eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › adaptacja pomieszczeń budynku, przy ul. Narutowicza 37/39 w Lublinie - zmiana sposobu użytkowania obiektu z funkcji szkolnej na funkcję biurową

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-20

POZYCJA 28948

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lublin: adaptacja pomieszczeń budynku, przy ul. Narutowicza 37/39 w Lublinie - zmiana sposobu użytkowania obiektu z funkcji szkolnej na funkcję biurową

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Miasto Lublin, do kontaktów: Grzegorz Umiński, Leszek Karpiński, Lech Witkowski, Jolanta Bielska, Pl. Łokietka 1, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4435145, fax 081 5329851, e-mail: zam_publiczne@um.lublin.pl, www.um.lublin.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Wydział Organizacyjny Dział Administracyjno-Gospodarczy Urzędu Miasta Lublin, Grzegorz Umiński, Leszek Karpiński, Lech Witkowski, Pl. Litewski 1, I piętro, pokój nr 109, 110, 115, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. (081) 44-35-515, 44-35-424, 44-35-707, fax (081) 44-35-777, e-mail: zam_publiczne@um.lublin.pl, www.um.lublin.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Miasta Lublin Wydział Organizacyjny Referat ds. Zamówień Publicznych, Jolanta Bielska, Pl. Litewski 1, parter, pokój nr 3, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. (081) 44-35-711, fax (081) 44-35-777, e-mail: zam_publiczne@um.lublin.pl, www.um.lublin.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Miasta Lublin Wydział Organizacyjny Referat ds. Zamówień Publicznych, Jolanta Bielska, Pl. Litewski 1, parter, pokój nr 3, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. ()81) 44-35-711, fax (081) 44-35-777, e-mail: zam_publiczne@um.lublin.pl, www.um.lublin.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja pomieszczeń budynku, przy ul. Narutowicza 37/39 w Lublinie - zmiana sposobu użytkowania obiektu z funkcji szkolnej na funkcję biurową. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zakres robót: - roboty budowlane wewnętrzne i zewnętrzne (elewacja północna); - montaż windy wewnętrznej; - wymiana instalacji wod.-kan. c.w.; - wymiana instalacji c.o. - wymiana instalacji elektrycznej. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Lublin. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.55.00 - Obiekty użyteczności społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.55.00 - Toalety publiczne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Tak jak w pkt. II.1.3. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 140;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 13.000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: 2. Dysponowanie osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia konstrukcyjno -budowlane, sanitarne - wod.-kan., c.o. i elektryczne oraz posiadającymi ważne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Wykazanie się wykonaniem robót ogólnobudowlanych (min. 3 robót o wartości minimum 700 000,00 zł brutto każda) w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Oferowana cena - 98% Okres gwarancji - 2% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 08.08.2005, cena - 30. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 08.08.2005 godzina 12:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.08.2005, godzina 13:00, Urząd Miasta Lublin Wydział Organizacyjny Referat ds. zamówień Publicznych, Lublin, Pl. Litewski 1, parter, pokój nr 7.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 14.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.