eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Rozbiórka istniejącego budynku mieszkalnego oraz budowa nowego budynku mieszkalnego jednorodzinnego z kancelarią leśniczego wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną w Reglu, gmina Ełk

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-29

Ełk: Rozbiórka istniejącego budynku mieszkalnego oraz budowa nowego budynku mieszkalnego jednorodzinnego z kancelarią leśniczego wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną w Reglu, gmina Ełk
Numer ogłoszenia: 290331 - 2008; data zamieszczenia: 29.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Ełk w Mrozach , Mrozy Wielkie 21, 19-301 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6202513, faks 087 6202513.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bialystok.lasy.gov.pl/elk/index.php?lang=pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL LP Nadleśnictwo Ełk.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbiórka istniejącego budynku mieszkalnego oraz budowa nowego budynku mieszkalnego jednorodzinnego z kancelarią leśniczego wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną w Reglu, gmina Ełk.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka budynku mieszkalnego i budowa nowego budynku mieszkalnego jednorodzinnego z kancelaria leśniczego wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną w Reglu, gmina Ełk, działka o nr geod. 535. W zakres zadania wchodzi: - Rozbiórka budynku mieszkalnego jednorodzinnego znajdującej się na terenie działki wraz z rozebraniem przyłączy i uporządkowaniem miejsca po rozbiórce - Wykonanie robót budowlanych związanych z budowa budynku leśniczówki w Reglu, gmina Ełk - działka nr geod. 535 wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną - sieć wodociągowa, kanalizacyjna i linia zasilająca kablowa nn - Zagospodarowanie terenu działki..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 12.000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - podstawa prowadzenia działalności gospodarczej ze wskazaniem przedmiotowego rodzaju działalności. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj doświadczenie w prowadzeniu robót budowlanych z okresu 3 lat poprzedzających złożenie oferty, udokumentowane przedstawieniem wykazu min. 5 zrealizowanych obiektów o wartości i charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia. c) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, tj. posiadają niezbędny do wykonania zamówienia sprzęt. d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zatrudniają osoby posiadające uprawnienia do obsługi sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia. Dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalnościach, oraz należącymi do izby inżynierów budownictwa; e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy); g) wnieśli wadium w wymaganej formie i wysokości. 2) Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku), b) szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót i kosztorysu (ślepego), c) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], e) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy ; f) oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; g) oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności; h) wykaz zrealizowanych w okresie 3 lat poprzedzających złożenie oferty robót odpowiadających wartością i zakresem zamówieniu wg zał. nr 7; i) dokumenty stwierdzające, że roboty będą prowadzone przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami oraz kopię zaświadczeń o przynależności tych osób do izby inżynierów budownictwa, wraz z wykazem tych osób - wg zał. nr 8; j) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada (dysponuje) wykonawca - wg zał. nr 9..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bialystok.lasy.gov.pl/elk/index.php?pid=elk_przet.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Ełk w Mrozach Mrozy Wielkie 21 19-301 Ełk 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2008 godzina 09:30, miejsce: siedziba Nadleśnictwa Ełk w Mrozach Mrozy Wielkie 21 19-301 Ełk 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.