To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-07
Gdańsk: dostawa i montaż urządzeń celem przedłużenia czasu pracy SOT ora wydłużenia czasu rejestracji CCTV w budynku Ratusza Głównego Miasta Gdańska, zbytku wpisanego do rejestru zabytków pod nr 97 (obecnie 119)
Numer ogłoszenia: 289174 - 2012; data zamieszczenia: 07.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 248680 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historyczne Miasta Gdańska, ul. Długa 46/47, 80-831 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 76 79 100, faks 058 76 79 102.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i montaż urządzeń celem przedłużenia czasu pracy SOT ora wydłużenia czasu rejestracji CCTV w budynku Ratusza Głównego Miasta Gdańska, zbytku wpisanego do rejestru zabytków pod nr 97 (obecnie 119).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń celem przedłużenia czasu pracy Systemów Ochrony Technicznej oraz wydłużenia czasu rejestracji CCTV w budynku Ratusza Głównego Miasta Gdańska, zabytku wpisanego do rejestru zabytków pod nr A 97 (obecnie 119) polegającej na: - wydłużeniu czasu trwania (72 godz.) bezpiecznego zasilania systemów CCTV, SSWiN i KD w przypadku zaniku napięcia podstawowego; - stworzeniu możliwości wydłużenia rejestracji (rejestracja 30 -to dniowa) obrazów z kamer systemu CCTV. 2. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że w budynku są zainstalowane urządzenia systemu ochrony technicznej oraz, że dostawa i montaż urządzeń objęta przedmiotowym zamówieniem polegać ma między innymi na zintegrowaniu nowo instalowanych elementów z istniejącym systemem. 3. Szczegółowy zakres prac: - dostarczenie i zamontowanie w miejscach wskazanych na rysunkach dokumentacji projektowej wykonawczej, wyspecyfikowanych w przedmiarze urządzeń oraz dokonanie niezbędnych demontaży i przełączeń urządzeń istniejących; - demontaż urządzeń - należy wykonać dokumentację stanu przed demontażem z opisem i fotografią zastanych podłączeń elektrycznych, w przypadku zauważonych nieprawidłowości technicznych w podłączeniu należy je szczegółowo opisać, czynność demontażu należy wykonać w obecności upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i projektanta, każdorazowo zakończyć podpisaniem protokołu; - po zakończeniu prac należy wykonać szczegółową dokumentację fotograficzną i opisową dla każdego urządzenia, uwzględnić w dokumentacji sposoby podłączenia urządzeń z opisem kolorów przewodów i miejsc podłączenia. Dokumentację fotograficzną i opisową stanu pierwotnego i demontażu urządzeń oraz stanu w trakcie prac i po zakończeniu należy przygotować w odrębnych dokumentacjach. Wykonawca powinien dostarczyć w języku polskim dokumentację wszystkich zastosowanych urządzeń. Dokumentacja winna zawierać opis zainstalowanych układów, ich działanie, procedury znajdowania i usuwanie usterek oraz procedury eksploatacji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.17.00 - Systemy alarmowe 42.96.11.00 - System kontroli dostępu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EKO - ELEKTRONIK Zakład Urządzeń i Systemów Elektronicznych, ul. Piaskowa 24, 80-025 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 137139,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 147279,27
Oferta z najniższą ceną: 147279,27 / Oferta z najwyższą ceną: 147279,27
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- ZAKUP BEZGOTÓWKOWY BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ E10 I OLEJU NAPĘDOWEGO DLA ŁODZI EKSPLOATOWANYCH PRZEZ KOMISARIAT WODNY POLICJI W GDAŃSKU NA STACJACH TYPU MARINA W TRÓJMIEŚCIE
- Dostawa insulin dla UCK
- Świadczenie usług sprzątania w obiektach Teatru Wybrzeże
- Dostawa ekranu pneumatycznego z projektorem i akcesoriami
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w Drugim Urzędzie Skarbowym w Gdańsku oraz Urzędzie Skarbowym w Chojnicach - w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Wykonanie usługi polegającej na organizacji i realizacji 11 szkoleń, w wymiarze 5 godzin dydaktycznych każde, pn. "Nauczyciel w roli coacha, mentora, tutora" w 11 gminach województwa pomorskiego"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sieci strukturalnej w budynkach Oddziału ZUS w Jaśle. Modernizacja sieci strukturalnej - O/Jasło, ul. Rynek
- Dostosowanie lokalu nr 0 znajdującego się w budynku przy ul. Stawki 3a w Warszawie na potrzeby biblioteki i archiwum zakładowego
- Remont instalacji interkomowej w pawilonie C Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- Wykonanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem (ZSZB) w wybranych obiektach Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
więcej: Systemy alarmowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.