eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do sprzętu komputerowego dla potzreb Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia - ZP/ŁOW NFZ/2/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-27

Łódź: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do sprzętu komputerowego dla potzreb Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia - ZP/ŁOW NFZ/2/2009
Numer ogłoszenia: 28951 - 2009; data zamieszczenia: 27.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia , Ul. Kopcińskiego 58, 90-032 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2754045, 2754044, faks 042 2754088.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do sprzętu komputerowego dla potzreb Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia - ZP/ŁOW NFZ/2/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, oryginalnych tuszy i tonerów do drukarek lub równoważnych oraz innych akcesoriów do sprzętu komputerowego, według opisu ilościowo-asortymentowego określonego w załączniku nr 1 SIWZ. W przypadku zaoferowania tuszy lub tonerów do drukarek równoważnych Wykonawca zobowiązany jest do (poza wpisaniem ich odpowiednio do arkusza kalkulacji cenowej) załączenia do oferty wzorcowego produktu równoważnego z jego Kartą Charakterystyki Produktu (kartą katalogową), z której musi wynikać, że oferowany produkt spełnia parametry i wymagania określone przez producenta drukarki. Ilości zamawianego asortymentu przedstawione w SIWZ są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia z tym, że ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie. Wszystkie zaoferowane materiały eksploatacyjne winny być fabrycznie nowe. Nie dopuszcza się materiałów wyprodukowanych z wykorzystaniem używanych lub regenerowanych elementów. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia wyprodukowanego w okresie do 12 miesięcy przed datą dostawy, o terminie ważności nie krótszym niż 180 dni. Przedmiot Opis Ilość planowana dyskietka 3,5 high denisity, pakowane po 10 szt. 45 szt. cd-r 74 min pakowana pojedynczo, w opakowaniu papierowym 1500 szt. cd-RW pakowana pojedynczo, w opakowaniu papierowym 20 szt. dvd + r pakowana pojedynczo, w opakowaniu papierowym 200 szt. dvd + r RW pakowana pojedynczo, w opakowaniu papierowym 20 szt. mysz komputerowa wyposażona w sensor optyczny, 3 przyciski i rolkę przewijania, interfrejs PS/2; rozdzielczość nie mniejsza niż 400 dpi, zgodna z Windows 98SE/ME/2000/XP 50 szt. podkładka pod mysz przeznaczona do pracy z w/w myszą 20 szt. pianka do ekranów antystatyczna, do czyszczenia ekranów monitorów, pojemność min. 270 ml. 50 szt. pianka do plastiku antystatyczna i bakteriobójcza do czyszczenia obudowy komputerów, pojemność min. 270 ml. 50 szt. ściereczka sucha antystatyczna , absorbująca kurz, w opakowaniu po 20 szt. 100 op. oryginalny tusz do drukarki atramentowej HP DJ 710 czarny o pojemności 42 ml 50 szt. 710 kolor o pojemności 30 ml 30 szt. oryginalny tusz do drukarki atramentowej HP DJ 980 czarny o pojemności 42 ml 10 szt. 980 kolor o pojemności 38 ml 10 szt. 1100 d busines czarny o poj. 69 ml 30 szt. 1100 d busines kolor niebieski o poj 28 ml 15 szt. 1100 d busines kolor czerwonyn o poj. 28 ml 15 szt. 1100 d busines kolor żółty o poj. 28 ml 15 szt. 7680 czarny o pojemności 58,9 ml 20 szt. 7680 kolor niebieski o pojemności 17 ml 15 szt. 7680 kolr czerwony o pojemności 17 ml 15 szt. 7680 kolor żółty o pojemności 17 ml 15 szt. oryginalny toner do drukarki laserowej HP LJ 1022 230 szt. 1100 30 szt. 1200 - C 7115 X 2 szt. P1505 -CB436A 170 szt. 2100 tn 2 szt. 2300 dn 25 szt. oryginalny toner do drukarki laserowej HP LJ 2420 dn - C 6511X 20 szt. 3005 - 7551 X 35 szt. 4050 - C 4127 X 5 szt. 4200 16 szt. 4300 2 szt. 5000 - C 4129 X 2 szt. 8150 - C 4182 X 2 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.23.72.50 - Akcesoria do czyszczenia komputerów 30.23.73.80 - CD-ROM-y 30.23.73.20 - Dyskietki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w punktach poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów: a) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Kopcińskiego 58, 90-032 Łódź, budynek A, Samodzielne Stanowisko ds. Zamówień Publicznych, pokój nr 16, prater.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2009 godzina 12:00, miejsce: Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Kopcińskiego 58, 90-032 Łódź, budynek A, Samodzielne Stanowisko ds. Zamówień Publicznych, pokój nr 16, prater.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.