eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchola › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami Gminy Tuchola w latach 2008-2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-12

Tuchola: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami Gminy Tuchola w latach 2008-2010
Numer ogłoszenia: 28865 - 2008; data zamieszczenia: 12.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuchola, pl. Zamkowy 1, 89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0 52 33 63 500, fax 052 3342138.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.tuchola.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami Gminy Tuchola w latach 2008-2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami Gminy Tuchola w latach 2008-2010 w zakresie: I. robót drogowo-mostowych na inwestycje drogowe, remonty oraz naprawę dróg i chodników o przewidywanej szacunkowej wartości 4.426.894,65 zł brutto, II. robót w zakresie instalacji i sieci wodociągowych, kanalizacyjnych i cieplnych na inwestycje sanitarne o przewidywanej szacunkowej wartości 5.290.000,00 zł brutto. Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych na ww. wymienione zakresy robót. Przy składaniu ofert na część zamówienia Wykonawca w formularzu ofertowym powinien wypełnić pole dotyczące części, która go dotyczy. Składając ofertę na obydwie części zamówienia wszystkie pola w formularzu ofertowym powinny być wypełnione.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.21.00 - Usługi nadzorowania placu budowy Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełnić warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, zaświadczenie z właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego, doświadczenie zawodowe, potencjał kadrowy, polisa ubezpieczeniowa

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miasto.tuchola.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Pl. Zamkowy 1 89-500 Tuchola pokój 213.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Pl. Zamkowy 1 89-500 Tuchola pokój 213.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: roboty drogowo-mostowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. robót drogowo-mostowych na inwestycje drogowe, remonty oraz naprawę dróg i chodników o przewidywanej szacunkowej wartości 4.426.894,65 zł brutto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.21.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: roboty sanitarne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II. robót w zakresie instalacji i sieci wodociągowych, kanalizacyjnych i cieplnych na inwestycje sanitarne o przewidywanej szacunkowej wartości 5.290.000,00 zł brutto..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.21.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.