eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › DOSTAWA AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH, SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 46/ichpw/2014.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-01

Zabrze: DOSTAWA AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH, SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 46/ichpw/2014.
Numer ogłoszenia: 290188 - 2014; data zamieszczenia: 01.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 144217 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla, ul. Zamkowa 1, 41-803 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2710041, faks 032 2710809.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH, SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 46/ichpw/2014..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów komputerowych, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania szczegółowo opisanych w załączniku nr 6 do SIWZ w ilościach określonych w załączniku nr 1a do SIWZ. 2.Zamówienie obejmuje dwie (2) części: Część I - Akcesoria komputerowe, sprzęt komputerowy oraz oprogramowanie, Część II - Rozszerzenie licencji programu - ANSYS Academic Research (task 1). 3.Zamawiający wymaga udzielenia na przedmiot zamówienia minimalnej gwarancji na okres: 3.1. Część I a)Monitor 24 cale - 36 m-cy od daty podpisania przez Strony bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego. b)Komputer do obliczeń ANSYS - 36 m-cy od daty podpisania przez Strony bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego. c)Komputer stacjonarny - 36 m-cy od daty podpisania przez Strony bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego. d)Monitor 22 cale - 36 m-cy od daty podpisania przez Strony bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego. e)Skaner ADF - 24 m-ce od daty podpisania przez Strony bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego. f)Dysk 2,5 cala przenośny nr 1 - 24 m-ce od daty podpisania przez Strony bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego. g)Notebook 1 - 36 m-cy od daty podpisania przez Strony bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego.. h)Ultrabook - 36 m-cy od daty podpisania przez Strony bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego.. i)Dysk archiwizacyjny - 24 m-ce od daty podpisania przez Strony bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego. j)Stacja dokująca USB 3.0 - 24 m-ce od daty podpisania przez Strony bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego. k)Mysz optyczna - 36 m-cy od daty podpisania przez Strony bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego. l)Zestaw Klawiatura - Mysz - 24 m-ce od daty podpisania przez Strony bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego. m)Tablet 1 - 24 m- od daty podpisania przez Strony bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego. n)Mysz bezprzewodowa - 36 m-cy od daty podpisania przez Strony bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego. o)Dysk 2,5 cala przenośny nr 2 - 24 m-ce od daty podpisania przez Strony bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego. p)Urządzenie wielofunkcyjne - 24 m-ce od daty podpisania przez Strony bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego. q)Switch - 24 m-ce od daty podpisania przez Strony bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego. r)Notebook 2 - 36 m-cy od daty podpisania przez Strony bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego. s)klawiatura USB - 24 m-ce od daty podpisania przez Strony bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego. t)Tablet 2 - 36 m-cy od daty podpisania przez Strony bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego. u)Notebook 3 - 36 m-cy od daty podpisania przez Strony bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego. 4.Oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane w 2014 r. 5.Urządzenia muszą być kompletne, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego. 6.Produkty muszą być dostarczone do Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 7.W cenie oferty powinny być uwzględnione wszelkie koszty dostawy m.in. opakowanie, ubezpieczenie, transport (wraz z wniesieniem do siedziby Zamawiającego). 8.Wykonawca będzie dokonywał napraw gwarancyjnych w miejscu użytkowania urządzenia chyba, że rodzaj uszkodzenia będzie wymagał naprawy w siedzibie Wykonawcy. Przewóz do i z miejsca naprawy następuje na koszt i ryzyko Wykonawcy. 9.Wykonawca powinien zapewnić serwis gwarancyjny zlokalizowany w Polsce, wykonywany przez autoryzowanego przedstawiciela producenta. 10.Wykonawca zapewnia czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki maksymalnie 48 h. Przez czas reakcji serwisu rozumie się czas przystąpienia grupy serwisowej Wykonawcy do usuwania usterki lub awarii urządzenia po jej zdiagnozowaniu, liczony od chwili jej zgłoszenia. 11.Wraz z dostawą produktów Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia: kart gwarancyjnych, deklaracji zgodności jeżeli są one wymagane prawem, instrukcji obsługi w języku polskim. 12.Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie na Części II, zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu umowy licencyjnej w języku polskim w dniu zawarcia umowy. 13. Oferowany komputer stacjonarny musi posiadać/spełniać: 13.1. Certyfikat, potwierdzający poprawną współpracę oferowanego modelu komputera z systemem operacyjnym Windows 7 , 13.2. Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu, 13.3. wymogi normy Energy Star 5.0., 13.4. deklarację zgodności i oznakowanie CE, 13.5. kryteria środowiskowe, w tym: zgodność z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych, zgodność z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 g, 13.6. głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosząca maksymalnie 22 dB, 13.7.moduł konstrukcji obudowy w jednostce centralnej komputera powinien pozwalać na demontaż kart rozszerzeń i napędów bez konieczności użycia narzędzi (wyklucza się użycia wkrętów, śrub motylkowych), 13.8. obudowa w jednostce centralnej musi być otwierana bez konieczności użycia narzędzi (wyklucza się użycie standardowych wkrętów, śrub motylkowych), 13.9. obudowa musi umożliwiać zastosowanie zabezpieczenia fizycznego w postaci linki metalowej (złącze blokady Kensingtona) oraz kłódki (oczko w obudowie do założenia kłódki). Obudowa musi być wyposażona w zamek który nie wystaje poza obrys obudowy. 14.Oferowany Notebook musi posiadać/spełniać: 14.1. Certyfikat ISO 9001 dla producenta komputera obejmujący proces projektowania i produkcji, 14.2. Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu, 14.3. Certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanego modelu komputera z systemem operacyjnym Windows 7 32bit i 64bit, 14.4. deklarację zgodności i oznakowanie CE, 14.5. kryteria środowiskowe, w tym: zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych, zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 g., 14.6. wymogi normy EnergyStar 5.0. 15. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony Załącznik nr 1a do SIWZ - Formularz cenowy. 16. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych na dostarczony przedmiot zamówienia. 17. Przedmiot zamówienia będzie realizowany po cenach określonych w ofercie. 18. Produkty w opisach których zostały użyte znaki towarowe można zastąpić produktami równoważnymi. 18.1. W wypadku zastosowania produktu równoważnego Wykonawca powinien wykazać równoważność w stosunku do produktu wskazanego w SIWZ, w formie pisemnej. 18.2. Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna oferowany przedmiot zamówienia o parametrach spełniających minimalne parametry podane w załączniku nr 6 do SIWZ. 18.3. W przypadku równoważnego przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dołączyć do oferty dane umożliwiające jego porównanie z parametrami odpowiedniej pozycji z opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: POIG.01.01.02-24-017/08, tytuł Inteligentna koksownia spełniająca wymagania najlepszej dostępnej techniki w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013, Priorytet 1-Badania i rozwój nowoczesnych technologii, Działanie 1.1-Wsparcie badań naukowych dla budowy gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 1.1.2-Strategiczne programy badań naukowych i prac rozwojowych, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i publicznych środków krajowych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Akcesoria komputerowe, sprzęt komputerowy oraz oprogramowanie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARKUS Marta Węgiel-Mandrak, Artur Mandrak s.c., ul. Reymonta 14, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 134256,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 171646,50

  • Oferta z najniższą ceną: 119001,27 / Oferta z najwyższą ceną: 171646,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Rozszerzenie licencji programu -ANSYS Academic Research (task 1)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MESCO Biuro Usług Inżynieryjnych Mariusz Gorol, ul. Górnicza 20a, 42-600 Tarnowskie Góry, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71245,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 96984,27

  • Oferta z najniższą ceną: 96984,27 / Oferta z najwyższą ceną: 104500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.