eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Rozbudowa infrastruktury bezpieczeństwa serwer logów poprawienie wydajności dotychczasowych serwerów sieciowych WUP w Kielcach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-07

Kielce: Rozbudowa infrastruktury bezpieczeństwa serwer logów poprawienie wydajności dotychczasowych serwerów sieciowych WUP w Kielcach
Numer ogłoszenia: 290171 - 2011; data zamieszczenia: 07.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach , ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641600, faks 041 3641666.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wup.kielce.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu województwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa infrastruktury bezpieczeństwa serwer logów poprawienie wydajności dotychczasowych serwerów sieciowych WUP w Kielcach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja oprogramowania do zarządzania rejestrami zdarzeń (logami). Wymagania minimalne: Oprogramowanie musi zbierać dane w czasie rzeczywistym i rejestrować minimum 500 zdarzeń na sekundę. Musi istnieć możliwość zwiększenia szybkości rejestracji do minimum 7500 zdarzeń na sekundę. Oprogramowanie musi umożliwiać budowę systemu rozproszonego (rozproszenie lokalizacji, rozproszenie serwerów i usług oraz urządzeń sieciowych). Oprogramowanie musi posiadać architekturę modułową. Logika systemu odpowiedzialna za przetwarzanie danych pochodzących z wybranego źródła danych (filtrowanie, normalizowanie) musi być umieszczona w oddzielnym module w celu uproszczenia procesu aktualizacji. Oprogramowanie musi zapewnić prawidłowe zbieranie, gromadzenie oraz przechowywanie danych pochodzących z następujących źródeł: usługa syslog, tekstowe pliki logów aplikacyjnych, protokół SNMP, bazy danych (JDBC), protokół SDEE, Windows Event (WMS). Oprogramowanie musi zapewniać pobieranie zdarzeń bezpośrednio z: MS Active Directory, MS SQL Server, SUSE Linux Enterprise Server, Novell Open Enterprise Server, Novell iManager, przełączników Cisco, UTM Fortigate (powyższe systemy znajdują się na wyposażeniu Zamawiającego). Oprogramowanie musi mieć zaimplementowaną obsługę protokołu syslog, która umożliwia zbieranie informacji (logów) z wybranych urządzeń i systemów, bądź też może służyć za serwer syslog, dla tych urządzeń lub systemów. Zarządzanie źródłami danych powinno odbywać się poprzez interfejs webowy lub z poziomu dedykowanej aplikacji. Aplikacja zarządzająca musi prawidłowego działać na platformach Windows oraz Linux. Dane zbierane przez oprogramowanie muszą być składowane bezpośrednio w lokalnym systemie plików serwera. Dane gromadzone przez oprogramowanie, do momentu zapisania w systemie plików, muszą być buforowane. Dane muszą być przechowywane w formacie skompresowanym w celu optymalnego wykorzystania przestrzeni dyskowej. Oprogramowanie musi wspierać składowanie danych archiwalnych w sieciowych systemach plików dostępnych poprzez CIFS, NFS lub na urządzeniach SAN. Oprogramowanie musi posiadać zarządzalny moduł retencji danych umożliwiający ustawianie minimalnej i maksymalnej liczby dni przechowywania danych w systemie. Dla specyficznych zdarzeń powinna być możliwość odrębnego określenia powyższych parametrów. Oprogramowanie musi umożliwiać kontrolę wykorzystania lokalnej przestrzeni dyskowej. W przypadku wypełnienia dostępnej lokalnej przestrzeni dyskowej danymi oprogramowanie powinno umożliwiać automatyczne inicjowanie transferu danych na dostępne dyski sieciowe. Oprogramowanie musi dostarczać informacje na temat aktualnego wykorzystania lokalnej przestrzeni dyskowej oraz sieciowej przestrzeni dyskowej. Oprogramowanie musi mieć zaimplementowaną funkcję przeszukiwania zgromadzonych danych. Mechanizm wyszukiwania musi mieć dostęp do wszystkich przestrzeni dyskowych (lokalnej, sieciowej) zdefiniowanych w systemie. Mechanizm wyszukiwania musi potrafić przeszukać dane zgromadzone na lokalnym dysku oraz dyskach sieciowych według zadanych kryteriów takich jak: nazwa zdarzenia, nazwa źródła zdarzenia, adres sieciowy (IP) źródła zdarzenia, priorytet zdarzania. Mechanizm wyszukiwania musi wspierać architekturę rozproszoną - wyszukiwanie na innych serwerach wchodzących w skład systemu. Oprogramowanie musi oferować możliwość eksportu wyników wyszukiwania do pliku w formacie CSV. Oprogramowanie musi oferować funkcję zapisywania rezultatów wyszukiwania jako: - szablon raportu wyszukiwania, - regułę, która może stanowić podstawę do wyzwalania akcji w systemie, - definicję (polisę) dla retencji danych. Oprogramowanie musi mieć możliwość generowania raportów (przynajmniej w formacie PDF) na podstawie zgromadzonych danych. Funkcja generowania raportu musi mieć możliwość określenia: - nazwy roboczej generowanego raportu, - momentu uruchomienia generatora raportu, - zakresu dat, który będzie podstawą do przeszukania danych i wygenerowania raportu, - adresu email, na który będzie wysłany raport. Oprogramowanie musi zapewnić dostęp do listy (historii) wygenerowanych raportów. Oprogramowanie musi dostarczyć możliwość cyklicznego (codziennie, raz w tygodniu, raz w miesiącu, w określonych dniach) generowania raportów. Definicje raportów muszą być dostarczane w formie modułów dodawanych do systemu. Oprogramowanie musi posiadać zaimplementowany mechanizm aktualizacji modułów lub szablonów raportów oraz umożliwiać tworzenie niestandardowych raportów. Oprogramowanie powinno umożliwiać eksport definicji raportów. Oprogramowanie musi posiadać możliwość zdefiniowania reguł, na podstawie których zostaną wykonanie określone działania. Reguły muszą być tworzone na podstawie informacji zawartych w danych o zdarzeniach (np. nazwa zdarzenia, adres źródłowy zdarzenia, nr portu usługi itp). Oprogramowanie musi umożliwiać dodanie wielu akcji (skryptów) do pojedynczej reguły. Oprogramowanie musi posiadać funkcjonalność definiowania zakresu uprawnień (ról), które pozwalają użytkownikom na wykonanie określonych działań w systemie. Oprogramowanie musi zawierać predefiniowane role. Oprogramowanie musi umożliwiać zarządzanie rolami. Oprogramowanie musi umożliwiać zarządzanie kontami użytkowników, a konta muszą być przypisywane do ról. Oprogramowanie musi umożliwiać samodzielne dopisanie modułów przetwarzających i filtrujących dane dla niestandardowych aplikacji lub usług. Oprogramowanie musi prawidłowo funkcjonować w środowisku zwirtualizowanym VMware Server ESX 4.0 posiadanym przez Zamawiającego. Oprogramowanie musi posiadać roczną asystę techniczną producenta obejmującą: nowe wersje oprogramowania udostępnione w trakcie trwania asysty, poprawki do oprogramowania, pomoc techniczną świadczoną drogą elektroniczną w trybie 12x5. Gwarancja 12 miesięcy, czas reakcji serwisowej 8 godzin. Modernizacja środowiska wirtualnego: 1) Dostawa 6 kompletów pamięci HP 8GB FBD PC2-5300 2x4GB LP Kit (466440-B21) i ich instalacja w trzech serwerach HP Proliant BL460. Objęte 24 miesięczną gwarancją. 2) Dostawa1 szt. subskrypcji-Basic Support-Subscription VMware vSphere Essentials Plus Bundle for 1 year. Wartość zamówienia jest niższa od równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 72.51.42.00 - Usługi rozbudowy systemów komputerowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia. Na potwierdzenie należy złożyć wykaz dostaw zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ według formuł spełnia/nie spełnia oraz dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w pkt III.4 ogłoszenia oraz Rozdziale I, Dział III, ust. 5 SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ według formuły spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony Formularz oferty, zgodny z wzorem zawartym w SIWZ. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych, ze wskazaniem zakresu czynności do jakich podejmowania pełnomocnik jest uprawniony. Informacja ws. skorzystania przez Wykonawcę z możliwości powierzenia wykonania zamówienia lub jego części podwykonawcom, oraz wskazania zakresu prac w obrębie zamówienia, którego wykonanie powierzy podwykonawcom

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana wynagrodzenia za wykonanie zamówienia - w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wup.kielce.pl/bip2/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach, ul. Witosa 86, 25-561 Kielce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach - Sekretariat, ul. Witosa 86, 25-561 Kielce.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.