Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-12
Białystok: Sukcesywne wykonywanie i dostarczanie pieczątek dla jednostek organizacyjnych na terenie działania CI OR w Białymstoku (rejon Białystok, Łomża, Suwałki)
Numer ogłoszenia: 28958 - 2008; data zamieszczenia: 12.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska Oddział Regionalny Centrum Infrastruktury w Białymstoku, ul. I Armii WP 7A, 15-100 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6623496, fax 085 6623544.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne wykonywanie i dostarczanie pieczątek dla jednostek organizacyjnych na terenie działania CI OR w Białymstoku (rejon Białystok, Łomża, Suwałki).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne wykonywanie i dostarczanie pieczątek dla jednostek organizacyjnych na terenie działania CI OR w Białymstoku (rejon Białystok, Łomża, Suwałki) to jest do: - Działu Administracji Majątkiem Ruchomym i Obsługi Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Białymstoku, 15--100 Białystok, ul. I Armii Wojska Polskiego 7A; - Wydziału Terenowego Administracji, Zaopatrzenia i Zarządzania Nieruchomościami w Łomży Centrum Infrastruktury, 18-400 Łomża, ul. Plac Pocztowy 1; - Wydziału Terenowego Administracji, Zaopatrzenia i Zarządzania Nieruchomościami w Suwałkach Centrum Infrastruktury, 16-400 Suwałki, ul. Pułaskiego 52. Szczegółowy opis asortymentu będący przedmiotem zamówienia zamówienia określony jest w załączniku nr 3 do SIWZ. W załączniku została umieszczona szacunkowa ilość pieczątek na rok 2008, która ma służyć ocenie oferty. Jednocześnie Zamawiający zaznacza, że nie zamówienie poszczególnych asortymentów w okresie trwania umowy nie powoduje roszczeń odszkodowawczych Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 12 miesięcy rękojmi za przedmiot dostawy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonywania przedmiotu zamówienia przez podwykonawców.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.12.25.40 - Stemple gumowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.42.38.10 - Stemple gumowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają n/w warunki: 1 Warunek I a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta składana jest przez podmioty występujące wspólnie - warunek spełniać musi przynajmniej jeden z podmiotów, natomiast warunek nie podlegania wykluczeniu muszą spełniać wszystkie podmioty występujące wspólnie. 1.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca musi złożyć w ofercie: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ) stwierdzający, że: - Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta składana jest przez podmioty występujące wspólnie - dokumenty wymienione 1.1 a i b - winne być złożone przez wszystkie podmioty występujące wspólnie. Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału metodą spełnia - nie spełnia. 2 Warunek II - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Jeżeli oferta składana jest przez podmioty występujące wspólnie - warunek musi spełniać przynajmniej jeden podmiot. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży w ofercie oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 3. Warunek III - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Jeżeli oferta składana jest przez podmioty występujące wspólnie - warunek może być spełniony łącznie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży w ofercie oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się dokumenty oryginalne Wykonawcy lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem: 1.1. Wypełniony formularz ofertowy (oryginał) - załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem potwierdzającym podstawę prawną działalności gospodarczej lub udzielonym pełnomocnictwem). 1.2. Oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ) stwierdzające że: - Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej można załączyć również kserokopię umowy spółki. 1.4. W przypadku ustanowienia pełnomocnika, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem). 1.5. Wypełniona tabela pieczątki - formularz cenowy (oryginał) - załącznik nr 3 do SIWZ, podpisany przez osoby podpisujące ofertę. 2. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 1.3., składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 3. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wówczas, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 4. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Białymstoku, 15-100 Białystok, ul. I Armii Wojska Polskiego 7A, w Sekretariacie Zamawiającego pokój 116..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wartość zamówienia w skali Poczty Polskiej nie przekracza kwoty 206.000 euro. Otwarcie ofert nastąpi dnia 25.02.2008 roku o godzinie 10:15 w siedzibie Zamawiającego - pokój 109.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Naprawa chodników w ciągu drogi wojewódzkiej 668 Piątnica Poduchowna - Przytuły - Osowiec w miejscowości Radziłów.
- Wykonanie kompletnej renowacji posadzki z deszczułek wraz z robotami towarzyszącymi na auli Wydziału Prawa przy ul. Mickiewicza 1 w Białymstoku
- Dostawa artykułów promocyjnych i reklamowych dla Wydziału Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku
- Zakup projektora do Opery i Filharmonii Podlaskiej położonej w Białymstoku przy ulicy Odeskiej 1
- Dostawa i montaż regałów przesuwnych w nowym budynku Starostwa Powiatowego w Białymstoku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów Szkoły Podstawowej nr 43 im. Simony Kossak w Białymstoku w okresie 1 września 2024r do 31 sierpnia 2025r.
więcej: przetargi w Białymstoku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.