eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubaczów › Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadaniaBUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCIACH ANTONIKI, BAŁAJE, BASZNIA DOLNA I PIASTOWO, REALIZOWANA W RAMACH PROJEKTU BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ W AGLOMERACJI ZAŁUŻE - ETAP II,

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-21

Lubaczów: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCIACH ANTONIKI, BAŁAJE, BASZNIA DOLNA I PIASTOWO, REALIZOWANA W RAMACH PROJEKTU BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ W AGLOMERACJI ZAŁUŻE - ETAP II, WSPÓŁFINANSOWANEGO Z REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO NA LATA 2007-20013
Numer ogłoszenia: 288986 - 2009; data zamieszczenia: 21.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wiejska Lubaczów , ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 016 632 16 84, faks 016 632 26 56.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubaczow.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCIACH ANTONIKI, BAŁAJE, BASZNIA DOLNA I PIASTOWO, REALIZOWANA W RAMACH PROJEKTU BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ W AGLOMERACJI ZAŁUŻE - ETAP II, WSPÓŁFINANSOWANEGO Z REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO NA LATA 2007-20013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania, na które składa się wykonanie następujących elementów: 1) kolektory grawitacyjne - 25.644 mb, 2) przykanaliki - 296 szt./2.633 mb, 3) kolektory tłoczne - 5.612 mb, 4) przepompownie - 9 szt., 5) studzienki rewizyjne - 849 szt., 6) studzienki rozprężne - 9 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2.000 zł (dwa tysiące złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Ponadto zamawiający odrzuci oferty sporządzone niezgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zgodnie z art.26 ust.3 Pzp Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu bądź potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na w/w wezwanie oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert, tj. nie później, w dniu 31.08.2009 r., pod rygorem zatrzymania wadium przetargowego. Zgodnie z art.46 ust.4a Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa wyżej, nie złożył żądanych dokumentów lub oświadczeń albo pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżacych po jego stronie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki (opracowane wg wzorów załączonych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz sporządzone samodzielnie przez Wykonawcę w przypadku braku wzorów): 1) Formularz oferty wypełniony i podpisany przez Wykonawcę; 2) Upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika z innych dokumentów; 3) Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy; 4) Wykaz podwykonawców, jeżeli będą; oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, tj.: 5) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /tekst jednolity - Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655, z późn. zmianami/. 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku przedłożenia zaświadczenia wystawionego wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dopuszcza się możliwość potwierdzenia jego aktualności przez organ, który zaświadczenie wydał. 7) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Przedłożony przez oferenta wykaz i dokumenty (kopia stosownych dokumentów potwierdzona za zgodność z oryginałem) muszą potwierdzać, że: - inspektor nadzoru robót budowlanych posiada uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, jest aktualnie wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, - inspektor nadzoru robót sanitarnych posiada uprawnienia budowlane w zakresie pozwalającym na nadzorowanie robót związanych z budową sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, jest aktualnie wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, - inspektor nadzoru robót elektrycznych posiada uprawnienia budowlane w zakresie pozwalającym na nadzorowanie robót związanych z wykonywaniem przyłączy i instalacji elektrycznych, jest aktualnie wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 8) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (np. protokoły odbioru, referencje, itp.). Zamawiający wymaga udokumentowania, że wykonawca pełnił przynajmniej 1 nadzór inwestorski w przedsięwzięciu o podobnym charakterze tj. w ramach budowy, przebudowy lub rozbudowy sieci sanitarnych wraz z urządzeniami i instalacjami o długości sieci głównej co najmniej 10.000 mb i części przyłączeniowej długości co najmniej 1.300 mb. Nie dopuszcza się sumowania długości sieci z kilku nadzorowanych zadań w celu uzyskania minimalnych wymagań Zamawiającego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubaczow.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lubaczów, ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, tel. 0(16) 632 16 84, fax 0(16) 632 26 56, pok. nr 1 - Krzysztof Krzemiński.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2009 godzina 07:30, miejsce: Urząd Gminy Lubaczów, ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, Pokój nr 4 - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.