eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pyskowice › Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Pyskowicach - adaptacja skrzydła wschodniego i modernizacja dachu

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-21

Ogłoszenie nr 29028 - 2017 z dnia 2017-02-21 r.

Pyskowice: Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Pyskowicach - adaptacja skrzydła wschodniego i modernizacja dachu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 351863-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 36467-2016; 366619-2016;


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pyskowice, krajowy numer identyfikacyjny 27625759300000, ul. ul. Strzelców Bytomskich  3, 44120   Pyskowice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 323 326 000, faks 323 326 002, e-mail przetargi@pyskowice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.pyskowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Pyskowicach - adaptacja skrzydła wschodniego i modernizacja dachu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GK.271.026.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn "Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Pyskowicach - adaptacja skrzydła wschodniego i modernizacja dachu". Zakres robót obejmuje w szczególności: 1. Rozebranie pokrycia z dachówki karpiówki - 454,51 m^2 2. Rozebranie rynien i rur spustowych - 115,20 m 3. Rozebranie obróbek blacharskich kominów, gzymsów, okapów itp - 129,04 m^2 4. Wymiana ołacenia dachu z impregnacją i izolacją - 481,25 m^2 5. Wywóz gruzu wraz z utylizacją - 31,56 m^3 6. Obróbki blacharskie gzymsów, okapów, kominów itp. z blachy tytanowo-cynkowej - 103,30 m^2 7. Pokrycie dachu nową dachówką karpiówką w koronkę - 481,25 m^2 8. Montaż rynien, rur spustowych z blachy tytanowo-cynkowej - 113,00 m 9. Rozebranie posadzek z desek, cementowych i lastrykowych - 531,46 m^2 10.Odbicie tynków wewnętrznych - 471,24 m^2 11.Wykonanie nowych tynków - 471,24 m^2 12.Przecieranie istniejących tynków wewnętrznych - 1 627,05 m^2 13.Malowanie ścian i sufitów farbami akrylowymi - 2 061,37 m^2 14.Wymiana starej stolarki okiennej o wymiarach 157x159 na stolarkę okienną z PVC dwuskrzydłową ze słupkiem stałym - kolor biały. Skrzydła okienne rozwieralno - uchylne - 18,00 kpl 15.Wymiana starej stolarki okiennej o wymiarach 157x159 na stolarkę okienną z PVC dwuskrzydłową ze słupkiem stałym - kolor biały. Skrzydła okienne rozwieralno - uchylne. Okna antywłamaniowe z szyba bezpieczną P4. - 18.00 kpl 16. Wymiana starej stolarki drzwiowej na drzwi płycinowe - 36,00 kpl 17. Wywóz gruzu wraz z utylizacją - 112,38 m^3 18. Montaż tablic bezpiecznikowych z wyposażeniem - 4,00 kpl 19. Zabudowa przewodów 5 x LgY10 - 56,00 m 20. Zabudowa przewodów 5 x LgY35 - 56,00 m 21. Zabudowa przewodów YDY 3x1,5 - 589,00 m 22. Zabudowa przewodów YDY 3x2,5 - 1 289,48 m 23. Montaż rury osłonowej czarnej BE 50 - 108,00 m 24. Montaż kanału kablowego DLP 50 x 105 z pokrywą - 311,00 m 25. Układanie w gotowych kanałach przewodów FTP 2x4x0,5 kat.6 - 1 117,20 m 26. Układanie w gotowych kanałach przewodów YTKSY 2x2x0,5 - 1 117,20 m 27. Montaż grzejników stalowych typu 33 K/500/0,92, 22 K/500/0,92,22 K/500/0,80, 22 K/500/0,72, 33 K/500/1,20, 22K/900/0,40, 22 K/500/0,60, 22K/500/1,20, 21 K/500/0,40, 22 K/500/1,00, 22K/500/0,52 wyposażone w zawory termostatyczne i głowice termostatyczne - 38,00 kpl Szczegółowy zakres robót precyzują załączone do SIWZ: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki nr 5 do SIWZ, przedmiary robót stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ, oraz projekt techniczny załącznik nr 8 Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załączniki nr 7 i 8 do SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją techniczną stanowiąca załączniki nr 7 i 8 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany sporządzić przed rozpoczęciem robót plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (zgodnie z wymogami ustawowymi). Ze względu na charakter obiektu, w którym będą prowadzone roboty remontowo - budowlane Zamawiający oczekuje od wykonawców doświadczenia w wykonywaniu powyższych robót w czynnych obiektach i uwzględnienie tego faktu w ofercie oraz zaleca się dokonanie wizji lokalnej na etapie przygotowania oferty

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45261000-4, 45421000-4, 45324000-4, 45430000-0, 45310000-3, 45314320-0, 45331100-7, 45400000-1, 45330000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT88754.25
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert8
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
zakład Usługowo-Budowlany DACHOLEP Jolanta Stańczak,  jolanta@data.pl,  ul. Ligonia 35/2,  47-224,  Kędzierzyn-Koźle,  kraj/woj. opolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 856214,08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 856214,08
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1176327,18
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.