eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Selektywna zbiórka odpadów komunalnych w systemie pojemnikowym na terenie gminy Opole w 2009r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-01-27

Opole: Selektywna zbiórka odpadów komunalnych w systemie pojemnikowym na terenie gminy Opole w 2009r.
Numer ogłoszenia: 28969 - 2009; data zamieszczenia: 27.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 354993 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opole Urząd Miasta Opola, Rynek-Ratusz, Opole, woj. opolskie, tel. 077 451 19 21, 077 451 19 22, faks 0 77 454 98 44.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Selektywna zbiórka odpadów komunalnych w systemie pojemnikowym na terenie gminy Opole w 2009r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Odbiór selektywnie zebranych odpadów oraz obsługa, ustawienie i bieżące naprawy, konserwację, mycie oraz ubezpieczenie pojemników przekazanych w użyczenie oraz utrzymanie czystości wokół pojemników i opróżnianie 35 zestawów pojemników wg następującego harmonogramu: a) selektywna zbiórka tworzyw sztucznych i papieru: miesiące - V-X - wywóz raz w tygodniu miesiące - XI-IV - wywóz co 2 tygodnie b) selektywna zbiórka szkła białego i kolorowego : miesiące - V-X - wywóz co 2 tygodnie, miesiące - XI-IV - wywóz co 4 tygodnie. c) łączna ilość opróżnień w 2009r. powinna wynosić: dla tworzyw sztucznych i papieru - 39 razy każdy pojemnik dla szkła białego i kolorowego - 18 razy każdy pojemnik 2. Naklejenie35 szt. informacji o terminach wywozu zawartości pojemników na każdym zestawie . 3. Bezpłatna wymiana na czas trwania umowy 35 sztuk pojemników przeznaczonych do zbierania szkła białego na pojemniki przeznaczone do zbierania makulatury. 35 sztuk pojemników przeznaczonych do zbierania szkła białego Zleceniobiorca może wykorzystać wyłącznie na terenie gminy Opole. 4. Dbanie o czystość w promieniu 3m wokół zestawu pojemników w trakcie każdorazowego opróżniania. 5. Dbanie o czystość pojemników, mycie pokryw i pojemników przez Zleceniobiorcę należy wykonać przynajmniej raz w każdym kwartale. 6. Przyjęcie w użyczenie 140 pojemników, będących własnością Gminy Opole na czas trwania umowy. Ubezpieczenie tych pojemników oraz dokonywanie bieżących napraw i konserwacji. 7. Ustawienie w miejscach uzgodnionych z Zleceniodawcą 35 zestawów 4 pojemnikowych przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów 8. Przesyłanie Zleceniodawcy raz w miesiącu łącznie z fakturą wykazu ilości selektywnie zebranych odpadów do 15 dnia następnego miesiąca z podziałem na czyste odpady selektywnie zebrane i odpady zmieszane, które powinny być zdeponowane na Miejskim Składowisku Odpadów przy ul. Podmiejskiej 69 w Opolu. 9. Przesłanie Zleceniodawcy do 30 stycznia 2009r. zbiorczego zestawienia ilości odpadów selektywnie zebranych z uwzględnieniem ilości odpadów przekazanych do recyklingu oraz ilości odpadów, które zostały zdeponowane na składowisku odpadów w Opolu łącznie z kserokopiami dokumentów potwierdzających recykling. 10. Wywożenie na zgłoszenie telefoniczne Zleceniodawcy zawartość pojemników w przypadku gdy zapełnią się przed datą wywozu z harmonogramu. 11. Umieszczanie informacji na wszystkich dokumentach obrotu odpadami o pochodzeniu ich z terenu Gminy Opole..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.11.00 - Usługi gromadzenia stałych odpadów miejskich .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 75000.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.01.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMONDIS OPOLE Sp. z o.o., Al. Przyjaźni 9, 45-573 Opole, kraj/woj. opolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 80256,16
  • Oferta z najniższą ceną: 80256,16 oferta z najwyższą ceną: 80256,16
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.