eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › wykonanie remontu elewacji frontowych wraz z izolacją przeciwwilgociową ścian fundamentowych budynku mieszkalno-usługowego przy ul. Częstochowskiej 15 w Gliwicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-22

POZYCJA 28930

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gliwice: wykonanie remontu elewacji frontowych wraz z izolacją przeciwwilgociową ścian fundamentowych budynku mieszkalno-usługowego przy ul. Częstochowskiej 15 w Gliwicach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o., do kontaktów: Prezes Zarządu - Zbigniew Ordysiński, ul. Dolnych Wałów 11, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 3392900, fax (032) 2317209, e-mail: jurkiewicz@zbm1tbs.gliwice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zbm.gliwice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. Sekcja Zamówień Publicznych, Kierownik Sekcji Zamówień Publicznych Janusz Skibiński, Zwycięstwa 13, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032)3392957, fax (032)3392959, e-mail: jurkiewicz@zbm.gliwice.pl, www.zbm.gliwice.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu elewacji frontowych wraz z izolacją przeciwwilgociową ścian fundamentowych budynku mieszkalno-usługowego przy ul. Częstochowskiej 15 w Gliwicach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gliwice, ul. Częstochowska 15. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu elewacji frontowych wraz z izolacją przeciwwilgociową ścian fundamentowych budynku mieszkalno-usługowego przy ul. Częstochowskiej 15 w Gliwicach. Roboty należy wykonać zgodnie z załączonym projektem budowlano-wykonawczym remontu elewacji budynku przy ul. Częstochowskiej 15, przedmiarem i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, treścią warunków zawartych w przyjęciu zgłoszenia AU-7354/24/2007 z dnia 05.02.2007r., Decyzją ZDM 55441/71/2007 z dnia 16.01.2007r. Dokumenty o których mowa w ninieszym punkcie są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego: www.zbm1tbs.gliwice.bip.info.pl 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w Art. 22.1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie Art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim zakresem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - Wykonawca musi udowodnić zrealizowanie jako \główny wykonawca\ co najmniej czterech zamówień -robót w zakresie remontów/dociepleń elewacji budynków, w tym min. jedno zamówienie dotyczące budynku będącego pod ochroną konserwatora zabytków.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - informację należy sporządzić według wzoru dołączonego do niniejszej SIWZ. Oświadczenie Wykonawcy, iż spełnia wszystkie warunki przetargu. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną - ceny jednostkowe, w układzie i kolejności zgodnej z przedmiarem robót. Kosztorys winien zawierać wyłącznie następujące kolumny: liczba porządkowa, opis pozycji, jednostka, ilość jednostek, cena jednostkowa netto wraz z narzutami, wartość pozycji netto. Ceny jednostkowe winny uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do wykonania robót określonych w danej pozycji przedmiarowej, zgodnie z opisem pozycji, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, dokumentacją techniczną, łącznie z kosztami i pracami dodatkowymi. UWAGA: kosztów dodatkowych (opłata za składowanie gruzu, zajęcie chodnika, etc.) nie należy wyceniać osobno.Przedstawione w przedmiarach pozycje katalogowe mają charakter informacyjny, określający zakres robót objęty daną pozycją przedmiarową, wymagany do wykonania przez Zamawiającego.Aktualny odpis z właściwego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, potwierdzające prowadzenie działalności o profilu pozwalającym zrealizować zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia).Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 pkt. 4,5,6,7,8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Dokumenty potwierdzające, że roboty wpisane do wykazu zrealizowanych zamówień zostały wykonane z należytą starannością. Uprawnienia zawodowe (załączyć kserokopie), w tym uprawniające do pełnienia funkcji kierownika budowy (robót). Należy dołączyć zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzające prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Wykonawca winien mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, w tym kierownika budowy: 5 letni staż w pełnieniu funkcji kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej (C.O.), uprawnionego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, legitymującego się wpisem na listę właściwej izby samorządu zawodowego(Ustawa z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001r., Nr 5, poz. 42 z późn. zmianami).Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dowód wpłaty wadium. Zaparafowany wzór umowy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 5 mln. EURO. Zakres zamówienia wskazany w dokumentacji będącej załącznikiem do niniejszego ogłoszenia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 5

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 5500 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena warunków dokonywana będzie na zasadzie spełnia/niespełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jak w pkt. II 1.6 niniejszego ogłoszenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 95 2. Gwarancja 5 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbm1tbs.gliwice.bip.info.pl. Opłata: 85,5 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Informacja dostępna na stronie internetowej www.zbm1tbs.gliwice.bip.info.pl w zakładce-zamówienia publiczne. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.06.2007, godzina 10:00, Gliwice, ul. Zwycięstwa 13, IIIp., sala konferencyjna - pok. 310.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Uwaga: Zamawiający zwraca uwagę, iż realizacja przedmiotowego zamówienia dotyczy obiektu o charakterze mieszkalno- użytkowym , z przewagą procentową substancji mieszkaniowej (należy uwzględnić przy naliczeniu podatku VAT). 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.