eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa, nr postępowania 74/BłilI/05/JK/2003/005-710.03.07.02



Ogłoszenie z dnia 2005-06-20

POZYCJA 29058

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa, nr postępowania 74/BłilI/05/JK/2003/005-710.03.07.02 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Główna Policji, do kontaktów: Adam Królokowski, ul. Puławska 148/150, 02-624 Warszawa, tel. 022 6012102, fax 022 6011857, e-mail: mewa@policja.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Biuro Logistyki Policji Komendy Głównej Policji, Jadwiga Kęska, ul. Domaniewska 36/38, 02-542 Warszawa, tel. 022 6011642, fax 022 6011857, e-mail: j.keska@policja.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Biuro Logistyki Policji Komendy Głównej Policji, Kancelaria pokój nr 406, ul. Domaniewska 36/38, 02-542 Warszawa, tel. 022 601 26 60, fax 022 601 18 57. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa, nr postępowania 74/BłilI/05/JK/2003/005-710.03.07.02. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa i instalacja w jednostkach Policji 59 cyfrowych central telefonicznych i 118 systemów zasilania gwarantowanego z podziałem na cztery części: a) część I - dostawa i instalacja 29 central telefonicznych w jednostkach Policji na terenie województwa wielkopolskiego i zachodniopomorskiego; b) część II - dostawa i instalacja 16 central telefonicznych w jednostkach Policji na terenie województwa dolnośląskiego; c) część III - dostawa i instalacja 14 central telefonicznych w jednostkach Policji na terenie województwa kujawsko-pomorskiego; d) część IV - dostawa i instalacja 118 systemów zasilania w jednostkach Policji z województw: wielkopolskiego, zachodniopomorskiego, dolnośląskiego, kujawsko-pomorskiego, pomorskiego, śląskiego, małopolskiego, łódzkiego i mazowieckiego. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Dostawa sprzętu winna zostać zrealizowana do miejsc instalacji, wskazanych przez zamawiającego na terenie następujących województw: wielkopolskiego, zachodniopomorskiego, dolnośląskiego, kujawsko-pomorskiego, pomorskiego, śląskiego, małopolskiego, łódzkiego i mazowieckiego. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.57.00.00 - Urządzenia łączności Kod CPV wg słownika 2008: 32.57.00.00 - Urządzenia łączności Oryginalny kod CPV: 31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony będzie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia do sprawy numer 74/BŁiI/05/JK/2003/005-710.03.07.02, która zostanie przekazana wykonawcom zaproszonym do złożenia oferty. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 6;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 1. dla części I - 100 000,00 zł 2. dla części II - 85 000,00 zł 3. dla części III - 50 000,00 zł 4. dla części IV - 150 000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność za realizowany przedmiot umowy zostanie dokonana przelewem bankowym na rachunek wykonawcy w ciągu 45 dni od daty dostarczenia faktury wraz z podpisanym protokołem odbioru ilościowo-jakościowego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum). W takim przypadku ich wniosek musi spełniać następujące wymagania: 1. W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9. 2. Warunki udziału w postępowaniu muszą być spełnione przez wykonawców wspólnie. 3. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. Umocowanie musi zostać przedłożone oddzielnie wraz z wnioskiem. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 4. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 5. Przy składaniu wszelkich dokumentów przetargowych powołując się na wykonawcę w miejscu np. ,,nazwa i adres wykonawcy" należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy którzy: 1) spełniają warunki opisane w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 - z późn. zmianami), a także nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 cytowanej ustawy, 2) wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienia dot. systemów komutacyjnych, 3) posiadają oddziały/punkty serwisowe na terenie Polski odpowiedzialne za świadczenie usług serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, wykonawca musi przedstawić następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. Wymóg aktualności spełniać będzie również odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony wcześniej, ale potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie; 2) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u Pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku; 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku; 4) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania wniosku. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1), 3) i 4), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 oraz pkt 1 ppkt 2) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożone w myśl art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 - z późn. zm.). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż: - dla części I - 2 300 000,00 zł (słownie: dwa miliony trzysta tysięcy złotych) - dla części II - 1 800 000,00 zł (słownie: jeden milion osiemset tysięcy złotych) - dla części III - 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych) - dla części IV - 3 100 000,00 zł (słownie: trzy miliony sto tysięcy złotych). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat zamówień dot. systemów komutacyjnych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości brutto w złotych polskich, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wymienionych w nim zamówień. Alternatywna możliwość zależy od tego czy wykonawca ubiega się o zamówienie dla jednej części lub dla dwóch części. 2. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że wykonawca posiada wdrożony system zarządzania jakością ISO 9001 w zakresie zarządzania projektami związanymi z przedmiotem zamówienia. Do dokumentu należy załączyć kopię aktualnego certyfikatu ISO 9001. 3. Wykaz oddziałów/punktów serwisowych wykonawcy lub podwykonawcy na terenie Polski odpowiedzialnych za świadczenie usług serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Forma złożenia dokumentów. 1. Wymagane dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów bądź kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy zgodnie z wpisem do ewidencji działalności gospodarczej, rejestru lub zgłoszenia działalności gospodarczej, albo przez osobę/ osoby umocowane przez osoby uprawnione, przy czym umocowanie musi być załączone do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym i podpisanym przez tłumacza przysięgłego. 3. W przypadku gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób wówczas będzie żądał od wykonawcy przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. 4. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami należy złożyć w zaklejonej kopercie zaadresowanej: BIURO LOGISTYKI POLICJI KGP 02-542 Warszawa, ul. Domaniewska 36/38, pok. 406 i oznaczonej: "WNIOSEK O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W PRZETARGU OGRANICZONYM, NR SPRAWY 74/BŁiI/05/JK/2003/005-710.03.07.02" Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Zamawiający dokona oceny wniosków w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń załączonych do wniosku. 2. Zamawiający do składania ofert zaprosi 6 wykonawców, którzy uzyskają najwyższe oceny spełnienia tych warunków w oparciu o następujące kryteria: Lp. - Nazwa kryterium 1. Wartość wykonanych w okresie ostatnich trzech lat zamówień dot. systemów komutacyjnych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Sposób oceny: P = Tn / Tmax x 50 gdzie: P - ilość uzyskanych punktów Tn - wartość wszystkich zrealizowanych dostaw ocenianego wykonawcy Tmax - najwyższa wartość zrealizowanych dostaw spośród wszystkich wykonawców, którzy złożyli wnioski. Maksymalnie do uzyskania 50 punktów. Źródło informacji: wykaz wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie wymienionych w nim wdrożeń, o którym mowa w pkt. III.2.1.3).1). 2. Certyfikat ISO 9001 Posiadanie certyfikatu - 20 pkt Brak certyfikatu - 0 pkt. Do uzyskania 20 punktów. Źródło informacji: dokument, o którym mowa w pkt. III.2.1.3)2). 3. Liczba oddziałów punktów serwisowych wykonawcy lub zaproponowanego podwykonawcy na terenie Polski odpowiedzialnych za świadczenie usług serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Za brak punktów serwisowych - 0 pkt Za 1 do 3 punktów serwisowych - 5 pkt Za 4 do 7 punktów serwisowych - 10 pkt Powyżej 7 punktów serwisowych - 20 pkt Maksymalnie do uzyskania 20 pkt Źródło informacji : dokument o którym mowa w pkt III.2.1.3)3). UWAGA: W przypadku uzyskania jednakowej najwyższej liczby punktów przez więcej niż 6 wykonawców, zamawiający zaprosi do złożenia oferty wszystkich wykonawców, którzy uzyskali taką sama liczbę punktów. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg ograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 6. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 74/BŁiI/05/JK/2003/005-710.03.07.02. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 18.07.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 26.07.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak. Zamówienie w ramach projektu Phare 2003 - "Modernizacja policyjnych systemów komutacyjnych", nr projektu 2003/005-710.03.07.02. 4) Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający przewiduje zamówienie uzupełniające stanowiące nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 u Pzp 2. Zamawiający nie przewiduje przesyłania treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia drogą elektroniczną (internet lub e-mail). 5) Data wysłania ogłoszenia: 09.06.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1, 2, 3 dostawa i instalacja 59 cyfrowych central telefonicznych w jednostkach Policji na terenie wojewodztw: wielkopolskiego, zachodniopolskiego, dolnośląskiego, kujawsko-pomorskiego. 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.57.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa i instalacja central telefonicznych w jednostkach Policji na terenie wojewodztw: wielkopolskiego, zachodniopolskiego - 29 central; dolnośląskiego - 16 central; kujawsko-pomorskiego - 14 central. Wymagany termin realizacji - do 6 miesięcy od dnia podpisania umowy. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 dostawa i instalacja 118 systemów zasilania w jednostkach Policji z województw: wielkopolskiego, zachodniopomorskiego, dolnośląskiego, kujawsko-pomorskiego, pomorskiego, śląskiego, małopolskiego, łódzkiego i mazowieckiego. 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.25.30. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa i instalacja 118 systemów zasilania w jednostkach Policji na terenie województw: wielkopolskiego, zachodniopomorskiego, dolnośląskiego, kujawsko-pomorskiego, pomorskiego, śląskiego, małopolskiego, łódzkiego i mazowieckiego. Wymagany termin realizacji - do 6 miesięcy od dnia podpisania umowy. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.