eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zaklików › Udzielenie kredytu długoterminowego Gminie Zaklików na pokrycie planowanego deficytu w budżecie oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-15

Zaklików: Udzielenie kredytu długoterminowego Gminie Zaklików na pokrycie planowanego deficytu w budżecie oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Numer ogłoszenia: 290067 - 2010; data zamieszczenia: 15.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 305606 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Zachodnia 15, 37-470 Zaklików, woj. podkarpackie, tel. 015 8738476, faks 015 8738324.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego Gminie Zaklików na pokrycie planowanego deficytu w budżecie oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu wysokości 4.500.000,00 zł (słownie: cztery miliony pięćset tysięcy złotych) przeznaczonego na pokrycie planowanego deficytu w budżecie oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. 2. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 2.1 Waluta kredytu : złoty polski (PLN) 2.2. Całkowite uruchomienie kredytu nastąpi w ciągu 3 dni od daty podpisania umowy. 2.3. Harmonogram spłat kredytu: L.p. Termin spłaty Kwota /zł/ 1 rata 31.03.2011 500.000,00 2 rata 30.06.2011 500.000,00 3 rata 30.09.2011 500.000,00 4 rata 31.12.2011 500.000,00 5 rata 30.06.2012 500.000,00 6 rata 30.06.2013 500.000,00 7 rata 30.06.2014 500.000,00 8 rata 30.06.2015 500.000,00 9 rata 30.06.2016 500.000,00 2.4. Spłata odsetek w okresach miesięcznych na podstawie zawiadomienia przez Bank. 2.5. Oprocentowanie kredytu Bank stosować będzie na podstawie stawki bazowej WIBOR dla depozytów 1M ustalone z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego okres obliczeniowy powiększony o marżę M Wykonawcy, stałą w okresie kredytowania (obowiązywania umowy). 2.6. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy (zastrzeżenie możliwości przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów). O zmianie terminu spłaty kredytu zamawiający poinformuje w formie pisemnej wykonawcę. 2.7. Zamawiający zastrzega sobie, że od przyznanego kredytu bank nie pobierze żadnej prowizji od kredytu, tj.: - prowizji przygotowawczej - prowizji od przyznanego kredytu - prowizji od wcześniejszej spłaty kredytu. Ponadto bank nie będzie pobierał opłat dodatkowych nie wynikających bezpośrednio z umowy i przedłożonej oferty. 2.8. Kredyt będzie zabezpieczony w formie weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową. 3. Uchwała RIO w sprawie opinii o możliwości spłaty kredytu zostanie udostępniona przed podpisaniem umowy. 4. Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu w całości lub w części bez ponoszenia dodatkowych kosztów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy Ziemi Kraśnickiej w Kraśniku, ul. Ogrodowa 5, 23-200 Kraśnik, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 615156,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 525172,60

  • Oferta z najniższą ceną: 525172,60 / Oferta z najwyższą ceną: 525172,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.