eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego dla potrzeb MWOMP w Płocku i Oddziałów MWOMP w Warszawie i w Radomiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-12

Płock: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego dla potrzeb MWOMP w Płocku i Oddziałów MWOMP w Warszawie i w Radomiu
Numer ogłoszenia: 28830 - 2008; data zamieszczenia: 12.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Płocku, ul. Kolegialna 19, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2678452, fax 024 2628842.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwomp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego dla potrzeb MWOMP w Płocku i Oddziałów MWOMP w Warszawie i w Radomiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego dla MWOMP w Płocku ul. Kolegialna 19, MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie al. Wojska Polskiego 25 oraz MWOMP w Płocku Oddział w Radomiu, ul. Rodziny Winczewskich 5. Zakres przedmiotu zamówienia dla MWOMP w Płocku (Części I - III) ) zawiera Załącznik nr 1a dla niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, który będzie podstawą do sporządzenia kalkulacji szczegółowej. Zakres przedmiotu zamówienia dla MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie (Części IV - VII) zawiera Załącznik nr 1b dla niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, który będzie podstawą do sporządzenia kalkulacji szczegółowej. Zakres przedmiotu zamówienia dla MWOMP w Płocku Oddział w Radomiu (Części VIII - X) zawiera Załącznik nr 1c dla niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, który będzie podstawą do sporządzenia kalkulacji szczegółowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.13.10 - Strzykawki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.10 - Strzykawki Oryginalny kod CPV: 33.14.13.20 - Igły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.20 - Igły medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 10.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Posiadanie na zaoferowany przedmiot zamówienia (jeżeli dotyczy) znak CE lub deklaracji zgodności z normami europejskimi, inne atesty, certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do stosowania przedmiotu zamówienia w placówkach służby zdrowia; Dostarczony przedmiot zamówienia w momencie dostawy do Zamawiającego musi posiadać co najmniej 24-to miesięczny okres przydatności, licząc od daty realizacji (dostawy) przedmiotu zamówienia (dotyczy tylko tych artykułów, które mają wyznaczone okresy przydatności do stosowania), Przedłożenie kompleksowej oferty dla wszystkich pozycji elementów wykazu asortymentowego dla danej Części według Załącznika nr 1a lub 1b lub 1c do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej Części kompleksowa oferta dla wszystkich pozycji elementów wykazu asortymentowego dla danej Części według Złącznika nr 1a, 1b lub 1c do SIWZ Formularz oferty dla danej Części kompleksowa oferta dla wszystkich pozycji elementów wykazu asortymentowego dla danej Części według Złącznika nr 2a, 2b lub 2c do SIWZ Oświadczenie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ Aktualny odpis z właściwego rejestru aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenia Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. Znak CE lub deklaracja zgodności z normami europejskimi, inny atest, certyfikat, świadectwa dopuszczenia do stosowania przedmiotu zamówienia w placówkach służby zdrowia; Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie znaku CE lub deklaracji zgodności z normami europejskimi, innego atestu, certyfikatu, świadectwa dopuszczenia do stosowania przedmiotu zamówienia w placówkach służby zdrowia Oświadczenie Wykonawcy Oświadczenie, że dostarczony przedmiot zamówienia w momencie dostawy do Zamawiającego będzie posiadł co najmniej 24-ro miesięczny okres przydatności, licząc od daty realizacji (dostawy) przedmiotu zamówienia (dotyczy tylko tych artykułów, które mają wyznaczone okresy przydatności do stosowania), Pełnomocnictwo Pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisywania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony; Pełnomocnictwo (konsorcjum) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej www.mwomp.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można również odebrać w MWOMP w Płocku, ul. Kolegialna 19, (pokój 113) lub pocztą..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2008 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w MWOMP w Płocku, ul. Kolegialna 19, pokój nr 8 (Kancelaria - parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego dla MWOMP w Płocku ul. Kolegialna 19, MWOMP w Płocku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia dla MWOMP w Płocku (Części I - III) ) zawiera Załącznik nr 1a dla niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, który będzie podstawą do sporządzenia kalkulacji szczegółowej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego dla MWOMP w Płocku ul. Kolegialna 19, MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie al. Wojska Polskiego 25.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia dla MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie (Części IV - VII) zawiera Załącznik nr 1b dla niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, który będzie podstawą do sporządzenia kalkulacji szczegółowej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.