eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gardeja › Budowa placu rekreacyjnego z elementami małej architektury w Krzykosach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-21

Gardeja: Budowa placu rekreacyjnego z elementami małej architektury w Krzykosach
Numer ogłoszenia: 288722 - 2009; data zamieszczenia: 21.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gardeja , ul. Kwidzyńska 27, 82-520 Gardeja, woj. pomorskie, tel. 055 2624050, faks 055 2624055.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gardeja.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placu rekreacyjnego z elementami małej architektury w Krzykosach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: - Budowę przyłącza wodociągowego - Montaż oświetlenia zewnętrznego - Zasilanie kablowe załącznikowe, zestaw gniazd zasilających - Budowę zadaszonej sceny drewnianej oraz trybun dla ok. 70 osób - Wykonanie elementów małej architektury - Budowę drogi dojazdowej - Budowę placu manewrowego - Budowę schodów na gruncie - Budowę parkingu - Zieleń wysoką - Budowę pobocza szerokości 2,5 m (wybranie gruntu z istniejącej skarpy i zukosowanie do zakończenia pobocza, umocnienie pobocza) - Budowę ścieżki pieszo-rowerowej Usunięcie kolizji, zgodnie z uzgodnieniem nr 186/2006 z dnia 29.05.2006 r. wydanym przez ENERGA SA - Oddział w Elblągu, Rejon Energetyczny Kwidzyn..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki uczestnictwa w postępowaniu a na ich potwierdzenie przedstawią wymienione dokumenty: 1. Prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Spełniają wszystkie wymagania art. 22 ust1 Prawa Zamówień Publicznych - wypełnić formularz 3.1. w zakresie oświadczenia z art. 22 ust1; - przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. W okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywali co najmniej dwie roboty polegające na budowie chodników, ścieżek pieszych, (w każdej z robót) o łącznej powierzchni minimum 1 200 m2, wraz z urządzaniem terenów zielonych, budową placów zabaw i tp.) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych o treści odpowiadającej formularzowi 3.3. , wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 4. Dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj.: a) 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b) 1 osoba z uprawnieniami w specjalności w zakresie urządzeń i instalacji elektrycznych 1) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, sporządzony zgodnie z formularzem 3.2. 2) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie sporządzonym wg formularza 3.2. do SIWZ, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 5. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 2. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki określone od pkt 2 do pkt 5 mogą spełniać łącznie, z tym że żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. 3. Nie spełnienie któregokolwiek z postawionych warunków skutkuje wykluczeniem wykonawcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Oferta wykonawcy musi zawierać: - Wypełniony druk OFERTA, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego; - Udzielenie co najmniej 5 - letniej gwarancji - Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia należy stosować wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (Dz.U. z 2000 r. Nr 1126 tekst jednolity ze zm.). Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu powszechnego lub jednostkowego stosowania należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym. - Sporządzony kosztorys ofertowy (w wersji papierowej) (Formularz 2.1.) ściśle wg załączonych przedmiarów robót. - Wypełniony WYKAZ STAWEK I NARZUTÓW - Formularz 2.2. - Wypełniony druk Doświadczenie zawodowe (Formularz 3.3.) tj. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywali co najmniej dwie roboty polegające na budowie chodników, ścieżek pieszych, (w każdej z robót) o łącznej powierzchni minimum 1 200 m2, wraz z urządzaniem terenów zielonych, budową placów zabaw i tp.) referencje - w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez Wykonawcę. - Wypełniony druk Potencjał kadrowy (Formularz 3.2.) - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, sporządzony zgodnie z formularzem 3.2. Do oferty należy dołączyć uprawnienia i aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie sporządzonym wg formularza 3.2. do SIWZ, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. - oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków zawartych w art. 22 przedmiotowej ustawy, tj. że Wykonawca: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z treścią Formularza 3.1. - świadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 3.1. - Złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. - Zakres przedmiotu zamówienia, który wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom wraz z podaniem nazwy (firm) proponowanych podwykonawców, zgodny w treści formularza 3.4. Uwaga! W przypadku realizacji zamówienia bez udziału podwykonawców, na przedmiotowym formularzu należy złożyć oświadczenie o treści: zamówienie zostanie zrealizowane bez udziału podwykonawców a) Forma dokumentów Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. b) Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do załączenia do oferty umowy regulującej współpracę tych podmiotów. - W przypadku składania oferty wspólnej przez konsorcjum, do oferty musi być załączona umowa konsorcyjna, która musi zawierać: - określenie celu gospodarczego, - oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi, - wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, określenie odpowiedzialności solidarnej konsorcjum względem zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gardeja.biuletyn.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Kwidzyńska 27, 82-520 Gardeja, pok. nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Kultury, ul. Sportowa 7, 82-520 Gardeja.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.