eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Zakup i dostawa wyposażenia do Centrum Aktywności Twórczej w Ustce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-23

Słupsk: Zakup i dostawa wyposażenia do Centrum Aktywności Twórczej w Ustce
Numer ogłoszenia: 288670 - 2013; data zamieszczenia: 23.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 222998 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bałtycka Galeria Sztuki Współczesnej w Słupsku, ul. Partyzantów 31 A, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8425674, faks 59 8425674.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa wyposażenia do Centrum Aktywności Twórczej w Ustce.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do Centrum Aktywności Twórczej w Ustce, mieszczącej się Ustce przy ul. Zaruskiego 1. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące zadania: Zadanie 1 - Dostawa mebli biurowych - szczegółowy wykaz mebli stanowiących przedmiot zadania 1 wraz z ich wizualizacją, wskazaniem parametrów technicznych i funkcjonalnych oraz zakresem czynności Wykonawcy wchodzących w zakres zadania określa załącznik nr 6.1. do SIWZ. Zadanie 2 - Dostawa mebli wyposażenia wnętrz - szczegółowy wykaz mebli stanowiących przedmiot zadania 2 wraz z ich wizualizacją, wskazaniem parametrów technicznych i funkcjonalnych oraz zakresem czynności Wykonawcy wchodzących w zakres zadania określa załącznik nr 6.2. do SIWZ. Zadanie 3 - Dostawa sprzętu biurowo-komputerowego - szczegółowy wykaz sprzętu stanowiącego przedmiot zadania 3 wraz ze wskazaniem parametrów technicznych i funkcjonalnych oraz zakresem czynności Wykonawcy wchodzących w zakres zadania określa załącznik nr 6.3. do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.12.00.00 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki 39.14.33.00 - Meble do salonu 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie będzie finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, 6 Osi Priorytetowej: Turystyka i dziedzictwo kulturowe; Działania 6.3.: Regionalne dziedzictwo kulturowe o potencjale technicznym.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa mebli biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FORNICA Jarosław Pataluch, ul. Jaszczurczego 9/25, 80-288 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62290,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54800,19

  • Oferta z najniższą ceną: 54800,19 / Oferta z najwyższą ceną: 116991,45

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa mebli wyposażenia wnętrz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe REST Andrzej Winnicki, ul. Młyńska 55a, 76-251 Kobylnica, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63390,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 76801,20

  • Oferta z najniższą ceną: 69124,77 / Oferta z najwyższą ceną: 139533,66

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa sprzętu biurowo-komputerowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • W&W DESIGN Katarzyna Kaczmarczyk, ul. Pokoju 8A/7, 40-859 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 142200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 192390,45

  • Oferta z najniższą ceną: 192390,45 / Oferta z najwyższą ceną: 192390,45

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.