eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłowice › Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego wraz z usługą serwisowo-materiałową

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-29

Mysłowice: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego wraz z usługą serwisowo-materiałową
Numer ogłoszenia: 290389 - 2008; data zamieszczenia: 29.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach , ul. Mikołowska 4a, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 032 2232721, faks 032 2232721.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslowice.pup.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego wraz z usługą serwisowo-materiałową.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego, nieużywanego i pochodzącego z bieżącej produkcji urządzenia wielofunkcyjnego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Mysłowicach wraz z usługą serwisowo-materiałową na dostarczone urządzenie w okresie udzielonej gwarancji 36 miesięcy. Urządzenie wielofunkcyjne musi posiadać stosowne certyfikaty (znak CE)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące 50.31.30.00 - Konserwacja i naprawa maszyn reprograficznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. Spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych
    b. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
    c. Dostarczą oświadczenia i dokumenty, których wykaz znajduje się w pkt 16 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    Aby Wykonawca mógł ubiegać się o udzielenie zamówienia musi spełnić wszystkie warunki zawarte w tym punkcie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
    b) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
    c) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
    d) Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia (załącznik nr 4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
    e) Oświadczenie dotyczące zawarcia umowy oraz okresu związania ofertą (załącznik nr 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
    f) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
    g) Stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zamieszczonego dokumentu w punkcie /f/ ,
    h) Aktualny certyfikat autoryzacji serwisowej i dealerskiej wystawiony przez Producenta lub generalnego przedstawiciela na Polskę urządzenia wielofunkcyjnego,
    i) Folder techniczny urządzenia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - cena usługi serwisowo-materiałowej - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslowice.pup.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWY URZĄD PRACY UL. MIKOŁOWSKA 4A 41-400 MYSŁOWICE.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2008 godzina 10:00, miejsce: POWIATOWY URZĄD PRACY UL. MIKOŁOWSKA 4A 41-400 MYSŁOWICE pok. nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.