Lubań: Przetarg nieograniczony na dostawę wyposażenia dla nowopowstałych placówek: placówek opiekuńczo-wychowawczych w Świeradowie-Zdroju oraz dla młodzieżowego ośrodka wychowawczego we Włosieniu
Numer ogłoszenia: 29062 - 2014; data zamieszczenia: 24.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lubaniu , ul. Mickiewicza 2, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 6464340, faks 075 6464321.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatluban.home.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.powiatluban.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę wyposażenia dla nowopowstałych placówek: placówek opiekuńczo-wychowawczych w Świeradowie-Zdroju oraz dla młodzieżowego ośrodka wychowawczego we Włosieniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (gdy zachodzi konieczność): montaż i ustawienie we wskazanych pomieszczeniach) wyposażenia dla nowopowstałych placówek: - placówek opiekuńczo-wychowawczych w Świeradowie-Zdroju, - młodzieżowego ośrodka wychowawczego we Włosieniu. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, wyposażenie zgodnie z zestawieniem. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w Załącznikach nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9, 39.71.00.00-2, 39.71.11.00-0, 31.50.00.00-1, 39.71.13.61-7, 39.20.00.00-4, 39.22.00.00-0, 39.22.10.00-7, 39.22.11.00-8, 39.22.11.10-1, 39.22.11.50-3, 39.71.10.00-9, 39.71.35.00-8, 39.51.20.00-4, 39.51.11.00-8, 39.53.00.00-6, 39.71.32.00-5, 39.22.40.00-8, 30.21.30.00-5, 30.10.00.00-0, 39.14.10.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.02.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego opisu oceny spełnienia tego warunku. Należy złożyć oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawu PZP.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego opisu oceny spełnienia tego warunku. Należy złożyć oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawu PZP.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego opisu oceny spełnienia tego warunku. Należy złożyć oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawu PZP.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego opisu oceny spełnienia tego warunku. Należy złożyć oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawu PZP.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego opisu oceny spełnienia tego warunku. Należy złożyć oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawu PZP.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy polegające na: z mianie zakresu, terminu wykonania umowy lub warunków płatności wynikającej z działania siły wyższej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatluban.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Lubaniu, ul. Adama Mickiewicza 2, 59-800 Lubań, pokój 55.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Lubaniu, ul. Adama Mickiewicza 2, 59-800 Lubań, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe dla placówek opiekuńczo-wychowawczych w Świeradowie-Zdroju, ul. Długa 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (gdy zachodzi konieczność: montaż i ustawienie we wskazanych pomieszczeniach) wyposażenia, w tym: sztućce, deski do krojenia, kubki, przyprawniki, termosy, garnki, naczynia. Pełne zestawienie stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00-7, 39.22.11.00-8, 39.22.11.10-1, 39.22.11.50-3, 39.14.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym dla placówek opiekuńczo-wychowawczych w Świeradowie-Zdroju, ul. Długa 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (gdy zachodzi konieczność: montaż i ustawienie we wskazanych pomieszczeniach) wyposażenia, w tym: kocy, bielizny pościelowej, ręczników, poduszek, kołder. Pełne zestawienie stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego i lampki dla placówek opiekuńczo-wychowawczych w Świeradowie-Zdroju, ul. Długa 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (gdy zachodzi konieczność: montaż i ustawienie we wskazanych pomieszczeniach) wyposażenia, w tym: lodówek, kuchenek, zmywarek. Pełne zestawienie stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2, 39.71.11.00-0, 39.71.13.61-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Artykuły łazienkowe i kuchenne dla placówek opiekuńczo-wychowawczych w Świeradowie-Zdroju, ul. Długa 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (gdy zachodzi konieczność: montaż i ustawienie we wskazanych pomieszczeniach) wyposażenia, w tym: kabin prysznicowych, pojemników na papier toaletowy, półek do kabin prysznicowych, luster. Pełne zestawienie stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9, 44.10.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykładziny podłogowe i dywany dla placówek opiekuńczo-wychowawczych w Świeradowie-Zdroju, ul. Długa 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (gdy zachodzi konieczność: montaż i ustawienie we wskazanych pomieszczeniach) wyposażenia, w tym: dywany, wykładziny. Pełne zestawienie stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.53.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Karnisze do zasłon, rolety dla placówek opiekuńczo-wychowawczych w Świeradowie-Zdroju, ul. Długa 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (gdy zachodzi konieczność: montaż i ustawienie we wskazanych pomieszczeniach) wyposażenia, w tym: karnisze, firany, rolety. Pełne zestawienie stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.51.00-6, 39.51.54.10-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sprzęt komputerowy - dla placówek opiekuńczo-wychowawczych w Świeradowie-Zdroju, ul. Długa 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (gdy zachodzi konieczność: montaż i ustawienie we wskazanych pomieszczeniach) wyposażenia, w tym: skaner. Pełne zestawienie stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Szafka/regał do kuchni (robiony na wymiar) dla placówek opiekuńczo-wychowawczych w Świeradowie-Zdroju, ul. Długa 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (gdy zachodzi konieczność: wykonanie, montaż i ustawienie szafy kuchennej. Pełne zestawienie stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe dla młodzieżowego ośrodka wychowawczego we Włosieniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (gdy zachodzi konieczność: montaż i ustawienie we wskazanych pomieszczeniach) wyposażenia, w tym: kompletu filiżanek, talerze, wózek kelnerski, termosy cateringowe. Pełne zestawienie stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9, 39.20.00.00-4, 39.22.00.00-0, 39.22.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym dla młodzieżowego ośrodka wychowawczego we Włosieniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (gdy zachodzi konieczność: montaż i ustawienie we wskazanych pomieszczeniach) wyposażenia, w tym: koce, komplet pościeli. Pełne zestawienie stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego dla młodzieżowego ośrodka wychowawczego we Włosieniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (gdy zachodzi konieczność: montaż i ustawienie we wskazanych pomieszczeniach) wyposażenia, w tym: chłodziarko-zamrażarki, szafy chłodnicze, mikrofalówki. Pełne zestawienie stanowi Załącznik nr 11 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2, 39.71.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Sprzęt komputerowy dla młodzieżowego ośrodka wychowawczego we Włosieniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (gdy zachodzi konieczność: montaż i ustawienie we wskazanych pomieszczeniach) wyposażenia, w tym: laptop, zestaw komputerowy. Pełne zestawienie stanowi Załącznik nr 12 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Sprzęt radiowo telewizyjny dla młodzieżowego ośrodka wychowawczego we Włosieniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (gdy zachodzi konieczność: montaż i ustawienie we wskazanych pomieszczeniach) wyposażenia, w tym: radioodtwarzacze, telewizory. Pełne zestawienie stanowi Załącznik nr 13 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.46.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Meble i wyposażenie kuchni dla młodzieżowego ośrodka wychowawczego we Włosieniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (gdy zachodzi konieczność: montaż i ustawienie we wskazanych pomieszczeniach) wyposażenia, w tym: regał ze stali chromowanej. Pełne zestawienie stanowi Załącznik nr 14 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli dla młodzieżowego ośrodka wychowawczego we Włosieniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (gdy zachodzi konieczność: montaż i ustawienie we wskazanych pomieszczeniach) wyposażenia, w tym: tablce korkowe, niszczarki biurowe, tablice suchościeralne. Pełne zestawienie stanowi Załącznik nr 15 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00-2, 30.10.00.00-0, 30.19.50.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: 10 łóżek na wymiar dla młodzieżowego ośrodka wychowawczego we Włosieniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (gdy zachodzi konieczność: wykonanie, montaż i ustawienie łóżek. Pełne zestawienie stanowi Załącznik nr 16 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 39.10.00.00-3, 39.14.31.12-4, 39.14.31.11-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- USŁUGI SPOŁECZNE DOTYCZĄCE PROWADZENIA ZAJĘĆ W RAMACH PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN "ZA ŻYCIEM" W ROKU 2024/2
- Wykonanie robót budowlanych pn. "Remont pomieszczeń sanitarnych w budynku nr 6"
- Dostawy artykułów gospodarczych do utrzymania czystości dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn. "Przebudowa instalacji gazowej i muru oporowego w m. Szklarska Poręba"
- "Zakup i dostawa samochodu 9- osobowego oraz wywrotki z podwójną kabiną"
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 1 (jednego) komputera przenośnego typu laptop dla Wydziału Prawa i Administracji UJ.
- Zakup i dostawa krzeseł obrotowych
- Modernizacja ZS 1 w Piasecznie, ul. Szpitalna 10 wraz z przebudową i rozbudową o windę zew. i modernizacja ZS 2 w Piasecznie, Al. Brzóz 26
- Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
- Dostawa i montaż mebli na wyposażenie II piętra Szpitala Dziecięcego "OLSZÓWKA" przy ul. Słowackiego 8 w Rabce Zdrój"
- Utworzenie 30 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Grębieniu pod nr 107, 98-335 Pątnów oraz Przebudowa (...) - dostawa wyposażenia, zabawek i sprzętu IT
więcej: Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.