eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › sprzątanie pomieszczeń Instytutu Chemii Fizycznej PAN



Ogłoszenie z dnia 2005-06-20

POZYCJA 29060

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: sprzątanie pomieszczeń Instytutu Chemii Fizycznej PAN

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Instytut Chemii Fizycznej Polskiej Akademii Nauk, do kontaktów: Ewa Pawełczyk, ul. Kasprzaka 44/52, 01-224 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3433151, fax 022 3433333, e-mail: los@ichf.edu.pl, www.ichf.edu.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzątanie pomieszczeń Instytutu Chemii Fizycznej PAN. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń Instytutu Chemii Fizycznej PAN znajdującego się przy ul. Kasprzaka 44/52 o całkowitej powierzchni 7.530 m2 w czasie od 1 sierpnia 2005 roku do 31 grudnia 2007 roku. Sprzątanie obejmować będzie: - codzienne: - zamiatanie i mycie podłóg, - odkurzanie dywanów i wykładzin, - mycie sanitariatów wraz z bieżącym myciem podłóg i glazury - ok. 140 m2, - ścieranie kurzu z biurek, stołów, telefonów, półek, czyszczenie popielniczek, - wyrzucanie śmieci, - kilka razy dziennie w miarę potrzeb - mycie korytarza i holu głównego oraz sprzątanie sanitariatów w budynku administracyjnym, - raz w tygodniu - mycie podłóg wraz z pastowaniem i froterowaniem, łącznie z aulą pokrytą wykładziną typu tarket (180 m2), - dwa razy w miesiącu: - mechaniczne mycie i konserwowanie holu głównego i korytarzy we wszystkich budynkach - ok. 1230 m2 - odkurzanie dużych kwiatów, - odkurzanie foteli w auli (192 szt.), - dwa razy w roku - pranie dywanów i wykładzin - ok. -600 m2, - raz do roku- na wiosnę - mycie okien (pow. 2300 m2) dostępne od wewnątrz. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: 01 - 224 Warszawa, ul. Kasprzaka 44/52. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń o całkowitej powierzchni 7530 m2. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.08.2005; data zakończenia: 31.12.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 11.000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wymagania stawiane wykonawcom. Pracownicy będą wyposażeni w: - odpowiedni sprzęt zmechanizowany w szczególności do czyszczenia i zabezpieczania podłóg z gresu i lastrika, - odpowiednie ubranie robocze zgodne z wymogami BHP, - odpowiednie środki czystości, Pracownicy będą odpowiednio przeszkoleni odnośnie ich praw i obowiązków, Pracowników będzie cechować: - dokładność i staranność w wykonywaniu czynności, - dyspozycyjność jednej osoby w godz. 800 - 1600 od poniedziałku do piątku, Codzienne sprzątanie odbywać się będzie do godz. 800 lub po godz. 1600 z wyjątkiem kasy (godziny sprzątania do ustalenia z kasjerką). Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 2. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków; 5. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy "Prawo zamówień publicznych"; 6. informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, w okresie ostatnich 12 miesięcy potwierdzona deklaracjami ZUS od maja 2004 do kwietnia 2005, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy to za cały ten okres, 7. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług o powierzchni sprzątanej powyżej 5000 m2, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, z podaniem, dat wykonania usługi i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. Wymagane jest przynajmniej jedno zamówienie o powierzchni sprzątanej conajmniej 5000 m2. 8. ważną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; Wymienione dokumenty mogą zostać przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dostarczone informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 1-8 . Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. W przypadku spełnienia ww. warunków przez większą liczbę wykonawców niż dopuszcza zamawiający zastosowana zostanie następująca punktacja: - w punkcie 1 za każde całkowite 10 lat prowadzenia działalności gospodarczej - 5 pkt. - w punkcie 6 za zatrudnienie w ciągu ostatnich 12 miesięcy średnio w przeliczeniu na pełne etaty: od 10-20 etatów -5 pkt.; od 20 - 40 etatów - 10 pkt.; powyżej 40 etatów -15 pkt. - w punkcie 7 za usługi o powierzchni sprzątanej powyżej 5000 m2 w ilości: od 2-5 - 5 pkt.; od 5-10 - 10 pkt.; powyżej 10 - 15 pkt. - w punkcie 8 za polisę OC o wartości powyżej 1.000.000 zł - 5 pkt.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 7. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 29.06.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.06.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.06.2005, godzina 13:00, Instytut Chemii Fizycznej PAN, Warszawa, ul. Kasprzaka 44/52.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 15.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.