Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-13
Włocławek: Dostawa materiałów laboratoryjnych jednorazowego użytku, elementów zamkniętego systemu pobierania krwi oraz innych produktów związanych z pobieraniem, transportem i przechowywaniem materiału biologicznego wraz z dzierżawą lodówki laboratoryjnej.
Numer ogłoszenia: 28933 - 2014; data zamieszczenia: 13.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku , Ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 412 94 13, faks 54 412 94 13.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital.wloclawek.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów laboratoryjnych jednorazowego użytku, elementów zamkniętego systemu pobierania krwi oraz innych produktów związanych z pobieraniem, transportem i przechowywaniem materiału biologicznego wraz z dzierżawą lodówki laboratoryjnej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów laboratoryjnych jednorazowego użytku, elementów zamkniętego systemu pobierania krwi oraz innych produktów związanych z pobieraniem, transportem i przechowywaniem materiału biologicznego do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego ks. Jerzego Popiełuszki we Włocławku, ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek. Termin realizacji zamówienia: 01.03.2014 r. - 28.02.2015 r. Zamówienie podzielone jest na następujące części: Zadanie 1: 1. Probówki okrągłodenne z PS o pojemności 4 ml, średnicy 12 mm, długości 75 mm: 12 000 szt.; 2. Korki wewnętrzne do probówek wymienionych w punkcie 1 Zadania 2: 4 000 szt.; 3. Probówki z PS o pojemności 10 ml, średnicy 16 mm, długości 105 mm, stożkowe, ze znacznikami 1, 2.5, 5, 10 ml: 36 000 szt.; 4. Probówki okrągłodenne z PS o pojemności 11 ml, średnicy 16 mm długości 100 mm: 1 000 szt.; 5. Probówki typu Eppendorfo o pojemności 1,5 ml z wieczkiem na zawiasie, z dnem stożkowym i podziałką: 6 000 szt.; 6. Korki wewnętrzne do probówek wymienionych w punkcie 3 Zadania 1: 1 000 szt.; 7. Końcówki typu Gilson do pipet automatycznych o pojemności do 200 ul - żółte: 12 000 szt.; 8. Końcówki typu Eppendorf do pipet automatycznych o pojemności do 1000 ul - niebieskie: 5 000 szt.; 9. Końcówki do pipet automatycznych o pojemności do 5000 ul - bezbarwne: 5 000 szt.; 10. Kamery z tworzywa o wysokiej przejrzystości, z siatką do ilościowej analizy elementów upostaciowionych w moczu, 10 miejscowe (1 szt. = 1 płytka = 10 miejsc): 3 000 szt.; 11. Pipety do kropelkowania osadu moczu o poj. 1 ml, kompatybilne z probówkami stożkowymi o długości 110 mm i wyżej opisanymi kamerami (wielkość opakowania - 2000 szt.): 32 000 szt.; 12. Bagietki laboratoryjne proste z PP o dł. 125 mm i średnicy 4 mm: 4 000 szt.; 13. Mikroskopowe szkiełka podstawowe z ciętymi krawędziami: 24 000 szt.; 14. Mikroskopowe szkiełka nakrywkowe 24 mm x 24 mm: 3 000 szt.; 15. Pisaki laboratoryjne SHARPIE do opisywania probówek, szkiełek mikroskopowych itp. - czarne: 72 szt.; 16. Pisaki laboratoryjne SHARPIE do opisywania probówek, szkiełek mikroskopowych itp. - niebieskie: 72 szt.; 17. Pojemniki do dobowej zbiórki moczu o poj. 3 l, z zakrętką, z podziałką: 2 000 szt.; 18. Probówki z PP, z zakrętką o poj. 50 ml, jałowe: 450 szt.; 19. Probówki z PP, z zakrętką o poj. 50 ml, niejałowe: 450 szt.; 20. Pojemniki do moczu z PS, pojemność użytkowa 120 ml, z zakrętką w kolorze czerwonym: 26 000 szt.; 21. Etykiety samoprzylepne do naczynek do moczu - bez nadruku: 26 000 szt. Zadanie 2: 1. Probówki do pozyskiwania surowicy z aktywatorem wykrzepiania - poj. 4,9 - 5,0 ml, średnica 13 - 14 mm, dł. max. 90 mm: 8 000 szt.; 2. Probówki do pozyskiwania surowicy z aktywatorem wykrzepiania - poj. 2,5 - 2,6 ml, średnica 13 - 14 mm, dł. max. 66 mm: 35 000 szt.; 3. Probówki do pozyskiwania surowicy z aktywatorem wykrzepiania - poj. 1,1 - 1,2 ml, średnica 7 - 8 mm, dł. max. 66 mm: 5 000 szt.; 4. Probówki do pozyskiwania surowicy z aktywatorem wykrzepiania i żelem separującym - poj. 4,9 - 5,0 ml, średnica 13 - 14 mm, dł. max. 90 mm: 10 000 szt.; 5. Probówki do pozyskiwania surowicy z aktywatorem wykrzepiania i żelem separującym - poj. 2,5 - 2,6 ml, średnica 13 - 14 mm, dł. max. 66 mm: 40 000 szt.; 6. Probówki do pozyskiwania surowicy z aktywatorem wykrzepiania i żelem separującym - poj. 1,1 - 1,2 ml, średnica 7 - 8 mm, dł. max. 66 mm: 5 000 szt.; 7. Probówki zawierające antykoagulant - K3 EDTA - poj. 2,5 - 2,7 ml, średnica 13 - 14 mm, dł. max. 66 mm: 50 000 szt.; 8. Probówki zawierające antykoagulant - K3 EDTA - poj. 1,0 - 1,2 ml, średnica 7 - 8 mm, dł. max. 66 mm: 15 000 szt.; 9. Probówki do badań koagulologicznych z cytrynianem buforowanym - poj. 4,9 - 5,0 ml, średnica 11 - 12 mm, dł. max. 93 mm: 4 000 szt.; 10. Probówki do badań koagulologicznych z cytrynianem buforowanym - poj. 2,9 - 3,0 ml, średnica 11 - 12 mm, dł. max. 66 mm: 35 000 szt.; 11. Probówki do badań koagulologicznych z cytrynianem buforowanym - poj. 1,3 - 1,4 ml, średnica 7 - 8 mm, dł. max. 66 mm: 5 000 szt.; 12. Probówki do OB z cytrynianem trójsodowym - poj. 3,5 ml, średnica 8 mm, dł. max. 93 mm: 4 000 szt.; 13. Probówki do OB z cytrynianem trójsodowym - poj. 2,0 ml, średnica 11 mm, dł. max. 66 mm - wraz z kapilarą do sedymentacji, z podziałką i nakrętką zabezpieczającą: 1 000 szt.; 14. Probówki do pozyskiwania osocza z heparyną litową - poj. 4,9 - 5,0 ml, średnica 13 - 14 mm, dł. max. 90 mm: 1 000 szt.; 15. Probówki do pozyskiwania osocza z heparyną litową - poj. 1,0 - 1,2 ml, średnica 7 - 8 mm, dł. max. 66 mm: 2 500 szt.; 16. Probówki z kapilarami do pozyskiwania krwi włośniczkowej w celu oznaczania stężenia glukozy (z fluorkiem) - poj. 200 ul: 200 szt.; 17. Probówki z kapilarami do pozyskiwania krwi włośniczkowej do badania morfologii krwi obwodowej (z EDTA - K) - poj. 200 ul: 2 000 szt.; 18. Probówki z kapilarami do pozyskiwania surowicy z krwi włośniczkowej, zawierające aktywator wykrzepiania - poj. 200 ul: 200 szt.; 19. Probówki o pojemności 2,6 - 2,7 ml zawierające inny antykoagulant niż tylko EDTA, służąca do diagnostyki pseudotrombocytopenii: 200 szt.; 20. Probówki do pozyskiwania krwi żylnej zawierające fluorek + antykoagulant (do oznaczania stężenia glukozy w osoczu krwi żylnej metodą heksokinazową) - poj. 1,0 - 1,2 ml, średnica 7 - 8 mm, dł. max. 66 mm: 20 000 szt.; 21. Probówki do pozyskiwania krwi żylnej zawierające płynną mieszaninę cytrynianu + fluorku (do wykonywania oznaczeń stężenia glukozy w osoczu krwi żylnej metodą heksokinazową, stabilizujące stężenie glukozy w czasie 48 godzin od chwili pobrania) - poj. 3,0 - 3,1 ml, średnica 10 - 11 mm, dł. max. 66 mm: 1 500 szt.; 22. Probówka z filtrem do pozyskiwania krwi do analiz gazometrycznych we krwi tętniczej i żylnej, z heparyną litową stabilizowaną jonami wapnia - poj. 1,8 - 2,0 ml, sterylizowane, pakowane pojedynczo: 7 500 szt.; 23. Probówki z heparyną do pobierania i odwirowywania płynów jam ciała o poj. 8,0 - 9,0 ml: 900 szt.; 24. Probówki do przechowywania materiału biologicznego z korkiem wewnętrznym - poj. 10 ml, średnica 15 mm, dł. 120 mm: 100 szt.; 25. Probówki do przechowywania materiału biologicznego z korkiem wewnętrznym - poj. 5 ml, średnica 12 mm, dł. 85 mm: 100 szt.; 26. Kapilary stabilizowane jonami wapnia do jednoczesnego pomiaru: gazometrii, oksymetrii, Na+, K+ Cl-, Ca++, kreatyniny, bilirubiny, glukozy, mleczanów we krwi włośniczkowej o pojemności 175 ul wraz z zatyczkami, mieszadłami, magnesem do mieszania zawartości: 7 200 szt.; 27. Igły systemowe - średnica 0,7 mm: 6 000 szt.; 28. Igły systemowe - średnica 0,8 mm: 29 000 szt.; 29. Igły systemowe - średnica 0,9 mm: 32 000 szt.; 30. Igły systemowe typu motylek do pobierania krwi - średnica 0,8 mm, dł. 19 mm, dł. drenu 80 mm: 4 100 szt.; 31. Igły systemowe typu motylek do pobierania krwi - średnica 0,9 mm, dł. 19 mm, dł. drenu 80 mm: 5 100 szt.; 32. Adaptery membranowe do podawania leków: 1 500 szt.; 33. Adaptery do wenflonów: 30 000 szt.; 34. Adaptery z łopatką do wykonywania preparatów krwi obwodowej: 200 szt.; 35. Automatyczne nakłuwacze igłowe do pobrań od noworodków i dzieci do lat 6 krwi włośniczkowej niezbędnej do całkowitego wypełnienia kapilary o pojemności min. 200 ul, igła 21G, głębokość nakłucia 1,8 mm: 7 000 szt.; 36. Automatyczne nakłuwacze igłowe do pobrań od dorosłych krwi włośniczkowej niezbędnej do całkowitego wypełnienia kapilary o pojemności min. 200 ul, igła 21G, głębokość nakłucia 2,4 mm: 115 000 szt.; 37. Jednorazowe stazy bezlateksowe do pobierania krwi żylnej od dorosłych: 4 800 szt.; 38. Stazy automatyczne wielorazowego użytku z plastikowym zapięciem zwalnianym jedną ręką do pobierania krwi żylnej od dorosłych: 120 szt.; 39. Stazy automatyczne wielorazowego użytku z plastikowym zapięciem zwalnianym jedną ręką do pobierania krwi żylnej od dzieci: 20 szt.; 40. Lodówka laboratoryjna - dzierżawa na rok: 1 szt. Zadanie 3: 1. Pojemniki z tworzywa sztucznego ABS do wewnętrznego transportu materiału biologicznego z przezroczystą pokrywą z PET (zaopatrzoną w uchwyt) zamykaną na zatrzaski (wymiary wewnętrzne około 270 x 170 x 215 mm). Wszystkie opatrzone znakami: AI043 Materiał zakaźny odpornymi na działanie chemicznych substancji o charakterze dezynfekcyjnym: 12 szt.; 2. Pojemniki z tworzywa sztucznego ABS do wewnętrznego transportu materiału biologicznego z przezroczystą pokrywą z PET (zaopatrzoną w uchwyt) zamykaną na zatrzaski (wymiary wewnętrzne około 320 x 230 x 190 mm). Wszystkie opatrzone znakami: AI043 Materiał zakaźny odpornymi na działanie chemicznych substancji o charakterze dezynfekcyjnym: 3 szt.; 3. Taca zabiegowa z uchwytem, z tworzywa ABS do pobierania krwi przy łóżku pacjenta o przybliżonych wymiarach 2500 x 400 mm, zawierająca otwory na statyw (wymiary 100 x 200 mm), 2 otwory o średnicy 60 mm, 2 otwory o średnicy 85 mm, otwór na pojemnik na odpady o wymiarach 85 x 220 mm: 15 szt. Pozostała część opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7, 38.00.00.00-5, 38.43.70.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń stosując zasadę: Wykonawca SPEŁNIA bądź NIE SPEŁNIA poszczególne warunki. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą: 1. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 dostawy materiałów laboratoryjnych jednorazowego użytku o wartości co najmniej 30.000 zł brutto w ramach jednego zamówienia wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - dot. Zadania 1; 2. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 dostawy elementów zamkniętego systemu pobierania krwi o wartości co najmniej 150.000 zł brutto w ramach jednego zamówienia wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - dot. Zadania 2; 3. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 dostawy produktów związanych z transportem materiału biologicznego o wartości co najmniej 3.000 zł brutto w ramach jednego zamówienia wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - dot. Zadania 3. Oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń stosując zasadę: Wykonawca SPEŁNIA bądź NIE SPEŁNIA poszczególne warunki. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń stosując zasadę: Wykonawca SPEŁNIA bądź NIE SPEŁNIA poszczególne warunki. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń stosując zasadę: Wykonawca SPEŁNIA bądź NIE SPEŁNIA poszczególne warunki. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń stosując zasadę: Wykonawca SPEŁNIA bądź NIE SPEŁNIA poszczególne warunki. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz Ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Formularz asortymentowo-cenowy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie, że przedmiot zamówienia posiada oznaczenie znakiem CE. 4. Aktualne dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm.). 5. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi zawierać w szczególności: ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 6. Oświadczenia i dokumenty Wykonawców występujących wspólnie: 6.1. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz załączyć do oferty pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo musi zawierać w szczególności: wskazanie ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 6.2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą złożyć oświadczenia i dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale SIWZ, z tym, że oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 2 składa każdy Wykonawca z osobna, a pozostałe muszą potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego wspólnie, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2b uPzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony przewidują możliwość istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty w przypadku, gdy: a) nastąpi obniżenie ceny; b) nastąpi zmiana stawki podatku VAT - Zamawiający dopuszcza możliwość wzrostu cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. Zmiana cen brutto związana ze zmianą stawki podatku VAT może nastąpić najwcześniej z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę stawki podatku VAT, z uwzględnieniem obowiązujących regulacji; c) nastąpią zmiany osób wskazanych przez Strony do realizacji umowy; d) nastąpi zmiana numeru katalogowego wyrobu nie powodująca zmiany przedmiotu umowy; e) umowa nie zostanie zrealizowana do wartości brutto w terminie jej obowiązywania - czas trwania umowy może zostać wydłużony aż do wyczerpania wartości brutto, jednak nie dłużej niż o 6 miesięcy. 2. Zmiana umowy może nastąpić na podstawie pisemnego wniosku, w którym należy umotywować zasadność proponowanych zmian. Zmiany umowy dokonuje się w formie aneksu do umowy, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szpital.wloclawek.pl/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. błogosławionego ks. Jerzego Popiełuszki we Włocławku, ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, budynek administracji, pokój 304..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. błogosławionego ks. Jerzego Popiełuszki we Włocławku, ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, budynek administracji, pokój 304..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów laboratoryjnych jednorazowego użytku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów laboratoryjnych jednorazowego użytku do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego ks. Jerzego Popiełuszki we Włocławku, ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek. Pozostała część opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7, 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa elementów zamkniętego systemu pobierania krwi..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów zamkniętego systemu pobierania krwi do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego ks. Jerzego Popiełuszki we Włocławku, ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek. Pozostała część opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7, 38.00.00.00-5, 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa produktów związanych z transportem i przechowywaniem materiału biologicznego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów związanych transportem i przechowywaniem materiału biologicznego do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego ks. Jerzego Popiełuszki we Włocławku, ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek. Pozostała część opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Rekonstrukcja ul. Łęgskiej, ul. Ogniowej, ul. Konopnickiej, ul. Cysterskiej, ul. Żwirowej i ul. Rózinowskiej w ramach zadania inwestycyjnego "Rekonstrukcja jezdni na drogach gminnych"
- Rekonstrukcja Al. Jana Pawła II, Ronda Falbanka z odcinkiem ul. Szosa Brzeska i ul. Długiej w ramach zadania inwestycyjnego "Rekonstrukcja jezdni na drogach powiatu" .
- Przebudowa kamienicy przy ul. Maślanej 4/6.
- "Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Matebudy 8 we Włocławku."
- "Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miasto Włocławek" z podziałem na 2 zadania.
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do laboratorium na okres 36 miesięcy - zamówienie udzielane w częściach. Część III
- WIW.DA.272.10.2024 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Pracowni Pożywek i Mikrobiologii Pasz WIW w Opolu.
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu w Białymstoku
- Dostawa wyposażenia laboratoryjnego wraz z wyposażeniem na potrzeby Zakładu TRiS IEM
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Sukcesywna dostawa pipet wraz z akcesoriami dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie
więcej: Probówki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.