eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › PRZEBUDOWĘ ULICY P. SKARGI W PABIANICACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-21

Pabianice: PRZEBUDOWĘ ULICY P. SKARGI W PABIANICACH
Numer ogłoszenia: 288158 - 2009; data zamieszczenia: 21.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto , ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2254600, faks 042 2254669.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pabianice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWĘ ULICY P. SKARGI W PABIANICACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje: PRZEBUDOWĘ ULICY P. SKARGI W PABIANICACH odcinek od ul. Myśliwskiej do ul. Spokojnej W zakres robót wchodzi budowa: 1) jezdni ulicy - powierzchnia ca 4090,00 m2 o konstrukcji: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grub. 5,0 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego grub. 7,0 cm podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego grub. 7,0 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 20,0 cm warstwa odsączająca z piasku grub. 15,0 cm 2) zjazdów z ulicy na posesje - powierzchnia ca 570,00 m2 o konstrukcji: kostka betonowa brukowa grub. 8,0 cm podsypka cementowa - piaskowa grub. 4,0 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 15,0 cm warstwa odsączająca z piasku grub. 10,0 cm 3) chodników - powierzchnia ca 2005,00 m2 o konstrukcji: kostka betonowa brukowa grub. 8,0 cm podsypka cementowa - piaskowa grub. 4,0 cm warstwa odsączająca z piasku grub. 10,0 cm 4) krawężników betonowych drogowych 15x30 cm na podsypce cem. - piask. grub. 5,0 cm i ławie z betonu B15 z oporem - długość ca 1540,00 mb 5) obrzeży chodnikowych betonowych 8x30 cm na podsypce piaskowej -długość ca 1020,00 mb 6) montaż wpustów ulicznych kompletnych na istn przykanalikach - kpl 12 7) regulacją istniejących wpustów ulicznych - szt 4.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Oferenci, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu na okoliczności podane w art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP; 2) Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP; 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zadania i w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez oferenta jest krótszy, to w tym okresie wykonali minimum 2 roboty polegające na budowie, przebudowie ulic obejmującej jezdnie, chodniki, zjazdy na posesje o wartości robót i charakterze zbliżonym do wartości zamówienia. 4) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zadania w tym przynajmniej 1 specjalistą, o następujących kwalifikacjach: a) wykształcenie co najmniej średnie techniczne; b) uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 5) Posiadają polisę ubezpieczeniową potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. 3. Oferent ubiegający się o przedmiotowe zamówienie publiczne musi złożyć oświadczenie o spełnieniu tych warunków zgodnie z art. 44 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający żąda, następujących n/w dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 3) Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy i spełnia wymagania określone w art.22 ust. 1 Prawo Zamówień Publicznych 4) Poświadczona za zgodność z oryginałem, kserokopia uprawnień budowlanych osoby wskazanej na kierownika budowy wraz z aktualną, poświadczoną za zgodność z oryginałem, kserokopią zaświadczenia OIIB; 5) Wykaz robót polegających na budowie, przebudowie układu drogowego obejmującej jezdnie, chodniki, zjazdy na posesje o wartości robót i charakterze zbliżonym do wartości zamówienia. z podaniem miejsca i daty wykonania oraz załączeniem dla minimum 2 robót ujętych w zestawieniu, dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, przy czym jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wykaz ten składa co najmniej jeden spośród nich, 6) Polisa ubezpieczeniowa potwierdzająca, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważne w dniu otwarcia ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.pabianice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Wydziale Inwestycji Miejskich Urzędu Miejskiego Pabianice, ul. św. Jana 4, pokój nr 20.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2009 godzina 09:00, miejsce: w Biurze Obsługi Interesantów, ul. Zamkowa 16..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.