eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miastko › Przebudowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku Urzędu Miejskiego w Miastku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-24

Miastko: Przebudowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku Urzędu Miejskiego w Miastku
Numer ogłoszenia: 289806 - 2009; data zamieszczenia: 24.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miastko , ul. Grunwaldzka 1, 77-200 Miastko, woj. pomorskie, tel. 059 8572081, faks 059 8572368.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku Urzędu Miejskiego w Miastku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania obejmująca demontaż istniejącego układu c.o. - przewodów z rur stalowych, grzejników, węzła cieplnego wraz z armaturą regulacyjną; montaż kompletnego nowego układu instalacji c.o. pompowego o parametrach 90/70 stopni Celsjusza w układzie zamkniętym zasilanym z miejskiej sieci ciepłowniczej, przewody z rur miedzianych zgodnie z dokumentacją projektową składającego się z czterech obiegów grzewczych wraz z węzłem cieplnym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 Pzp Zamawiający żąda od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wniesienia wadium w kwocie 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 15 września 2009r. do godz. 12:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu musi być wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - PKO BP O/Miastko, nr 97 1020 4708 0000 7102 0004 4362. Wniesione w ten sposób wadium będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie tj. do dnia 15 września 2009r. do godz. 12:00 znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Uwaga: Niedopuszczalna jest forma gotówkowej wpłaty w kasie Urzędu Miejskiego w Miastku. Z treści dokumentów odnoszących się do dopuszczalnych form wniesienia wadium wskazanych w pkt. 2-5 winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie Zamawiającego zgłoszone w okresie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a i ust. 5 Pzp. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium jeżeli: a) upłynie termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) unieważniono postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia; d) złożony został wniosek przez Wykonawcę: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; - który został wykluczony z postępowania; -którego oferta została odrzucona. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami , jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, oraz w przypadku wystąpienia przesłanek wynikających z art. 46 ust. 4a Pzp (brak odpowiedzi na wezwanie ws. uzupełnienia dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III.2.).1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą spełnianie następujących warunków wywodzących się z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z poźn. zm.) zamieszczonych w ogłoszeniu i określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie upoważniającym wykonawcę do ubiegania się o udzielenie i realizację zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj.: w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali (zakończyli) jako Wykonawca lub Podwykonawca nie mniej niż jedną robotę budowlaną ( w ramach jednorazowo udzielonego zamówienia) w zakresie branży sanitarnej odpowiadającej swym rodzajem niniejszemu zamówieniu lub zbliżonej polegającej na budowie, przebudowie, remoncie instalacji, sieci: centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, gazowej o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN netto (słownie sto tysięcy złotych); 3) dysponują potencjałem technicznym niezbędnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do jego udostępnienia; 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy, w zakresie instalacji sanitarnych, która posiada odpowiednie dla tego zadania uprawnienia budowlane o specjalności sanitarnej, będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia; 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a) posiadają dostęp lub dysponują środkami finansowymi w kwocie nie mniejszej niż 100,00 tys. PLN (słownie: sto tysięcy złotych); b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. PLN (słownie: sto tysięcy złotych) na czas wykonania zamówienia; 6) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.; 7) zgodnie z art. 44 Pzp złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i żądane dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. III.2.).2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Pzp. wymagane warunki muszą spełniać w sposób następujący: 1) określone w pkt.: 1, 2, 3, 4, 5 i 7 powinny być być spełnione łącznie; 2) określone w pkt. 6 powinny być spełnione przez każdego z wykonawców oddzielnie. III.2.).3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przez Wykonawców wymaganych warunków będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach lub oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści tych dokumentów lub oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że wymagane warunki Wykonawca spełnia. Na podstawie art. 26 ust. 3 Pzp Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń (lub złożone zawierają błędy), lub nie złożyli pełnomocnictw (lub złożone są wadliwe) do ich złożenia w wyznaczonym terminie. W przypadku braku odpowiedzi na wezwanie o uzupełnienie dokumentów, na podstawie przesłanek wynikających z art. 46 ust. 4a Pzp Zamawiający zatrzyma wadium Wykonawcy wraz z odsetkami. Nie spełnienie chociażby jednego z wymaganych warunków w tym ze względu na brak uzupełnienia przez Wykonawcę dokumentów lub oświadczeń zgodnie z wezwaniem Zamawiającego spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert ważnych i nie podlegających odrzuceniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu wymienionych w ogłoszeniu i określonych w części 7.0. siwz oraz formalnej poprawności oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujące dokumenty lub oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający nie mniej niż jedną robotę budowlaną ( w ramach jednorazowo udzielonego zamówienia) w zakresie branży sanitarnej odpowiadającej swym rodzajem niniejszemu zamówieniu lub zbliżonej, polegającej na budowie, przebudowie, remoncie instalacji, sieci: centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, gazowej o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN netto (słownie sto tysięcy złotych); 3) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych zamieszczonych w wykazie wykonanych robót, za które można przyjąć: referencje, rekomendacje, listy polecające oraz inne dokumenty, z których treści jasno wynika, iż wskazane roboty budowlane wykonano należycie - wystawione przez Zamawiających udzielających zamówień na wskazane roboty; Uwaga: Z załączonych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie, musi jednoznacznie wynikać, że odnoszą się do robót budowlanych wyszczególnionych w wykazie. Brak udokumentowania należytego wykonania wymienionych w wykazie robót budowlanych skutkować będzie nie spełnieniem warunku, a w konsekwencji wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem jego oferty; 4) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia - w przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje własnym potencjałem technicznym; 5) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zawierający co najmniej wskazanie osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy; 6) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób niezbędnych do wykonania zamówienia - w przypadku gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował (jako udostępnione przez inne podmioty); 7) kserokopię uprawnień do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w branży sanitarnej upoważniających do pełnienia funkcji kierownika budowy podczas realizacji zamówienia wraz z zaświadczeniem potwierdzającym przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa ważne na dzień wyznaczony do składania ofert - osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy; 8) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 100,00 tys. PLN (sto tysięcy złotych) wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Uwaga: Zaświadczenie z banku pokazujące obroty na rachunku nie będzie uznane przez Zamawiającego za informację o posiadanych przez Wykonawcę środkach finansowych; 9) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100,00 tys. PLN; Uwaga: Polisa załączona do oferty powinna być aktualna (ważna) na dzień wyznaczony do składania ofert. W przypadku wygaśnięcia ważności polisy lub innego dokumentu po terminie wyznaczonym do składania lecz przed zawarciem umowy, Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest do przedłożenie nowej ważnej polisy lub innego dokumentu obejmującego cały okres realizacji zamówienia najpóźniej w dniu wyznaczonym na zawarcie umowy - przed jej podpisaniem. Nie przedłożenie w/w dokumentów w opisanych okolicznościach będzie traktowane przez Zamawiającego jako odstąpienie przez Wykonawcę od zawarcia umowy; 10) oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 Pzp; 11) oświadczenie Wykonawcy stosownie do art. 44 Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 Pzp. 2. Informacja o pozostałych dokumentach, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) dowód wniesienia wadium: a) jeżeli wniesiono w pieniądzu - do oferty zaleca się dołączyć dowód zrealizowania przelewu w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; b) jeżeli wniesiono w innej dopuszczalnej formie - do oferty należy dołączyć oryginał właściwego dokumentu; 2) pełnomocnictwo osób/y uprawnionej do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty; 3) dokument, w którym wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. na podstawie umowy konsorcjalnej, działalności prowadzonej w formie spółki cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z którego wynika, że zostało ono udzielone przez każdego z Nich (podpisany przez wszystkich wykonawców) - w formie oryginału, w przypadku wyboru oferty tych Wykonawców, Zamawiający przed zawarciem umowy ws. zamówienia publicznego będzie żądał umowę regulującą ich współpracę; 4) kosztorys ofertowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.miastko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Miastku, ul. Grunwaldzka 1 , 77-200 Miastko (p. nr 17). Płatność w kwocie 65,00 zł (brutto) - dotyczy wersji papierowej przekazanej na wniosek wykonawcy..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Miastku, ul. Grunwaldzka 1, 77-200 Miastko p. nr 19 (I piętro - sekretariat burmistrza). Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 15 września 2009r. o godz.12:15, pokój nr 6 w tut. Urzędzie..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.