Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-06-17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lubań: budowa obiektów do magazynowania materiałów i sprzętu związanych z zimowym utrzymaniem dróg
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu Rejon w Lubaniu, do kontaktów: Małgorzata Chmielewska - w zakresie zamówień publicznych Adam Śmigielski - w zakresie dokumentacji technicznej, ul. Kościuszki 26, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 7222041(42), fax 075 7222042, e-mail: gosiachmielewska@wp.pl, www.wroclaw.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa obiektów do magazynowania materiałów i sprzętu związanych z zimowym utrzymaniem dróg. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zadanie 1 Budowa magazynu soli na terenie Bazy Materiałowej w Piechowicach. Zadanie 2 Budowa magazynu do przechowywania materiałów i sprzętu do zimowego utrzymania dróg. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Baza Materiałowa w Piechowicach, ul. Jeleniogórska 4. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zadanie 1 Charakterystyka obiektu: fundamenty i ściany nosne budynku żelbetowe. Pozostałe ściany oraz dach o konstrukcji drewnianej. Kubatura obiektu ok. 2.500 m3. Zadanie 2 Fundamenty betonowe, ściany murowane, dach o konstrukcji drewnianej. Kubatura obiektu ok. 1200 m3. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2006;
III.1) Wymagane wadium: 10.000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą brać udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2, spełniający wymogi art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający niżej określone warunki dodatkowe: a)W okresie ostatnich 5 lat wykonali przynajmniej 1 podobne zadanie na kwotę min. 200.000,00 zł i o kubaturze min. 1.000 m3. b)Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę min. 400.000,00 zł c)Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 400.000,00 zł.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 17.08.2005, cena - 20.00. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.08.2005 godzina 09:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.08.2005, godzina 10:00, siedziba Rejonu w Lubaniu, ul.Kościuszki 26.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 12.06.2005.
INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- Wykonanie robót budowlanych pn. Remont pomieszczeń sanitarnych w budynku nr 6
- Adaptacja obiektów budowlanych w centrali Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu i w Oddziale w Starym Polu (Lubań, Stare Pole, woj. pomorskie) - etap IV
- Organizacja konferencji z panelem rolniczym w ramach operacji własnej pn.: "Rasy zachowawcze i ich potencjał w rozwoju obszarów wiejskich" dla 60 uczestników.
- Kompleksowa modernizacja Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. Kombatantów Ziemi Lubańskiej w Lubaniu + inspektorzy nadzoru
- Dostawy wyrobów medycznych do zabiegów usunięcia zaćmy oraz chirurgii dróg łzowych dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- "Sprzedaż i dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów"
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu dachu polegające na wymianie ocieplenia poddasza i wymianie pokrycia dachowego z blachy cynkowo-tytanowej na budynku Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Lublinie.
- Remont budynku Szkoły Podstawowej w Komarówce Podlaskiej
- Rozbudowa i przebudowa budynku szkoły podstawowej w Sochoniach o świetlicę wiejską
- Rozbudowa systemu kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w m. Przelewice w ciągu drogi wewnętrznej dz. 86 obręb Przelewice
- Remont budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Łukowie przy ul. Czerwonego Krzyża 4
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wymiana pokrycia dachowego na części budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku, ul. Pułaskiego 25
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.