Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-29
Mysłowice: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego wraz z usługą serwisowo-materiałową
Numer ogłoszenia: 290389 - 2008; data zamieszczenia: 29.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach , ul. Mikołowska 4a, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 032 2232721, faks 032 2232721.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslowice.pup.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego wraz z usługą serwisowo-materiałową.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego, nieużywanego i pochodzącego z bieżącej produkcji urządzenia wielofunkcyjnego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Mysłowicach wraz z usługą serwisowo-materiałową na dostarczone urządzenie w okresie udzielonej gwarancji 36 miesięcy. Urządzenie wielofunkcyjne musi posiadać stosowne certyfikaty (znak CE)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące 50.31.30.00 - Konserwacja i naprawa maszyn reprograficznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a. Spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych
b. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
c. Dostarczą oświadczenia i dokumenty, których wykaz znajduje się w pkt 16 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Aby Wykonawca mógł ubiegać się o udzielenie zamówienia musi spełnić wszystkie warunki zawarte w tym punkcie.. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
b) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
c) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
d) Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia (załącznik nr 4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
e) Oświadczenie dotyczące zawarcia umowy oraz okresu związania ofertą (załącznik nr 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
f) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
g) Stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zamieszczonego dokumentu w punkcie /f/ ,
h) Aktualny certyfikat autoryzacji serwisowej i dealerskiej wystawiony przez Producenta lub generalnego przedstawiciela na Polskę urządzenia wielofunkcyjnego,
i) Folder techniczny urządzenia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - cena usługi serwisowo-materiałowej - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslowice.pup.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWY URZĄD PRACY
UL. MIKOŁOWSKA 4A
41-400 MYSŁOWICE.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2008 godzina 10:00, miejsce: POWIATOWY URZĄD PRACY UL. MIKOŁOWSKA 4A 41-400 MYSŁOWICE pok. nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.