eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płużnica › Budowa centrum sportu, rekreacji i kultury w miejscowości Płużnica i Wiewiórki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-21

Płużnica: Budowa centrum sportu, rekreacji i kultury w miejscowości Płużnica i Wiewiórki.
Numer ogłoszenia: 288812 - 2009; data zamieszczenia: 21.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Płużnica , 87-214 Płużnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6887210, faks 056 6887391.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa centrum sportu, rekreacji i kultury w miejscowości Płużnica i Wiewiórki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zmówienia jest budowa centrum sportu, rekreacji i kultury w miejscowości Płużnica i Wiewiórki. Nieruchomości na terenie których realizowane będą roboty budowlane położone są na działkach nr 140/5; 123/2; 121/12; 121/6; 121/5; 121/11 w miejscowości Płużnica i Wiewiórki. 2. Zakres robót obejmuje: Płużnica - budowa boiska wielofunkcyjnego z mieszanki asfaltowej; - budowa ścieżki pieszo - rowerowej; - budowa boiska do piłki siatkowej plażowej; - budowa trybuny przy boisku sportowym; - remont pomieszczenia gospodarczego; - zakup i montaż wyposażenia placu zabaw: Kosz na śmieci szt. 2, Regulamin szt. 1, Przeplotnia szt. 2 Zjazd linowy szt. 1, Kółko i krzyżyk szt. 1, Huśtawka sprężynowa szt. 4, Huśtawka słupowa szt. 1, Urządzenie ruchowe szt. 2, Karuzela szt. 2, Zestaw rekreacyjny pięciowiekowy szt. 1, Zestaw pociąg szt. 1, Domek szt. 1, Zestaw gimnastyczny szt. 1, Huśtawka wagonowa (podwójna) szt. 1, Huśtawka wahadłowa (podwójna) szt. 1, Huśtawka poczwórna szt. 1, Piaskownica szt. 1, Grill betonowy szt. 1, Ławki parkowe szt. 10, Stół betonowy do tenisa stołowego szt. 1, Lampy parkowe (solary) szt. 10. Wiewiórki - budowa sceny (podwyższenia) szt. 1; - nasadzenia zieleń szt. 90; - zakup i montaż wyposażenia placu zabaw: Koszt na śmieci szt. 1, Regulamin szt. 1, Zestaw rekreacyjny dwuwiekowy szt. 1, Wiatrak - zestaw gimnastyczny szt. 1, Karuzela szt.1, Huśtawka podwójna szt. 1, Huśtawka sprężynowa podwójna szt. 1, Huśtawka sprężynowa pojedyncza szt. 3, Piaskownica szt. 1, Grill betonowy szt. 1, Ławki parkowe szt. 10, Lampy solarowe szt. 2. 3. Ponadto wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: 1) wywiezienia i zutylizowania wszystkich zdemontowanych materiałów, gruzu i ziemi; 2) wykonania inwentaryzacji powykonawczej; 3) naprawy uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego spowodowanych prowadzonymi robotami; 4) naprawy wszelkich innych uszkodzeń spowodowanych prowadzonymi robotami budowlanymi; 5) poniesienia kosztów zużytej wody i energii elektrycznej; 6) uprzedniego informowania o pracach uciążliwych i zapewnienia bezkolizyjnego korzystania z mediów i instalacji pozostałym użytkownikom budynku. 4. Szczegółowy opis robót zawierają: 1) dokumentacja projektowa;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł, 5) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Sporządzony wykaz musi zawierać co najmniej 3 zakończone roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Do wykazu załączyć należy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Wskazane jest sporządzenie wykazu wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 6) dokument stwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych przez osobę wskazaną jako kierownik budowy do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w branży drogowej oraz aktualne zaświadczenie, że kierownik budowy jest Członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 7) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami o ich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności. W przypadku wpisania w wykazie o którym mowa osób którymi wykonawca będzie dysponował należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wskazane jest sporządzenie wykazu wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 8) Oświadczenia, które należy załączyć do oferty: - oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wskazane jest złożenie oświadczenia wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: -o których mowa w pkt 1 ppkt 1, 2 i 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 1 ppkt 1- 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pluznica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego 87-214 Płużnica, parter, pokój nr 3..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Oferty składać należy w siedzibie zamawiającego, 87-214 Płużnica, I piętro, pokój nr 7 A..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.