, miejsce: ZESPÓŁ JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH W SKOCZOWIE UL. MAŁY RYNEK 1 43-430 SKOCZÓW.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SKOCZOWA
więcej: przetargi w Skoczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi doradztwa i wsparcia operacyjnego przy wyborze, przygotowaniu i realizacji działań Miasta Łodzi w zakresie poprawy efektywności energetycznej w ramach modelu EPC
- Usługa pełnienia funkcji koordynatora projektu w ramach Programu Współpracy Interreg VI A Mecklenburg-Vorpommern/Brandenburg /Polska 2021-2027
- Usługi kompleksowego zarządzania i prowadzenia projektu pn. Przedszkole w Ustroniu Morskim - zwiększenie miejsc wychowania przedszkolnego w Gminie Ustronie Morskie.
więcej: Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.