eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Dostawa i montaż urządzeń nagłośnienia widowni na dużej scenie Teatru Powszechnego im. Jana Kochanowskiego w Radomiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-28

Radom: Dostawa i montaż urządzeń nagłośnienia widowni na dużej scenie Teatru Powszechnego im. Jana Kochanowskiego w Radomiu
Numer ogłoszenia: 288299 - 2008; data zamieszczenia: 28.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Powszechny im. Jana Kochanowskiego w Radomiu , plac Jagielloński 15, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3845306, faks 048 3845307.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż urządzeń nagłośnienia widowni na dużej scenie Teatru Powszechnego im. Jana Kochanowskiego w Radomiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wraz z montażem następującego sprzętu nagłaśniającego widowni na dużej scenie Teatru Powszechnego im. Jana Kochanowskiego w Radomiu: 1. Stół mikserski - 1 sztuka, o parametrach nie gorszych niż: Mikser koncertowy mogący pracować w trybie konsolety głównej (FOH) i monitorowej, minimum 40 wejść mono, 4 wejścia stereo liniowe i mikrofonowe - +21dBu, >10kOhm 4 powroty stereo, 10 wyjść aux przełączanych przed/po tłumiku i korekcji, 8 podgrup, 8 grup VCA, funkcja zamiany wyjść aux z grupami, niezależne gniazdo dla wejścia liniowego wraz z włącznikiem, tłumik poziomu sygnału wejściowego -20dB, odwracanie fazy o 180°, filtr górnoprzepustowy minimum 30-400Hz/12dB, 4-pasmowy korektor, symetryczny insert w szynach wyjściowych TRS ?, wyjście bezpośrednie TRS ?, 3 szyny główne (L,C,P), matryca 11 x 4, tłumiki wejściowe 100mm, 10 liniowych tłumików wyjściowych 60mm, 8 potencjometrów wyjściowych, wbudowany wyjmowany zasilacz impulsowy, możliwość równoległej pracy na zewnętrznym zasilaczu, wbudowany generator z regulacją poziomu. 2. Aktywna kolumna subbasowa - 6 sztuk - po trzy na każą stronę widowni, o parametrach technicznych nie niższych niż: obudowa bass-reflex, zakres częstotliwości nie mniejszy niż (-10 dB): 31 Hz - 219 Hz, pasmo przenoszenia nie mniejsze niż (?3 dB): 34 Hz - 219 Hz, moc wzmacniacza nie mniejsza niż (ciągła/szczytowa): 740W / 1480 W, moc wyjściowa wzmacniacza nie mniejsza niż (ciągła): 740 W, złącza sygnałowe: wejście i wyjście sygnału, gniazda XLR, regulatory: regulacja poziomu wejściowego, filtr dolnoprzepustowy 80 Hz lub 120 Hz, włącznik/wyłącznik filtra górnoprzepustowego 80 Hz, zasilanie: 90-132V AC lub 216-264V AC, 50/60Hz, złącza zasilania: wejście: wtyk Neutrik PowerCon (NAC 3MPA), odejście: wtyk Neutrik PowerCon (NAC 3MPB), wymagane zabezpieczenie: 6A przy 120V, 3A przy 240V dla systemu, obudowa: wykonana ze sklejki brzozowej, instalacja: możliwość podwieszenia, 3. Aktywna kolumna szerokopasmowa - 6 sztuk - po trzy na każdą stronę widowni, o parametrach technicznych nie niższych niż: dwudrożny, aktywny system koncertowy, konfiguracja liniowa, zakres częstotliwości nie mniejszy niż (-10 dB): 58 Hz - 19 kHz, pasmo przenoszenia nie mniejsze niż (?3 dB): 76 Hz - 19 kHz, kąty propagacji nie większe niż (poziom x pion): 100° x 15°, moc wzmacniacza nie mniejsza (ciągła/szczytowa): 870W / 1740 W, maksymalny poziom SPL (1m) nie mniejszy niż: 135 dB, złącza sygnałowe: wejście i wyjście sygnału, gniazda XLR, regulatory: regulacja poziomu wejściowego, regulacja poziomu sekcji wysokotonowej (-3 dB, 0 dB, +3 dB), zasilanie: 90-132V AC lub 216-264V AC, 50/60Hz, tolerancja od -15% do +10%, złącza zasilania: wejście: wtyk Neutrik PowerCon (NAC 3MPA), odejście: wtyk Neutrik PowerCon (NAC 3MPB), obudowa: wykonana ze sklejki brzozowej, instalacja: system podwieszany, 4. Monitor studyjny - 2 sztuki, o parametrach technicznych nie niższych niż: zakres częstotliwości nie mniejszy niż (-10 dB): 40 Hz - 31 kHz, pasmo przenoszenia nie mniejsze niż (?1.5 dB): 56 Hz - 19 kHz, częstotliwość podziału: 2.4 kHz, cyfrowa zwrotnica, zniekształcenia (96 dB SPL, 1 m), średnie-wysokie (200 Hz-20 kHz) 2 harmoniczna: < 0.4%, 3 harmoniczna: < 0.3%, niskie (< 200 Hz) 2 harmoniczna: < 0.8%, 3 harmoniczna: < 1.4%, maksymalny poziom SPL: ciągły: 106 dB, szczytowy: 112 dB, skuteczność przy poziomie nie mniejsza niż +4 dBu: 92 dB SPL / 1 m, skuteczność przy poziomie nie mniejsza niż -10 dBV: 92 dB SPL / 1 m, odrębne wzmacniacze sekcji wysoko i niskotonowej, wejścia analogowe: XLR, wejścia cyfrowe: XLR - AES/EBU, RCA - S/PDIF, wyjścia cyfrowe: XLR - AES/EBU, RCA - S/PDIF, wejście mikrofonu kalibracyjnego, wejście/wyjście sieciowe: RJ45, zasilanie: 115V AC/60 Hz, 230V AC/50 Hz,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają łącznie warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie 3 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia przez Wykonawcę działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 2 dostaw odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. dostawy wraz z montażem sprzętu nagłaśniającego w obiektach przeznaczonych do prowadzenia działalności kulturalnej lub salach koncertowych, o wartości co najmniej 50.000 zł brutto każda. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.Za spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy, 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia (konsorcjum) Zamawiający wymaga, aby przynajmniej jeden z Wykonawców ( lub wspólnie) spełniał/li w/wym. wymagania. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metodą spełnia - nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych, wymienionych w § 9 i 10 dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.07.223.1655 oraz Dz.U.08.171.1058)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.07.223.1655 oraz Dz.U.08.171.1058) oraz § 1, 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605), zwanego dalej rozporządzeniem, w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.07.223.1655 oraz Dz.U.08.171.1058) oraz, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: 1.wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2.wypełniony formularz szczegółowej specyfikacji techniczno - cenowej stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, 3.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3do SIWZ, 4.parafowany na każdej stronie projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ, 5.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załączik nr 5 do SIWZ, 6.wykazu wykonanych 2 dostaw odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów na potwierdzenie, że dostawy te zostały wykonane należycie - według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, 7.w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający pod rygorem odrzucenia oferty wymaga załączenia do niej niżej wymienionych oświadczeń i załączników: Załącznik nr 8 (składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna) - pełnomocnictwo, o treści zgodnej ze wzorem załączonym do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatr.radom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Teatr Powszechny im. Jana Kochanowskiego w Radomiu, 26-600 Radom, Pl. Jagielloński 15, sekretariat, pok. nr 224, II piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Teatr Powszechny im. Jana Kochanowskiego w Radomiu, 26-600 Radom, Pl. Jagielloński 15, sekretariat, pok. nr 224, II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.