eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawa Mazowiecka › Dostawa 2 sztuk ambulansów specjalistycznych typu C z wyposażeniem medycznym i zabudową przedziału medycznego w ramach leasingu operacyjnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-24

Rawa Mazowiecka: Dostawa 2 sztuk ambulansów specjalistycznych typu C z wyposażeniem medycznym i zabudową przedziału medycznego w ramach leasingu operacyjnego
Numer ogłoszenia: 290068 - 2009; data zamieszczenia: 24.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Warszawska 14, 96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie, tel. 046 8142472 w. 197, faks 046 8142474.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatrawski.pl Menu: Instytucje - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 2 sztuk ambulansów specjalistycznych typu C z wyposażeniem medycznym i zabudową przedziału medycznego w ramach leasingu operacyjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełen zakres zamówienia obejmuje dostawę 2 sztuk ambulansów specjalistycznych typu C z wyposażeniem medycznym i zabudową przedziału medycznego w ramach leasingu operacyjnego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.41.00 - Pojazdy pogotowia .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagane wadium do postępowania: 11 890,00 PLN. Wadium należy wnieść na rachunek zamawiającego (w formie pieniężnej): PKO BP O/Skierniewice nr: 54102045800000120200682195 lub w formach dopuszczonych w ustawie Prawo zamówień publicznych - przed terminem składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z wymogami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia do postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca załącza następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Wypełniony Formularz Oferty - Zał. nr 1 do SIWZ, 2) Opis przedmiotu zamówienia i wymagania techniczne oferowanych ambulansów Sanitarnych - Zał. nr 2 do SIWZ, 3) Oświadczenie o podwykonawcach - Zał. nr 4 do SIWZ., 4) Zatwierdzony Projekt umowy - Zał. nr 5 do SIWZ, 5) Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - Zał. nr 3 do SIWZ, 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy wystawioną, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 11)Aktualną ( ważna na czas trwania realizacji zamówienia) polisa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia: 12) Świadectw homologacji oferowanych ambulansów (samochody bazowe wraz z zabudową specjalistyczną) wydane na podstawie przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury, 13) Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczony sprzęt medyczny odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. deklaracje lub certyfikat zgodności CE zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych, 14) Folderów ze zdjęciami: 1) kompletnego ambulansu z uwidocznieniem nadwozia z zewnątrz oraz wnętrza przedziału medycznego, 2) noszy głównych z transporterem i podstawą 15) Potwierdzenia wykonanego testu zderzeniowego całego nadwozia ambulansu, wystawionego przez niezależną notyfikowaną jednostkę badawczą, 16) Deklarację zgodności CE na elementy instalacji tlenowej, punkty poboru gazu, przepływomierz i reduktory, 17) Potwierdzenie wykonanych pozytywnie badań przeciążeniowych dla lawety pod nosze główne, 18)Deklaracja zgodności CE na elementy instalacji próżniowej, punkt poboru, regulator podciśnienia, Ponadto: 19) dowód wniesienia wadium, 20) projekt umowy leasingu operacyjnego z uwzględnieniem warunków zamawiającego - załącznik nr 1siwz do Formularza Ofertowego oraz załącznik nr 6 siwz wraz z oferowanym harmonogramem spłat leasingowych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatrawski.pl Menu: Instytucje - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 96 - 200 Rawa Mazowiecka, ul. Warszawska 14 lub pobrać ze strony internetowej, o której mowa w pkt. IV.3.1 ogłoszenia.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 96 - 200 Rawa Mazowiecka, ul. Warszawska 14 Sekretariat SP ZOZ.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.